تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • استقبال بازار سرمایه از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کاشانه امید خلیج‌فارس

  • آقاجانلو: شرکت های معدنی و صنایع معدنی، برای دوران پس از تحریم آماده شوند

  • آقاجانلو: پروژه های “ومعادن” برحسب شاخص ها و ناترازی ها اولویت بندی شوند/ سعدمحمدی: شناسایی ۳۹۸ میلیون تن ذخیره ماده معدنی حاصل از اکتشافات صبانور

  • روابط عمومی، چراغ روشن مسیر سازمان و حلقه اتصال مؤثر با ذی‌نفعان است

  • از ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ اعلام شد: ساعت کاری سامانه چکاوک بانک آینده در روزهای پنج‌شنبه

  • بهره‌برداری از مرکز MRI و بخش اکو تخصصی قلب در بیمارستان بانک ملی ایران

  • عرضه ۲۵۵ هزار تن محصول در بورس کالا

  • كار اصلی روابط عمومی‌ها ارائه تصویری واقع‌بینانه از سازمان خود به افكار عمومی است

  • رسیدگی به خسارت خودروها در حادثه بندر شهید رجایی

  • روایت نقش‌آفرینی در کنار صندوق توسعه ملی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ایران زمین در مسیر تحولات بانکداری نوین

ایران زمین در مسیر تحولات بانکداری نوین

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۱۰-۰۷

ایران زمین یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه بانکداری دیجیتال بوده که با تسهیل چالش‌های بانکی در رابطه با انتقال وجه موجب رضایتمندی مشتریان شده است.
به گزارش تریتا نیوز، بانک‌ها امروزه با تسهیل تقاضاهایی که فروشندگان را از طریق کانال‌هایی که مصرف کننده تعیین می‌کند به پول وصل می‌کنند. این پویایی اساس رضایت مشتری را شکل می‌دهد که طی آن می‌تواند با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) پیوند یابد.

بانکداری دیجیتال بخشی از زمینه گسترده‌تر برای انتقال به بانکداری آنلاین است، جایی که خدمات بانکی از طریق اینترنت ارائه می‌شود. همچنین، تغییر از بانکداری سنتی به دیجیتال تدریجی بوده و به صورت مداوم ادامه دارد و با درجات مختلف دیجیتالی‌سازی خدمات بانکی ایجاد می‌شود.

بانکداری دیجیتال شامل سطح بالایی از اتوماسیون فرآیند و خدمات مبتنی بر وب است و ممکن است شامل APIهایی باشد که ترکیب خدمات بین نهادی را برای ارائه محصولات بانکی و ارائه معاملات امکان‌پذیر می‌کند و این امکان را برای کاربران فراهم می‌گرداند تا از طریق لپ تاپ، موبایل و خدمات خودپرداز به داده‌های مالی دسترسی پیدا کنند.

بانک‌ها برای سودآوری بیشتر نیازمند مشتریان بانکداری دیجیتال بوده و نتیجه گرفتند که برای عبور از مرزهای نوآوری باید از روش‌های جایگزین، تئوری‌ها و منابع داده استفاده شود. بسیاری از مطالعات بانکداری دیجیتال از طریق درک مشتری انجام می‌شود. با این حال، ادبیات نشان می‌دهد که عملکرد مالی بانک‌ها می تواند به ویژگی‌های تجربه بانکداری دیجیتال بهتر بستگی داشته باشد، که به طور کامل از طریق درک مدیران نشان داده نشده است.

سرعت قابل توجه توسعه فناوری‌های جدیدی که در چند سال گذشته مشاهده شده است، باعث ایجاد تغییر واضحی در ارتباطات بین فردی شد. با استفاده روزافزون از دستگاه‌های تلفن همراه و دسترسی آزادتر به شبکه جهانی، اکنون مردم کشورهای پیشرفته به روشی کاملاً متفاوت کار می‌کنند و اغراق نیست اگر بگوییم که یک انقلاب دیجیتالی در جریان است، که فرصت‌های جدید زیادی را ایجاد می‌کند، اما همچنین می‌تواند به مثابه تهدیدی نه تنها در زمینه امنیت سایبری، بلکه از طریق زیر سوال بردن مدل‌های تجاری سنتی و برهم زدن تعادل بازار که امروزه شاهد آن هستیم باشد.

