تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • تعداد وام‌های پرداختی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ۳ میلیون و ۵۰۰هزار فقره رسید

  • درخشش تأمین سرمایه تمدن در هفتمین جشنواره بورس و رسانه

  • بهینه سازی انرژی راهکاری برای کاهش هزینه ها و افزایش کارایی در بانک ملی ایران

  • امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی آذرماه ۱۴۰۴ فراهم شد

  • ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین

  • ارائه مقالات بیمه آسیا در پنل علمی “نظارت مبتنی بر ریسک”

  • رشد ۶۲۴ درصدی فروش «طرح لبخند» در استان البرز

  • «یوز» به مدارس و شهرهای بدون سینما رسید؛ توسعه فعالیت‌های فرهنگی با حمایت بانک صادرات ایران

  • تاکید بر توسعه همکاری‌های بانک سینا و فولاد هرمزگان در دیدار مدیران عامل بانک‌ وشرکت 

  • تأکید بانک توسعه صادرات ایران بر حمایت هدفمند از زنجیره تولید و صادرات

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›بهبود مدیریت فرآیندهای بیمه تجارت‌نو برای برآورده کردن انتظارات مشتریان

بهبود مدیریت فرآیندهای بیمه تجارت‌نو برای برآورده کردن انتظارات مشتریان

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۹-۰۴

مدیر تشکیلات و روش‌های شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت که حذف فعالیت‌های اضافی از فرآیند‌های شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به ‌خصوص شرکت‌های بیمه‌ای، از اهمیت زیادی برخوردار است و استقرار سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ایزو ۹۰۰۱ باعث خواهد شد که چابک سازی و سرعت عمل در صدور و پرداخت خسارت برای مشتریان ملموس‌تر باشد.

به گزارش تریتانیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو؛حجت اله یبلوئی در رابطه با اخذ مجوز گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو۲۰۱۵: ۹۰۰۱ توسط شرکت بیمه تجارت‌‌نو، گفت: اخذ این استاندارد می تواند به طور کلی در بهبود عملکرد شرکت و افزایش رضایت مشتریان موثر باشد و مبنایی منطقی را برای فعالیت های توسعه پایدار ارائه کند.

وی، توضیح داد: تمرکز سیستم مدیریت کیفیت بر ایجاد شفافیت و تسهیل‌گری درتمام فرآیندهای سازمانی برای رسیدن و حتی فراتر رفتن از خواسته‌های مشتریان است که موفقیت طولانی مدت شرکت را در پی دارد.

مدیر تشکیلات و روش‌های شرکت بیمه تجارت‌نو، تصریح کرد که پیاده سازی استاندارد بین‌المللی ایزو ۹۰۰۱ به صورت کاربردی و درست با شناسایی مشکلات و کمک به اصلاح آنها موجب افزایش بهره‌وری و ذخیره زمان می شود.

یبلوئی، در رابطه با روند طی شده برای اخذ گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ توضیح داد:یکی از برنامه های شرکت بیمه تجارت‌‌نو استقرار سیستم مدیریت کیفیت بود و در این راستا با تشکیل کمیته‌های مربوطه و برگزاری دوره های آموزشی لازم در تمام سطوح سازمانی، فرآیند استقرار سیستم مدیریت کیفیت از اواسط سال گذشته آغاز شد.

وی، افزود: با همکاری تمام واحد‌های سازمانی پیش‌نیازهای لازم در شرکت بیمه تجارت‌نو فراهم شد و سپس براساس آن با انجام یک ممیزی داخلی وضعیت استقرار مدیریت کیفیت بررسی و برنامه‌های بهبود تعریف گردید. از سوی دیگر تمایل به ارزیابی از طریق یک ارزیاب مستقل بیرونی هم بود.

یبلوئی، اجرای برنامه های بهبود و ممیزی داخلی به صورت مستمر جهت پایش سیستم مدیریت کیفیت را از جمله برنامه‌های آینده شرکت بیمه تجارت‌نو در راستای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ عنوان کرد.

وی، با اشاره به اهمیت مشتری‌مداری در شرکت بیمه تجارت‌نو، بیان کرد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت این اطمینان را به مشتریان می دهد که محصولات، خدمات و فرآیندهای شرکت هم راستای نیازها و انتظارات آنها می باشد و در منشور اخلاقی شرکت هم این موضوع به وضوح قابل مشاهده می‌باشد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=135400
تگ ها بهبود مدیریت فرآیندهای بیمه تجارت‌نو برای برآورده کردن انتظارات مشتریانبیمه تجارت‌نوتجارت نوتریتا نیوز

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    امکان وکالتی کردن حساب برای ثبت‌نام خودروهای برقی در بانک سپه فراهم شد

    ۱۴۰۴-۰۸-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    توسعه شبکه‌های ارتباطی در گل‌گهر

    ۱۴۰۰-۱۲-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بومی‌سازی دستگاه سنجش همزمان گازهای H₂، CO و CO₂ در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

    ۱۴۰۴-۰۸-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تعامل بین مدیران ستادی با نمایندگان منجر به جذب پرتفوی هر چه بیشتر در بیمه تجارت‌نو شده است

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ضرورت استفاده حداكثری از ظرفیت‌های شركت‌های زیرمجموعه فولاد مباركه

    ۱۴۰۱-۰۲-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نقش ویژه بانک مسکن در دوره جدید بانک مرکزی

    ۱۴۰۰-۰۷-۱۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • تعداد وام‌های پرداختی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ۳ میلیون و ۵۰۰هزار فقره رسید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۵
  • درخشش تأمین سرمایه تمدن در هفتمین جشنواره بورس و رسانه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۵
  • بهینه سازی انرژی راهکاری برای کاهش هزینه ها و افزایش کارایی در بانک ملی ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۵
  • امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی آذرماه ۱۴۰۴ فراهم شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۵
  • ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۵
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است