تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • برای نخستین بار رکوردی که صنعت پتاس را تکان داد؛مدیرعامل پتاس خوروبیابانک: خوروبیابانک رکورد تولید ماهانه پتاس را شکست

  • دکتر کامبیز مهدیزاده طراح ابر پروژه آبراه ایران

  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه جنبی

  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین پلتفرمی است

  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

  • برگزاری کارگروه مدیریت عملکرد و جلسات ممیزی در همایش روسای شعب بیمه آسیا

  • تأکید بر نقش محوری شعب در تقویت جایگاه بیمه آسیا

  • همایش بزرگ روسای شعب بیمه آسیا آغاز به کار کرد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›برگزاری همایش مدیران ارشد بانک آینده و رؤسای شعب سراسر کشور

برگزاری همایش مدیران ارشد بانک آینده و رؤسای شعب سراسر کشور

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۹-۲۷

تریتا نیوز -همایش مدیران ارشد بانک آینده و رؤسای شعب سراسر کشور، با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره، در سالن همایش ساختمان برج آینده برگزار شد.

در این گردهمآیی، بهمن اسکندی، مدیرعامل بانک از رؤسا و سرمایه ‌انسانی فعال در شعب، به‌عنوان مهم‌ترین نقش‌آفرینان بانک یاد کرد که در صورت هم‌سویی و رعایت مسیرهای سیاست‌گذاری کلان، موجبات موفقیت بانک را فراهم خواهند ساخت. ایشان در ادامه با اشاره به نقش مؤثر سرمایه ‌انسانی در ارتقا و تثبیت جایگاه هر مجموعه اظهار داشت: با انگیزه و همت همه همکاران و برنامه‌ریزی منسجم‌ قطعاً می‌توان به موفقیت دست یافت. در همین راستا، ستاد موظف است؛ امکانات و برنامه همه‌جانبه‌ای را در اختیار همکاران صف قرارداده و با همت بالاتر در خدمت و پشتیبان صف باشد.

ایشان جذب منابع و مولد سازی دارایی‌ها را از جمله فعالیت اصلی بانک آینده دانست و بر بهره‌گیری از این ظرفیت بانک، تأکید نمود. وی در ادامه ضمن بررسی گزارش روند منابع بانک طی ۱۰ سال گذشته، تصریح کرد که عملکرد بانک آینده در تمامی این سال‌ها با رشد منابع همراه بوده که به یاری خداوند متعال و همت عالی همکاران، این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

بهره‌گیری از رویکرد «مشکل‌محور» و «فرصت‌محور» (به‌ترتیب با نگاه به گذشته و آینده)، توسعه و بهینه‌سازی شبکه شعب، استقلال مالی و مدیریتی شعب، اجرای مدل‌های نوین مشتری‌مداری، بازاریابی و فروش، توجه به شایسته‌سالاری و جانشین‌پروری، بهبود سلامت جسمی و روحی سرمایه ‌انسانی، نهادینه‌سازی فرهنگ توسعه در بانک و توجه به وضعیت ارتقای شغلی و معیشتی و آینده کارکنان از جمله مباحثی بود که بهمن اسکندی مدیرعامل بانک آینده به تفصیل در خصوص آنها صحبت کرد.

در این همایش، مجتبی کحالی، رئیس هیأت‌مدیره طی سخنانی با اشاره به تدوین استراتژی بانک، مواردی هم‌چون برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری، بهره‌گیری از نیروی متخصص و ابزار لازم، تعهد و هم‌دلی را از جمله ویژگی‌های یک سازمان موفق دانست که در این میان، هم‌دلی، هماهنگی و تعهد سرمایه ‌انسانی را از مهم‌ترین عوامل موفقیت بر شمرد.

علی جباری، نایب رئیس هیأت‌مدیره نیز نقش رؤسای شعب را در تحقق اهداف سازمانی بسیار مؤثر خواند که به پشتوانه ایجاد فضای هم‌دلی، قادر خواهند بود به درستی از نام و برند بانک آینده، صیانت کنند و این مهم را به سرمایه‌انسانی و متعاقباً به مشتریان انتقال دهند.

