تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • اطلاعیه روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس در خصوص اخبار منتشر شده درباره قطع اکسیژن شرکت فرساشیمی

  • تأثیر تکنولوژی‌های نوین بر کارکردهای روابط عمومی؛ از تعامل سنتی تا ارتباطات هوشمند

  • رسیدگی به خسارت خودروها در حادثه بندر شهید رجایی

  • تشریح علل و راهکار‍‌های رفع ناترازی بانک‌ها توسط مدیرعامل بانک سینا

  • افتتاح نخستین آزمایشگاه بازرسی فنی هلدینگ خلیج‌فارس در پتروشیمی شهید تندگویان

  • پیشنهاد تشکیل میزدائم همکاری‌های صنعت پتروشیمی ایران و ازبکستان

  • گام بلند پتروشیمی بندرامام در تقویت زنجیره تأمین با انعقاد قراردادهای راهبردی با پالایشگاه گاز هویزه و پتروشیمی الماس

  • عملکرد درخشان بانک سینا در سال ۱۴۰۳+ویدئو

  • سهم قابل توجه سداد از تراکنش های اینترنتی و کارتخوانی در فروردین ۱۴۰۴

  • تقدیر وزارت امور اقتصادی و دارایی از عملکرد روابط عمومی بانک ملی ایران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›بهبود مدیریت فرآیندهای بیمه تجارت‌نو برای برآورده کردن انتظارات مشتریان

بهبود مدیریت فرآیندهای بیمه تجارت‌نو برای برآورده کردن انتظارات مشتریان

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۹-۰۴

مدیر تشکیلات و روش‌های شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت که حذف فعالیت‌های اضافی از فرآیند‌های شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به ‌خصوص شرکت‌های بیمه‌ای، از اهمیت زیادی برخوردار است و استقرار سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ایزو ۹۰۰۱ باعث خواهد شد که چابک سازی و سرعت عمل در صدور و پرداخت خسارت برای مشتریان ملموس‌تر باشد.

به گزارش تریتانیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو؛حجت اله یبلوئی در رابطه با اخذ مجوز گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو۲۰۱۵: ۹۰۰۱ توسط شرکت بیمه تجارت‌‌نو، گفت: اخذ این استاندارد می تواند به طور کلی در بهبود عملکرد شرکت و افزایش رضایت مشتریان موثر باشد و مبنایی منطقی را برای فعالیت های توسعه پایدار ارائه کند.

وی، توضیح داد: تمرکز سیستم مدیریت کیفیت بر ایجاد شفافیت و تسهیل‌گری درتمام فرآیندهای سازمانی برای رسیدن و حتی فراتر رفتن از خواسته‌های مشتریان است که موفقیت طولانی مدت شرکت را در پی دارد.

مدیر تشکیلات و روش‌های شرکت بیمه تجارت‌نو، تصریح کرد که پیاده سازی استاندارد بین‌المللی ایزو ۹۰۰۱ به صورت کاربردی و درست با شناسایی مشکلات و کمک به اصلاح آنها موجب افزایش بهره‌وری و ذخیره زمان می شود.

یبلوئی، در رابطه با روند طی شده برای اخذ گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ توضیح داد:یکی از برنامه های شرکت بیمه تجارت‌‌نو استقرار سیستم مدیریت کیفیت بود و در این راستا با تشکیل کمیته‌های مربوطه و برگزاری دوره های آموزشی لازم در تمام سطوح سازمانی، فرآیند استقرار سیستم مدیریت کیفیت از اواسط سال گذشته آغاز شد.

وی، افزود: با همکاری تمام واحد‌های سازمانی پیش‌نیازهای لازم در شرکت بیمه تجارت‌نو فراهم شد و سپس براساس آن با انجام یک ممیزی داخلی وضعیت استقرار مدیریت کیفیت بررسی و برنامه‌های بهبود تعریف گردید. از سوی دیگر تمایل به ارزیابی از طریق یک ارزیاب مستقل بیرونی هم بود.

یبلوئی، اجرای برنامه های بهبود و ممیزی داخلی به صورت مستمر جهت پایش سیستم مدیریت کیفیت را از جمله برنامه‌های آینده شرکت بیمه تجارت‌نو در راستای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ عنوان کرد.

وی، با اشاره به اهمیت مشتری‌مداری در شرکت بیمه تجارت‌نو، بیان کرد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت این اطمینان را به مشتریان می دهد که محصولات، خدمات و فرآیندهای شرکت هم راستای نیازها و انتظارات آنها می باشد و در منشور اخلاقی شرکت هم این موضوع به وضوح قابل مشاهده می‌باشد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=135400
تگ ها بهبود مدیریت فرآیندهای بیمه تجارت‌نو برای برآورده کردن انتظارات مشتریانبیمه تجارت‌نوتجارت نوتریتا نیوز

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    ضرورت نوآوری در محصولات و خدمات بیمه ای

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    شکوفایی ایران اسلامی با سبک زندگی و مدیریت علوی

    ۱۴۰۰-۱۱-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حضور فعال بیمه پارسیان در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانك و بیمه كیش

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بیمه تجارت‌نو با مدیران جوان و خلاق خود همسو با تکنولوژی های روز حرکت می کند

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    میزان پیشرفت فیزیکی فاز ۲ فولاد بافت به ۷۵ درصد رسید/ رکورد تولید در شهریورماه  

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پنل تخصصی آموزش، ارتقای علمی و مدیریت دانش برگزار شد

    ۱۴۰۰-۱۲-۱۸
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • اطلاعیه روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس در خصوص اخبار منتشر شده درباره قطع ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۸
  • تأثیر تکنولوژی‌های نوین بر کارکردهای روابط عمومی؛ از تعامل سنتی تا ارتباطات هوشمند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۸
  • رسیدگی به خسارت خودروها در حادثه بندر شهید رجایی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۸
  • تشریح علل و راهکار‍‌های رفع ناترازی بانک‌ها توسط مدیرعامل بانک سینا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۸
  • افتتاح نخستین آزمایشگاه بازرسی فنی هلدینگ خلیج‌فارس در پتروشیمی شهید تندگویان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است