برنامههای بورگوارد برای ورود به ایران
BORGWARD Group AG، تولیدکننده جهانی خودرو، برنامههای خود را برای واردشدن به بازار خودرو ایران اعلام کرد.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، این شرکت تحقیقات گستردهای را در زمینه ورود به بازار ایران انجام داده و دو خودروی لوکس را به فروش خواهد گذاشت. هدف این شرکت فراهمآوردن یک تجربه خرید ویژه است که به همین واسطه انتظار دارد اهداف فروش بلندپروازانه خود را تامین کند. اجرای این طرح خردادماه امسال و همزمان با امضای قرارداد با طرف ایرانی و تست خودرو در آلمان مطرح شد.
اولریچ واکر، مدیر عامل شرکت BORGWARD Group AG، میگوید: “BORGWARD پیشنهاد واقعا ویژهای برای ارائه به بازار ایران دارد.
به گفته وی، این خودروهای خودروهای پرطرفدار میتوانند در آن واحد چندین نیاز مهم رانندگانی را که به دنبال یک خودرو لوکس هستند، نام تجاری برایشان مهم است و میخواهند به راحتی همراه خانواده در یک ماشین جادار و بزرگ بنشیند را فراهم کنند.
وی افزود: این همه ماجرا نیست. قصد داریم احساس خریداری یک ماشین لوکس را مجددا تعریف کنیم و بالاترین سطح خدمات را داشته باشیم.
وی تاکید کرد: Bx5 و bx7 دو مدل لوکس BORGWARD هستند. BX5 یک SUV است که به راننده حس جوانی، انرژی، هوشمندی و ایمنی می بخشد. تلفیق زیباییشناسی و فنآوری پیشرفته آلمانی ترکیبی کامل از قدرت، فرمان پذیری و هوشمندی را به ارمغان می آورد.
مدیرعامل شرکت بورگوارد افزود: BX7 بزرگتر و لوکس است که با فضای داخلی بسیار چشمگیر، امکانات متنوع همراه با پنج، شش و هفت صندلی حس خوبی را به راننده منتقل می کند چراکه این خودرو دارای سیستم هوشمندی است که به راننده اجازه می دهد تا از طریق تماس چشمی، لمسی و صدا ارتباط برقرار کند.
خدمات انقلابی به مشتریان!
ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان یکی از مواردی است که BORGWARD در سیستم جدید خرید اهمیت بسیار زیادی به آن میدهد. بر همین اساس برای تسهیل در ارائه بهتر خدمات، BORGWAD متعهد به ارائه تجربه مشتری در سطح بالا و لوکس است و تا پایان سال ۲۰۱۷، تجربه خرید خودرو خارجی را در ایران باز تعریف می کند.
تام انلیکر، معاون فروش و بازاریابی BORGWARD Group AG، میگوید: با وجود اینکه این نوع از فروشگاهها گران هستند و نیاز به سرمایهگذاری قابل توجهی دارند، از روی تجربه میدانیم که این نوع فروشگاهها در بین مشتریان خودروهای لوکس بسیار محبوب است زیرا سرویس لوکسی ارائه میدهند. در ایران ما متعهد به یک تجربه خرید لوکس هستیم.
وی ادامه داد: BORGWARD به این نکته واقف است که طی پنج سال گذشته، ایران با افزایش نرخ رشد سالانه، خرید خودرو های SUV مواجه است. همانطور که تعداد خودروهای خریداری شده SUV افزایش مییابد، مصرفکنندگان ایرانی در جستجوی SUVهایی با کیفیت بالا، با برند معتبر و تکنولوژی برتر هستند که مناسب برای رانندگی در ایران و متناسب با نیاز تمام خانواده باشد.
تام انلیکر تصریحکرد: برای این منظور BORGWARD بازار را در ایران دوباره از نو تعریف میکند.
به گفته وی، “در حال حاضر یک بازیکن جدید در شهر وجود دارد. در مدل BORGWARD اولین مدل بورگوارد در بازار ایران، قیمت مناسب و محصول عالی را ارائه میدهد. این موضوع هیجان انگیزی است. “BORGWARD تمایل دارد خودرو ها در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار رسیده و تا قبل از پایان سال کاری، خودرو های خود را آماده فروش کند.
انتظار میرود در اواخر سال جاری اطلاعات مربوط به قیمتگذاری، در دسترس بودن و زمانی که مشتریان ایرانی قادر به تست رانندگی لوکس و هیجانانگیز با BX5 و BX7 خواهند بود؛ اعلام شود.
درباره بورگوارد(BORGWARD)
گروه بورگوارد آ. جی. سازنده جهانی خودرو است که دفترمرکزی آن در اشتوتگارت آلمان بوده و سه مرکز تحقیقات در سراسر جهان دارد. در دوران اوج شکوفایی خود در اواخر دهه ۵۰ میلادی در قرن پیش، BORGWARD بورگوارد سومین سازنده بزرگ اتومبیل در آلمان بود، با بیش از ۲۳هزار کارمند و فروش بیش از یک میلیون دستگاه خودرو. پس از بیش از نیم قرن، بورگوارد(BORGWARD )، برند خودروی نمادین آلمانی، بازگشت خود را اعلام کرد.
بوگوارد اعلام کرد: با استراتژی جهانی و نوآوری، پویایی و خودروهای باکیفیت خود، این برند با راهاندازی تولید خودروهای شاسیبلند هوشمند BX5 وBX7 که همگی برنده جایزه بوده و آینده درخشانی برای آنها پیشبینی میشود، راه خود را برای بازگشت به عنوان برند خودروسازی آلمانی مورد تحسین بینالمللی گشوده است.
بورگوارد(BORGWARD) با حفظ ارزشهای این برند یعنی «نبوغ، هوشمندی، دستیابی به موفقیت، و افتخار»، برند خودروی هوشمند آلمانی را ورای لوکس بودن ایجاد کرده و در حال دستیابی به چشمانداز این برند که زندگی آینده هوشمند خونده است.
بوگوارد همچنین اعلام کرد: در این برند، ما تولید قدرتمند بهرهوری عالی و پایدار آلمان را ایجاد کرده؛ رابطه برد-برد بین بازار و جامعه را با استفاده از انرژی نوین و دانایی ممکن ساختهایم؛ ایده «اعلای دست یافتنی» را با دیدگاهی آینده نگرانه نسبت به نیازهای مشتری گسترش داده؛ استراتژی فروش جهانی را بهکار انداخته و تجربه رانندگی عالی را ورای انتظارات مشتری از طریق مدل «ادغام منابع و اشتراک اینترنت» ارائه دادهایم و بدین ترتیب خودروی هوشمندی مناسب برای محیطزیست ساختهایم.