بیمه رازی در مسیر رسیدن به اوج است
یک نماینده بیمه رازی با اشاره به اینکه حرکت شرکت به سوی روزهای اوج آغاز شده است، گفت: با حضور آقای جباری به عنوان مدیرعاملی از جنس صنعت بیمه، نمایندگان و شبکه فروش گام به گام همراه هستند .
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دوازدهمین رویداد یکشنبهها با نمایندهها و شبکه فروش به میزبانی نمایندگی عطایی از نمایندگان شعبه آپادانا و با حضور فرشته جوادی- رئیس شعبه آپادانا و ناصرالدین اسلامیفرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی برگزار شد.
در این رویداد ویدا عطایی گفت: با انتخاب دکتر جباری به عنوان مدیرعامل بیمه رازی، امید به نمایندهها و شبکه فروش بازگشت و حرکت شرکت به سمت روزهای اوج خود آغاز شده است.
او با تاکید بر اینکه، بیمه رازی در شرایط فعلی بعد از شش سال به ثبات رسیده است، خاطرنشان کرد: نمایندگان و شبکه فروش پای برند رازی ایستادهاند و با حضور آقای جباری که ثبات مدیریتی به همراه داشته، نمایندگان و شبکه فروش پای کار خواهند بود.
عطایی یادآور شد: با حضور دکتر جباری که فردی از جنس صنعت بیمه است، شبکه فروش و نمایندگان در مناقصات و مذاکرات با قدرت وارد عمل میشوند.
او گفت: در شرایط فعلی ارتباط مدیران مجموعه بیمه رازی، با شبکه فروش و نمایندهها افزایش قابل توجهی یافته و چنین رفتارهایی در جذب و نگهداشت نمایندگان و بیمهگذاران تاثیرگذار است.
این نماینده بیمه رازی در انتها بیان کرد: استراتژیهای ابلاغی تنها یک بیانیه یا دستور کار نیست بلکه استراتژیهای ابلاغی در تمام سطوح درک شده و در حال اجرا است.
همچنین در این دیدار ناصرالدین اسلامیفرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، گفت: طی برنامه ریزیهای صورت گرفته، شرکت به دنبال آن است تا با تاکید بر استراتژی نماینده و شعبه محوری در بازارهای منطقه بازار مناسبی را از آن خود کند.
او یادآور شد: در کنار تاکید بر فعالیت در بازارهای بین المللی، روابط عمومی مجموعه تاکید ویژهای بر اجرای هرچه بهتر استراتژیهای ابلاغی دارد و در این مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در اولویت امور قرار دارد.
گفتنی است «یکشنبهها با نمایندهها و شبکه فروش» برنامه جدید روابط عمومی بیمه رازی است که هر یکشنبه مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شرکت بیمه رازی در دفاتر نمایندهها و شبکه فروش حاضر و از مشکلات و اقدامات آنها مطلع می شود.