تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه جنبی

  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین پلتفرمی است

  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

  • برگزاری کارگروه مدیریت عملکرد و جلسات ممیزی در همایش روسای شعب بیمه آسیا

  • تأکید بر نقش محوری شعب در تقویت جایگاه بیمه آسیا

  • همایش بزرگ روسای شعب بیمه آسیا آغاز به کار کرد

  • کسب نشان غرفه برتر توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جذب مخاطب کیش اینوکس ۲۰۲۵

  • دو انتصاب در بانک ملی ایران با هدف تقویت بانکداری خرد و شرکتی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›بازاریابی و روابط‌عمومی دو بازوی مکمل در تحقق اهداف هستند

بازاریابی و روابط‌عمومی دو بازوی مکمل در تحقق اهداف هستند

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۸-۱۰
بانک سینا

تریتا نیوز /مدیرعامل بانک سینا، در نخستین همایش مشترک روسای دوایر بازاریابی و روابط‌عمومی در تهران با بیان اینکه بازاریابی و روابط عمومی دو بازوی مکمل در تحقق اهداف بانک هستند، از اجرای نظام جامع بازاریابی به‌عنوان نقشه راه جدید بانک سینا در مسیر تعامل مؤثر با مشتریان و توسعه کسب‌وکار یاد کرد.

دکتر علی ابدالی با اعلام آغاز اجرای نظام جامع بازاریابی در بانک سینا گفت : بازاریابی مأموریت همه کارکنان است و هر واحد باید با نگاه کسب‌وکاری به وظایف خود، در جذب مشتری و ارتقای خدمات نقش مؤثر داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، دکتر ابدالی، با اشاره به ضرورت وجود چنین نظامی در ساختار بانک سینا گفت: نظام جامع بازاریابی که خلاء آن در بانک مشهود بود، طراحی و راه‌اندازی شده است.

وی افزود : دو موضوع کلیدی که باید در بانک سینا تقویت شود، مستندسازی و تحلیل است؛ این دو عامل نقش مهمی در بهبود تصمیم‌گیری‌ها و توسعه فعالیت‌های بازاریابی دارند.

دکتر ابدالی با تأکید بر هم‌افزایی میان واحدهای بازاریابی و روابط‌عمومی افزود: این دو واحد اگرچه مأموریت‌های متفاوتی دارند، اما در یک مسیر مشترک حرکت می‌کنند. روابط عمومی وظیفه دارد تصویر مثبت بانک را در ذهن جامعه و مشتریان ایجاد کند و مسیر را برای بازاریابی هموار سازد. بازاریابی نیز باید از این مسیر برای معرفی و فروش خدمات و محصولات استفاده کند.

مدیرعامل بانک سینا گفت: بازاریابی و روابط عمومی هر دو علم هستند، اما موفقیت در آن‌ها نیازمند هنر تعامل و شناخت درست از مخاطب است.بازاریابی علم است و هنر.علم دانستن و هنر به کار بستن.

وی در ادامه به روند شکل‌گیری بازاریابی در نظام بانکی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: از دهه ۸۰ بخش بازاریابی در بانک‌ها پدیدار شد؛ ابتدا در بانک‌های خصوصی و سپس در دهه ۹۰ در بانک‌های دولتی و بزرگ نیز گسترش یافت.

مدیرعامل بانک سینا در پایان خاطرنشان کرد: نظام جامع بازاریابی باید همانند فانوسی در دریا، مسیر حرکت شعب را روشن کند، اهداف را مشخص سازد و به کارکنان امکان دهد تا با کمترین هزینه، بیشترین اثربخشی را به دست آورند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی و بازاریابی نیز باید نقش هدایت‌گر خود را در مناطق و شعب به‌درستی ایفا کنند.

گفتنی است نخستین همایش مشترک روسای دوایر بازاریابی و روابط‌عمومی بانک سینا با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل و جمعی از مدیران و روسای ادارات طی روزهای ۱۰ و ۱۱ آبان ماه در تهران در حال برگزاری است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=228954

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    توان فنی و تجهیزات ایزوایکو رمز نجات سهند

    ۱۴۰۳-۰۵-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انتصاب سرپرست جدید معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها ، شعب و نمایندگی ها

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    راه اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران زمین

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی شهید رئیسی گلستان برگزار شد / اجرای پروژه اوره و آمونیاک گلستان شتاب می‌گیرد

    ۱۴۰۴-۰۴-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    همایش سراسری روابط عمومی‌های بانک مسکن و شرکت های تابعه برگزار می شود

    ۱۴۰۴-۰۲-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت هفته بسیج

    ۱۴۰۲-۰۹-۰۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است