تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • زهره مجیدنیا، مدیرعامل پتروشیمی ارومیه شد

  • اعلام شعب کشیک تهران در روز یک خرداد۱۴۰۴

  • اعلام شعب كشیك بانك ملت در روز پنج شنبه اول خرداد ۱۴۰۴

  • اعلام شعب كشیك بانك صادرات ایران در روز پنج‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۴

  • نظام منابع انسانی باید به صورت علمی و نظام‌مند اداره شود

  • حضور فعال پست بانک ایران در نخستین نمایشگاه تخصصی بانک، بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشهد

  • اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در روز پنجشنبه ۰۱ خرداد‌ماه

  • امیرهوشنگ عصارزاده به‌عنوان مدیرعامل بانک توسعه تعاون منصوب شد

  • آغاز رویداد بزرگ رسانه‌ای بانک اقتصاد نوین

  • اصلاح فرهنگ بانکداری رکن اصلی ماندگاری در عرصه رقابت است

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›بازدید مدیرعامل بانک سینا از مرکز ارتباط مشتریان: هدف بانک سینا ارائه خدمات کیفی مطابق با استانداردهای حقوق مشتری است

بازدید مدیرعامل بانک سینا از مرکز ارتباط مشتریان: هدف بانک سینا ارائه خدمات کیفی مطابق با استانداردهای حقوق مشتری است

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۹-۰۴-۱۸

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان گفت: هدف این بانک ارائه خدمات کیفی مطابق با استانداردهای حقوق مشتریان است.

به گزارش  تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی اظهار داشت: تامین نظر و رضایت مشتریان گرامی در ارائه خدمات بر اساس قوانین و دستورالعمل های بانکی، جزو اصول بنیادین بانک سینا است و لذا همواره سعی شده با بکارگیری آخرین فناوری ها و استانداردهای بین المللی، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجرای سیاست های توسعه ای، زمینه رضایت خاطر بیش از پیش آنها فراهم گردد.
وی افزود: بانک سینا در راستای التزام به حقوق مشتریان، تمامی آیین نامه ها و مقررات تدوین شده در مراجع ذیصلاح کشور را در حوزه حقوق مشتری مورد توجه قرار داده است.
مدیرعامل بانک سینا ضمن تشکر از زحمات کارکنان مرکز ارتباط مشتریان، گفت: فعالیت در مرکز تماس از آن جهت که با طیف وسیعی از افراد با سلایق و علایق متفاوت مرتبط است، اهمیت و حساسیت بالایی دارد. افرادی که با این مرکز تماس می گیرند، معمولا به دنبال راه حلی برای رفع مشکل و انجام کار مدنظر بانکی خود هستند، بنابراین در عین حالی که با نهایت احترام و متانت با آنها برخورد می شود، باید با آگاهی کامل و تسلط بر خدمات بانک، در سریعترین زمان ممکن، نسبت به رفع مشکل آنها اقدام گردد.
دکتر ایمانی در این بازدید در جریان فرایند کیفیت پاسخگویی به مشتریان، میزان انتظار تماس گیرندگان و نحوه رسیدگی به شکایات آنان از سوی کارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را برای بهبود فرآیندهای موجود و همچنین جابجایی مرکز به محیطی با کیفیت بهتر و فضای بیشتر صادر کرد.
گفتنی است در این بازدید، شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و اسدی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا (تفاس) نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=97312
تگ ها ارائه خدمات کیفی مطابق با استانداردهای حقوق مشتریبانک سینامدیرعامل بانک سینامرکز ارتباط مشتریان

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا در مراسم تقدیر از مدیر منطقه فارس: نظام یکپارچه شبکه های ...

    ۱۳۹۸-۰۹-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    سرپرست بانک سینا در افتتاح شعبه بندر شهید رجایی: لزوم استفاده از ظرفیت های دروازه تجارت جهانی

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی ایران

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بهره برداری از دومین مدرسه بانک سینا در دهستان رمشک استان کرمان

    ۱۳۹۹-۱۲-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بررسی امهال تسهیلات و انطباق آن با شریعت با حضور رئیس شورای فقهی بانک مرکزی

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تسهیلات ۵ درصدی بانک سینا برای بانوان بدون نیاز به ضامن

    ۱۳۹۸-۰۳-۲۵
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • زهره مجیدنیا، مدیرعامل پتروشیمی ارومیه شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۱
  • اعلام شعب کشیک تهران در روز یک خرداد۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۱
  • اعلام شعب كشیك بانك ملت در روز پنج شنبه اول خرداد ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۱
  • اعلام شعب كشیك بانك صادرات ایران در روز پنج‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۱
  • نظام منابع انسانی باید به صورت علمی و نظام‌مند اداره شود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است