با «پالس» کسب و کارتان را مدیریت کنید!
فعالان بازار کسب و کار و پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد می توانند با اپلیکیشن «پالس» به راحت ترین شیوه ممکن با ثبت و یادآوری تعهدات مالی، کسب و کار خود را مدیریت کنند.
به گزارش تریتا نیوز ، پالس اپلیکیشنی با ویژگی های جذاب و کاربردی برای ارایه خدمات پشتیبانی به پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد طراحی شده و افراد می توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه یا تبلت خود، علاوه بر مشاهده عملکرد و ریز تراکنش کارتخوان در هر ساعت از شبانه روز، درخواست پشتیبانی نیز بدهند.
در پالس از طریق داشبورد موجود در صفحه اصلی امکان مشاهده کارکرد کارتخوان در روزها و هفته های گذشته میسر است و کاربران می توانند از گزارش های متنوع با امکان جست و جوی پیشرفته بهره مند باشند.
دیگر امکان کاربردی و جذاب اپلیکیشن پالس برای کاربران، ارایه گزارش های در لحظه است. از آنجایی که گزارش های بانکی اغلب کلی و تفکیک نشده اند، از این رو پالس این مشکل را مرتفع کرده است و افراد می توانند به ریز تراکنش های خود دسترسی داشته باشند.
در بخش یادآوری این اپلیکیشن هم با ثبت طلب ها و بدهی ها، تعهدات مالی در موعد مقرر یادآوری می شوند.
همچنین در صورتی که یک تراکنش پس از ۷۲ ساعت به حساب مورد نظر واریز نشد، می توان آن را در بخش مغایرت ها ثبت کرد تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
امکان مشاهده فهرست تمامی خطاهای ظاهر شده روی کارتخوان و نحوه رفع آنها در بخش راهنمای خطاها نیز میسر است.
اپلیکیشن پالس از طریق بازار و گوگل پلی قابل دانلود است. همچنین با ارسال عدد ۶ به شماره ۲۰۰۰۴۴۴ و یا مراجعه به سایت Sadadpsp.ir می توان به این اپلیکیشن دسترسی داشت.