تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • قهرمان شطرنج کشور در خانواده بزرگ بیمه آسیا

  • تداوم روند نزولی NPL در بانک اقتصادنوین

  • ادعاهای کذب و توهین آمیز بیان شده در سیما اصلاح شود؛ فرهنگستان علوم پزشکی بر اساس وظایف ابلاغی خود در قانون عمل می کند

  • شناخت دقیق مشتری و بازاریابی هوشمندانه، مسیر توسعه پایدار بانک است 

  • بازسازی بافت های فرسوده منطقه دوازده تهران، به همت موسسه اعتباری ملل

  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد طرح نهضت ملی

  • نوسازی سیستم کنترل توربین واحد NF2 در پتروشیمی بندرامام

  • ساخت و اصلاح موفق «کراشر نمک» در واحد شستشوی نمک پتروشیمی اروند با توان متخصصان داخلی

  • روابط عمومی بانک سپه، رتبه برتر «ارزیابی عملکرد هفته دولت» را کسب کرد

  • پیام تبریک محمدرضا فرهادی‌پور به مناسبت بیست‌ودومین سالروز تأسیس بیمه ملت

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›بررسی نحوه خدمت رسانی مطلوب به مشتریان در استان سیستان و بلوچستان توسط مدیرعامل بانک ملی ایران

بررسی نحوه خدمت رسانی مطلوب به مشتریان در استان سیستان و بلوچستان توسط مدیرعامل بانک ملی ایران

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۱۲-۰۲

مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شعب مرکزی ، زهک، پایانه مرزی میلک و شعبه امام خمینی (ره) زابل که با هدف نظارت و کنترل نحوه سرویس دهی به مشتریان در روزهای پایانی سال صورت گرفت، ضمن گفت و گوی صمیمانه با کارکنان و مشتریان، خواستار شتاب بخشی و تقویت جذب منابع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش در بانک شد.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه کارکنان این شعب، از نزدیک در جریان فعالیت و روند خدمت رسانی به مشتریان این شعب قرار گرفت و همچنین تدابير لازم برای رفع مسائل مطرح شده و ارتقای وضعیت این شعبه را ارائه کرد.

وی با اشاره به ایجاد رویکردهای نوین در بانک ملی ایران گفت: تغییر رویکرد در این بانک موجب شده اجرای بانکداری جامع، به عنوان یکی از اولویت های مهم بانک، در دستور کار قرار گیرد.

دکتر نجارزاده در این دیدار بر سرعت بخشی ارائه خدمات بهینه در حوزه بانکداری خرد به مشتریان تاکید کرد و افزود:همه شعب باید برای تکمیل زنجیره ارزش در بانک ، شتاب بخشی بمنظور جذب منابع جدید و ارتقای سطح خدمات به مشتریان تلاش کنند .

وی ارائه خدمات مطلوب و بهینه در استان سیستان و بلوچستان را در بخش های پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و خوداشتغالی مطلوب توصیف کرد و اظهارداشت: خدمات دهی بانک ملی ایران باید در استان به صورت ملموس و تاثیرگذار باشد.

نجارزاده در پایان ضمن تقدیر از همت و تلاش بی ‌وقفه همکاران به ویژه در روزهای پایانی سال، بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان تاکید کرد و خواستار توجه حداکثری برای ایجاد رضایت مشتریان در این ایام شد.

لازم به ذکر است، در این سفر محمود شایان از اعضای هیات مدیره، دکتر نجارزاده را همراهی می کرد.

گفتنی است عباس علی کیخوایی رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب در شاخصه های مختلف و تشریح نیازهای هر شعبه پرداخت و در پایان همکاران شعب نیز دیدگاه ها و نظرات خود را در امور بانکی مطرح و مدیریت عامل بانک رهنمودهای لازم را برای رفع مسائل این شعب و ارتقای عملکرد آنها ارائه کرد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=182972

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • بانک ملی
    اقتصاد

    برنامه بانک ملی ایران برای حمایت از شرکت های دانش بنیان

    ۱۴۰۱-۰۱-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک پارسیان ؛ مقام دوم در شاخص های فروش و دارایی در میان بانک های خصوصی

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    با اجرای طرح‌های توسعه ای مجتمع فولاد صنعت بناب محقق می شود؛ بزرگترين سرمايه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه فولاد كشور

    ۱۳۹۹-۱۱-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    چهاردهمین سال فعالیت بانک گردشگری آغاز شد؛ درخواست تسهیلات وام ازدواج و فرزندآوری در توبانک

    ۱۴۰۲-۱۰-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دیدار قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران با مدیران پتروشیمی استان بوشهر

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک پارسیان
    اقتصاد

    ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از زنجیره تولید، رویکرد اصلی صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان

    ۱۴۰۳-۰۶-۲۸
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • قهرمان شطرنج کشور در خانواده بزرگ بیمه آسیا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • تداوم روند نزولی NPL در بانک اقتصادنوین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • ادعاهای کذب و توهین آمیز بیان شده در سیما اصلاح شود؛ فرهنگستان علوم پزشکی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • شناخت دقیق مشتری و بازاریابی هوشمندانه، مسیر توسعه پایدار بانک است 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • بازسازی بافت های فرسوده منطقه دوازده تهران، به همت موسسه اعتباری ملل

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است