در ادامه محسن خوارزمی، در سه بخش با محورهای افزایش انگیزه در کارکنان، اهمیت بازاریابی و ستاد مدیریتی و عملیاتی طرح جذب منابع «همت آینده»، توضیحاتی را بیان کرد. ایشان در بخش نخست، بیان کرد: نیروی انسانی موتور محرک سازمان‌ها است و با استفاده صحیح از این منابع ارزشمند می‌توان بازدهی آن را به مراتب افزایش داد. افزایش انگیزه کارکنان، سوخت این موتور محرک می‌باشد.

وی در بخش دوم صحبت‌های خود، درباره احترام، حس کمک کردن و هم‌درد بودن با مشتری مطالبی را عنوان کرد و توضیحاتی نیز درباره بازارداری، بازارسازی و بازاریابی ارائه کرد.

خوارزمی در بخش سوم سخنان خود به معرفی، اهداف، وظایف و اعضای ستاد طرح جذب منابع «همت آینده» اشاره و بر اهمیت جذب منابع و ضرورت تحقق اهداف آن تأکید کرد.

عضو هیأت‌مدیره بانک آینده، در بخش دیگری از سخنان خود، هم‌دلی را بسترساز موفقیت معرفی کرد و افزود: در راستای حرکت بسیار عظیم و سترگ برای خدمت به ۸۵ میلیون ایرانی، باید هم‌دل شویم و در این مسیر، هر فردی که مسئولیت می‌پذیرد باید نگاه رهبری داشته باشد.

علی‌اکبر عابدینی، عضو هیأت‌مدیره با اشاره به فراز و نشیب‌های پیموده شده طی ۴ سال گذشته، بر احیای پرقدرت بانک آینده تأکید کرد و از هماهنگی و هم‌دلی اعضای هیأت‌مدیره در راستای دست‌یابی به این مهم خبر داد و با اشاره به نقش مهم همکاران شعب و تقویت و ارتقای ذهنیت صف، بر عملیاتی ‌شدن این هم‌دلی تأکید کرد.

نادر خواجه حق‌وردی، معاون امور شعب و بازاریابی نیز گزارش مبسوطی را در خصوص وضعیت شعب سراسر کشور در قالب شاخص‌های متنوع و فراگیر ارائه نمود.

در ادامه این همایش طی مراسمی از شعبان مرادی، رئیس هیأت مدیره و سرپرست سابق و اعضای هیأت‌مدیره سابق بانک آینده، تقدیر به‌عمل آمد.

آیین رونمایی از طرح تجهیز منابع «همت» آینده توسط مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره و نیز قرائت میثاق‌نامه توسط حمید‌رضا زارعیان رئیس شعبه دروس- هدایت، به نمایندگی از روسای شعب بانک آینده در راستای دستیابی به اهداف متعالی بانک و تجدید عهد و پیمان با مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره از دیگر بخش‌های این همایش بود.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=179053

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    توسعه خدمات غیرحضوری، مهمترین برنامه سازمان تامین اجتماعی است

    ۱۳۹۹-۰۹-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیر راهبری شبکه فروش بیمه رازی در جشن ضیافت نور

    ۱۴۰۰-۰۲-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    برگزاری پنجمین نشست علمی«حقوق و رویه قضایی در امور بانکی» در بانک ملی ایران

    ۱۴۰۱-۰۷-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آغاز به کار هیئت مدیره جدید باشگاه مس کرمان

    ۱۴۰۲-۰۱-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دریافت گواهی‌نامه بین‌المللی EPD توسط یخچال‌های ال‌جی

    ۱۴۰۲-۰۷-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در همدان با حمایت بانک ملی ایران

    ۱۳۹۹-۰۴-۰۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • برای نخستین بار رکوردی که صنعت پتاس را تکان داد؛مدیرعامل پتاس خوروبیابانک: خوروبیابانک رکورد تولید ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۵
  • دکتر کامبیز مهدیزاده طراح ابر پروژه آبراه ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۵
  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است