بهبود شاخص رضایتمندی مردم از فروشگاههای زنجیره ای
تریتا نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس از بهبود شاخص رضایتمندی مردم از فروشگاههای زنجیره ای خبر داد.
احمد دنیا مالی در گفت و گو با عصرایران درباره عملکرد فروشگاههای زنجیره ای در کشور، گفت: به طور طبیعی فراوانی در توزیع و تمرکز بر روی توزیع مناسب کالا می تواند در کاهش قیمت موثر باشد.
نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مردم انتخابگران خوبی هستند، گفت: در چرخه تولید و توزیع آنچه که مردم انتخاب کنند نشان دهنده رضایت آنها به لحاظ قیمت و کیفیت است.
وی با تاکید بر این که رضایتمندی مشتری شاخص مناسبی برای بررسی عملکرد شرکت های زنجیره ای است، افزود: به واسطه عملکرد و ارائه خدمات مناسب از سوی فروشگاههای زنجیره ای مراجعه مردم به این فروشگاهها زیاد شده است.
گفتنی است صنعت خردهفروشیدر کشورمان دچار تحولات وسیعی در راستای افزایش بهرهوری و کارآیی شده است، به نحوی که امروزه مراجعه به فروشگاه های زنجیرهای برای تامین کالای مورد نیاز به کاری روزمره و عادی برای تمامی اقشار جامعه تبدیل شده است. عواملی مانند تنوع کالا، قیمتهای مناسب، دسترسی به مراکز خرید، راحتی خرید و در نهایت جذابیت فروشگاههای زنجیرهای برای مشتریان از نظر بزرگی و طراحی باعث رشد این صنعت و استقبال مردم شده است.