تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • ارایه مدل بانکداری پویا ،مشتری محور و آینده نگر برای ایجاد مزیت رقابتی/ استفاده از ظرفیت های استان در مسیر تحقق اهداف بانک

  • خلیلی: به دنبال راه‌اندازی سریع، ایمن و اقتصادی پروژه صدف خلیج‌فارس هستیم

  • تصویب صورت‌های مالی همراه اول در مجمع ۱۴۰۴؛ سودآوری مستمر و رهبری بازار ادامه دارد

  • كارت ماه تولد خود را از بانك ملت دریافت كنید

  • اجرای اصول استراتژیک بیمه ایران جهت ارتقای کیفیت خدمات صنعت بیمه

  • اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در روز پنجشنبه ۲۲ خرداد‌ماه

  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه بیست و دوم خردادماه

  • تسویه غیرحضوری معاملات در بورس کالا با استفاده از برات الکترونیک سپامی

  • اسناد تاریخی غرفه بیمه مركزی را به كانون توجه تبدیل كرد

  • نشست هم‌اندیشی بررسی مسائل بیمه‌ای و صنفی اصحاب رسانه

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›برگزاری همایش مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد/ بهشتی نژاد: بازنگری ساختارها،برای جلب رضایت مشتریان است

برگزاری همایش مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد/ بهشتی نژاد: بازنگری ساختارها،برای جلب رضایت مشتریان است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۳-۱۶

همایش سراسری سالیانه مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونان این شرکت به مدت دو روز در زیباکنار استان گیلان برگزار شد.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در این همایش سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد مدیرعامل این شرکت، با نگاهی به عملکرد شعب و نمایندگان بیمه سرمد از فعالیت‌های انجام شده در سال۱۴۰۱ قدردانی کرد و  اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته با تلاش و همت مدیران، کارکنان و شبکه فروش بیمه سرمد، گام مهمی در سوددهی شرکت برداشته شد و زیان ثبت شده در صورت‌های مالی حسابرسی شده ۱۴۰۰ به سود در پایان ۱۴۰۱ تبدیل شد.

مدیرعامل بیمه سرمد  به برنامه های عملیاتی شرکت، مخصوصا بودجه تعیین شده شعب در سال پیش رو  اشاره کرد و افزود: در سال جدید با توجه به پتانسیل شعب و استان ها و همچنین نرخ تورم، بودجه شعب تعیین شد و مدیران شعب تمام توان خود را در جهت تحقق بودجه بکار گیرند ، البته در این میان وظیفه ستاد در جهت تسهیل امور و رفع موانع دو چندان می شود.

وی همچنین افزود: از دیگر انتظارات از مدیران استانی و ستادی، حفظ حقوق مشتریان و جلب رضایت آنهاست و امیدوارم که همه ارکان شرکت در راستای تحقق اهداف سازمانی بیمه سرمد گام برداریم.

بهشتی‌نژاد در پایان اظهار داشت: پرداخت به موقع خسارت‌ها، ثبت به موقع اطلاعات بیمه‌شدگان در سامانه ثبت اطلاعات و نظارت مستمر و تعامل سازنده با مراکز درمانی طرف قرارداد، مولفه‌های بالا بردن رضایت‌مندی بیمه‌شدگان  است و باید در حداقل زمان ممکن  انجام شود و در صورت نیاز به اصلاح ساختارهای موجود، با انجام بازنگری فرایندهای فعلی، در جهت رضایت‌مندی بیمه‌شدگان حرکت کنیم.

در این همایش دو‌ روزه‌، اعضای هیات مدیره نیز به اهداف پیش روی شرکت در سال ۱۴۰۲ پرداخته و بر همراهی و همدلی مدیران ستادی و مدیران شعب استانی برای رشد و تعالی بیمه سرمد تاکید کردند.

‌ جوادی، زاهدنیا و احمدی در سخنان جداگانه‌ای افزایش سهم  بیمه سرمد در بازار را یادآور شده و تلاش برای تثبیت آن را وظیفه همه ارکان شرکت دانسته و نقش مدیران شعب سرمد در استان‌ها را سازنده توصیف کردند.

در این همایش روسای شعب استانی بیمه سرمد، در کارگروه های تخصصی به بررسی مسائل و مشکلات پیش رو پرداختند و با حضور معاونان و مدیران ستادی راهکارهایی در جهت بهبود عملکرد شعب و رفع موانع موجود پیشنهاد شد. در ادامه مدیران ستادی و استانی در جلسه ای مشترک برای ارتقای بیمه سرمد در صنعت بیمه و افزایش پرتفوی و سهم از بازار راهکار هایی ارائه کرده و به تبادل نظر پرداختند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=166956

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای خورموج و قائمشهر

    ۱۴۰۳-۰۳-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معاونت اعتبارات بانک کارآفرین منصوب شد

    ۱۴۰۲-۰۱-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اهمیت بهداشت اعتباری در نظام بانکی

    ۱۳۹۷-۰۷-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید معاون فاوای سازمان پدافند غیرعامل از غرفه ایرانسل در نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل

    ۱۴۰۲-۱۰-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تقدیر ریاست آموزش و پروش شهرستان شهریار از مسئولان و کارکنان شعبه شهریار موسسه اعتباری ملل

    ۱۳۹۹-۰۷-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رونمایی از «ایران‌کارت» جدید بانک آینده با قابلیت‌های ویژه

    ۱۴۰۰-۰۷-۱۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • ارایه مدل بانکداری پویا ،مشتری محور و آینده نگر برای ایجاد مزیت رقابتی/ استفاده از ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۲۱
  • خلیلی: به دنبال راه‌اندازی سریع، ایمن و اقتصادی پروژه صدف خلیج‌فارس هستیم

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۲۱
  • تصویب صورت‌های مالی همراه اول در مجمع ۱۴۰۴؛ سودآوری مستمر و رهبری بازار ادامه دارد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۲۱
  • كارت ماه تولد خود را از بانك ملت دریافت كنید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۲۱
  • اجرای اصول استراتژیک بیمه ایران جهت ارتقای کیفیت خدمات صنعت بیمه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۲۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است