بسط نگاه مثبت به مشتريان سپردهگذار و مطالباتي
سرپرست مديريت شعب کرمانشاه گفت : بايد دقت شود که با مشتريان مطالباتي نيز همچون سپرده گذران با احترام برخورد شود.
به گزارش تریتانیوز، علي هادي اظهار کرد : پرداخت تسهيلات خرد و به دنبال آن تعدد پروندههاي مطالباتي لزوم تلاش بيشتر همکاران را در راستاي وصول مطالبات نياز دارد.
وي در خصوص کنترل تسهيلات پرداختي در قبال سپردهها افزود : کنترل و پيگيري مستمر تسهيلات پرداختي در قبال سپردههاي بلندمدت ، نوين و پويا بايد بهصورت مستمر و روزانه رصد و بااعتبار سنجي دقيق قبل از اعطاء تسهيلات از به وجود آمدن مطالبات جديد جلوگيري شود .
هادي تصريح کرد : وصول مطالبات و جذب منابع جديد کمک شاياني به تأمين نقدينگي ميکند.اين مهم بايد در دستور کار همکاران قرار گيرد.
وي در پايان خاطرنشان کرد : روساي شعب عملکرد و وضعيت اقتصادي همکاران خود را کنترل و آنها را به صداقت در کار ، و انجام صحيح امور محوله تشويق و ترغيب کنند.