تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • پلتفرم نماوا، باکس سلامت و جذابیت‌های پزشکی

  • پیام دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)

  • پیام دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه و روز دهیار

  • نگاه همگرا به تهدیدات فرارو در غرب آسیا

  • نکات مهم برای خنک ماندن در تابستان

  • افزایش ۶.۸ درصدی ظرفیت و ۳.۲ درصدی تولید مس تصفیه شده جهانی/ قیمت فلز سرخ رو به افزایش

  • اطلاعیه شماره ۷ بانک سپه/امکان پرداخت چک‌های بانک سپه در شعب و از طریق سامانه چکاوک فراهم شد

  • تقاضای مس در دهه آینده به‌شدت از عرضه پیشی می‌گیرد

  • تمدید مهلت معرفی حساب وكالتی برای ثبت نام در طرح فروش محصولات ایران خودرو

  • ارائه بیش از ۴۰۰ سرویس در بستر بانكداری باز بانك ملت (بانكیما)

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›بانک ایران‌زمین پرچمدار خدمات دیجیتال در شیوع کرونا

بانک ایران‌زمین پرچمدار خدمات دیجیتال در شیوع کرونا

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۱۰-۲۹

تریتا نیوز ، با شیوع بیماری کرونا از اواخر سال ۹۸ و همچنین با تشدید این بیماری به‌ویژه در موج پنجم آن ضرورت توسعه از خدمات بانکی الکترونیک بیش از پیش احساس شد موضوعی که بانک ایران‌زمین نیز به‌عنوان یکی از بانک‌های بخش خصوصی پیشرو در این زمینه نسبت به تامین زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال اقدام کرده است و امکان ارائه خدماتی همچون سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین‌بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک و بسیاری از خدمات شعبه به‌صورت غیرحضوری و در بستر اینترنت را فراهم آورده است.
بنا به اعلام بانک ایران‌زمین؛ با شیوع کرونا از اواخر سال ۹۸، نیاز به الکترونیکی‌بودن نظام بانکداری کشور به‌شدت احساس شد. با ممنوعیت حضور مردم در اماکن عمومی و شروع قرنطینه بانک‌هایی که بستر الکترونیکی‌شدن را فراهم کرده بودند به آسانی توانستند خدمات خود را ارائه دهند. این موضوع با شروع موج پنجم کرونا نیز با افزایش و تقویت خدمات همراه بوده و در این راستا بانک ایران‌زمین یکی از بانک‌هایی است که پیش از این اقدامات گسترده و ارزنده‌ای در زمینه بانکداری الکترونیک انجام داده و این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که با آماده‌کردن زیرساخت‌های لازم و ارائه خدمات الکترونیکی سریع و آسان مشتریان را از مراجعه حضوری به شعب بی‌نیاز کند. با استفاده از اینترنت بانک ایران‌زمین خدماتی از جمله خدمات سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین‌بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک و بسیاری از خدمات شعبه به‌صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار مشتریان خواهد بود. همچنین دستگاه‌های خودگردان، اپلیکیشن همراه‌بانک و دستگاه‌های VTM  از دیگر خدمات بانک ایران‌زمین برای بی‌نیازی مشتریان جهت مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند.
تقویت ابزارهای مانیتورینگ
به‌گفته فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین در بانکداری دیجیتال ایجاد امنیت پیچیده است، چون فین‌تک‌ها واسطه بین مشتری و بانک هستند، امنیت وقتی در این فضا افزایش پیدا می‌کند که ابزارهای مانیتورینگ تقویت شود تا تراکنش‌ها به‌ویژه تراکنش‌های مالی تقویت شود. همچنین داده‌محوربودن بانکداری دیجیتال کمک می‌کند که کلان داده‌ای از مشتری به سیستم بانکی داده شود و این کلان‌داده‌ها هستند که تشخیص می‌دهند چه تسهیلاتی می‌تواند در اختیار مشتری قرار گیرد. بنابراین مشتریان بانک ایران‌زمین می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب این بانک تمامی خدمات موردنظر خود را با سرعت و کیفیتی بهتر دریافت کنند. امید است همه ما بتوانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش ترددهای غیر ضروری در سطح شهر در جهت سلامت خود و هموطنان و قطع زنجیره کرونا تلاش کنیم.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=139724
تگ ها ٍ#تریتا نیوزبانک ایران زمینبانک ایران‌زمین پرچمدار خدمات دیجیتال در شیوع کرونابانکداری دیجیتالتقویت ابزارهای مانیتورینگ

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    اطلاعیه

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن از غرفه ایدرو در نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ...

    ۱۴۰۱-۰۳-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری جلسه روسای شعب منطقه سیستان و بلوچستان بانک ایران زمین

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    وزیر ارتباطات: ایرانسل در توسعۀ ظرفیت شبکۀ پهن‌باند پیشگام است

    ۱۴۰۰-۱۱-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حضور بیمه تجارت‌نو در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جلسه گزارش تدوین برنامه راهبردی پست بانک ایران با رویکرد بانکداری دیجیتال برگزار شد

    ۱۴۰۰-۰۳-۲۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • پلتفرم نماوا، باکس سلامت و جذابیت‌های پزشکی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۴
  • پیام دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۴
  • پیام دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیر ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۴
  • نگاه همگرا به تهدیدات فرارو در غرب آسیا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۴
  • نکات مهم برای خنک ماندن در تابستان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است