مجید پور سعید مدیرعامل بانک ایران‌زمین در خصوص فعالیت این بانک در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بیان کرد: بانکداری دیجیتال بر پایه تحولات عمیق فرهنگی و پذیرش مدرنیزاسیون در تمام لایه‌های مدیریتی، فرایندی، عملیاتی و فناوری است، بانکداری دیجیتال محقق نمی‌شود مگر اینکه زاویه دید ما از محصول‌گرا بودن به مشتری و خدمت‌رسانی با کیفیت و متنوع به او تغییر کند که این روند در بانک ایران‌زمین دنبال می‌شود.

پور سعید با بیان اینکه در عصر دیجیتال آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک تصمیم‌گیری در بانک است، تصریح کرد: بانکداری دیجیتال داده محور بوده؛ ازاین‌رو در این بانک تلاش می‌شود با تحلیل رفتار مشتری، خدمات موردنیاز او همراه با ارزش‌افزوده قابل‌قبول، عرضه گردد و شبکه‌های اجتماعی و خدمات در بستر آن‌ها یکی از زمین‌های بازی بانکداری دیجیتال هستند و در برگیری آن‌ها به حدی است که ایجاد تغییر در آن‌ها می‌تواند اقتصاد یک کشور را با چالش مواجه سازد؛ ضمن آنکه کسب‌وکارهای امروزی نیز دیگر بدون شبکه‌های اجتماعی نمی‌توانند خدمات موردنیاز متقاضیان را ارائه کنند.

“سید محمدحسین استاد” مدیر روابط عمومی بانک ایران‌زمین، با اشاره به اهمیت رسانه‌های اجتماعی برای تعامل دوطرفه بانک و مشتری نیز اضافه کرد: مفهوم انتظارِ مشتری در عصر دیجیتال با چالش جدی مواجه شده است. به بیان ساده‌تر مشتری در فضای دیجیتال منتظر بانک نخواهد ماند، این بانک است که باید در همه حال کنار مشتری باشد و بر رفع نیازهای مالی او به بهترین شکل متمرکز شود.

این مدیر روابط عمومی در خصوص اجرای روابط عمومی دیجیتال در بانک ایران‌زمین و هم‌سویی آن در ارتباط نزدیک با مشتریان افزود: خبرهای خوبی در راه است. در حال حاضر بسیاری از موارد نظیر تعامل با مشتریان در شبکه‌های اجتماعی در راستای بانکداری دیجیتال، برقراری کانال‌های مختلف ارتباطی برای مشتریان؛ همچنین برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات در این حوزه انجام‌شده است و به‌زودی اتفاقات مهمی در این حوزه خواهد افتاد.

استاد یادآور شد: بانکداری دیجیتال الزاماتی مانند ابزار دیجیتال، روابط عمومی دیجیتال، ارتباط با مشتری دیجیتال و مشتریان دیجیتال می‌خواهد و هرکدام از این‌ها که نباشد، خلل بزرگی در کار ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است؛ بانک ایران‌زمین در میان بانک‌های ایرانی توانسته است رتبه قابل قبولی را کسب کند که این اتفاق می‌تواند بیش‌ازپیش بر رابطه برنده-برنده بانک با مشتریان خود صحه بگذارد.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=138419
تگ ها ایران زمین در مسیر تحولات بانکداری نوینبانک ایران زمینبانکداری دیجیتالبانکداری نوین

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    روحیه تعامل و تلاش همراه با انگیزه شاخصه سازمان جوان بانک ایران زمین است

    ۱۴۰۰-۰۲-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حضور بانک ایران زمین در برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت

    ۱۳۹۸-۰۳-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بکارگیری همه ابزارها در جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان

    ۱۴۰۱-۰۱-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی: توجه به نیروهای جوان و متخصص، اولویت اول بانک ایران زمین است

    ۱۳۹۹-۱۱-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید معاون امور شعب استانها، از شعب بانک ایران زمین استان گلستان

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    راه‌اندازی سامانه نهاب در بانک ایران زمین

    ۱۳۹۸-۰۲-۰۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • استقبال بازار سرمایه از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کاشانه امید خلیج‌فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • آقاجانلو: شرکت های معدنی و صنایع معدنی، برای دوران پس از تحریم آماده شوند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • آقاجانلو: پروژه های “ومعادن” برحسب شاخص ها و ناترازی ها اولویت بندی شوند/ سعدمحمدی: شناسایی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • روابط عمومی، چراغ روشن مسیر سازمان و حلقه اتصال مؤثر با ذی‌نفعان است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • از ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ اعلام شد: ساعت کاری سامانه چکاوک بانک آینده در روزهای پنج‌شنبه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است