تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • امکان ثبت‌نام در طرح فروش خودرو برقی محصولات سایپا با ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون

  • تجلیل مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از همسر شهید علی صمدزاده

  • پیاده‌روی خانوادگی کارکنان بیمه آسیا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره برگزار شد

  • عملکرد مثبت بانک ایران ‌زمین در پرداخت تسهیلات تکلیفی از ابتدای سال ۱۴۰۴

  • تلخ و شیرینِ زنانی پرانرژی در کمدی “دو روز دیرتر ” 

  • معاون وزیر نفت در بازدید از پتروشیمی بندرامام: پتروشیمی بندر امام، یکی از بازیگران اصلی کاهش اتلاف انرژی در کشور است/ در طرح تحولی بندرامام نوین، واحدهای قدیمی با فناوری‌های جدید جایگزین می‌شوند

  • رئیس فراکسیون نظارت بر نفت، گاز و پتروشیمی: پروژه‌های جدید بندرامام روند مناسبی دارند/ مدیرعامل پتروشیمی بندرامام: در مسیر هوشمندسازی و توسعه انرژی‌های پاک حرکت می‌کنیم

  • در نشست بررسی چالش‌ها و مسائل پتروشیمی اروند مطرح شد؛ همگرایی دولت و مجلس برای بهبود فضای کسب و کار در صنعت پتروشیمی

  • محمد شریعتمداری خبر داد؛اعلام آمادگی بیش از ۲۸۷ شرکت دانش‌بنیان برای حضور در پتروفن ۱۴۰۴/ پتروفن بازوی نوآوری صنعت پتروشیمی می‌شود

  • هم‌ افزایی موسسه اعتباری ملل و استانداری خراسان رضوی؛ آغاز دور جدیدی از همکاری‌های استراتژیک

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ایجاد کانال های ارتباطی برای بهبود سفر مشتریان صادرات محور در دستور کار اگزیم بانک است

ایجاد کانال های ارتباطی برای بهبود سفر مشتریان صادرات محور در دستور کار اگزیم بانک است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۹-۰۶

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی بانک توسعه صادرات ایران گفت: مدیریت ارشد بانک طی یکسال اخیر تاکید ویژه ای بر تحول دیجیتال داشته و بر این اساس، طراحی و ایجاد کانال های ارتباطی برای بهبود سفر مشتریان صادرات محور بانک در قالب پلتفرم های خاص در دستور کاراگزیم بانک است

به گزارش تریتا نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، هادی حیدری در پنل تخصصی یازدهمین همایش بانکداری نوین و نظام های پرداخت، اظهار داشت: در تلاشیم تا پس از رفع چالش‌های تامین زیرساخت و تجهیزات دو خدمت« همراه بانک» و «پیشخوان مجازی بانک توسعه صادرات ایران» را به ثمر برسانیم.

وی افزود: با راه اندازی دو پلتفرم یاد شده، زیرساخت های ایجاد کانال ارتباطی جدید مشتریان، تقویت خواهد شد.

“بانکداری باز”، پلتفرم دیگری است که به گفته معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی بانک توسعه صادرات ایران، در مرحله عملیاتی قرار دارد؛ حیدری در اینباره توضیح داد: این زیرساخت با کمک معاونت های ذیربط و همکاران شعب در حال عملیاتی سازی برای برخی از مشتریان نمونه است و به صورت ویژه بر تسهیل خدمت رسانی به مشتریان حقوقی و اصناف متمرکز خواهد بود‌.

وی در ادامه به موضوع بهبود زیر ساختارهای بانک توسعه صادرات ایران اشاره کرد و یادآور شد: ما در این بانک، طرح های مهم راهبردی را در حوزه های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مدیریت تداوم کسب و کار، مدیریت فرایندها دنبال می کنیم و امیدواریم با عملیاتی شدن طرح های یاد شده، بهبود زیرساخت های نوین، تسریع فرایندها، چابک سازی و ارائه خدمات بهتر و به روزتر به مشتریان را شاهد باشیم.

حیدری با اشاره به اینکه بیش از نیم قرن از آغاز استفاده از فناوری در حوزه بانکی می گذرد، گفت: با توجه به اینکه ذائقه مشتریان بانک ها از سال ۲۰۰۰ به بعد تغییر کرده و بر بانکداری هوشمند متمرکز شد؛ در حال حاضر نسل z بیش از ۷۵ درصد از نیاز خود در حوزه خدمات بانکی را از طریق پلتفرم های دیجیتال دریافت می کنند، در حالیکه نسل X حدود ۴۹ درصد از سامانه های دیجیتال استفاده می کرد؛ این تفاوت ۲۵ درصدی، پیشران اصلی تحول دیجیتال و استفاده از ابزارهای بانکداری هوشمند به شمار می رود.

وی افزود: یک بانک یا شرکت برای تدوین استراتژی تحول فناورانه خود در دوره های میان مدت و کوتاه، باید به سه رکن «افراد»، «فرایندها» و «تکنولوژی PPT توجه کند. نگاه تحول گرایانه به هر کدام از این ابعاد، نیازمند شناخت وضع کنونی بانک هاست که در هر بانک متناسب با خطوط کسب و کار آن، متفاوت است و لازم است این خطوط به درستی شناسایی شوند.

وی تصریح کرد: خطوط کسب و کار بانک توسعه صادرات بر فرایندهای ارزی از جمله ارائه خدمات ارزی، اعتباراسناد داخلی و ضمانت نامه های ارزی و … متمرکز است؛ بنابراین باید ابزارها و پلتفرم های خاص را متناسب با آنها طراحی شود.

حیدری با بیان اینکه تمرکز بر «توسعه مهارت های نرم نیروی انسانی» از دیگر راهبردهای مهم در روند تحول فناورانه است؛ گفت: بانک مثل یک شرکت تولیدی و صنعتی نیست و محصول مشخص آن «ارائه یک خدمت بانکی» و تبدیل آن به عنوان «نقطه تماس بانک و مشتری» است که به آن “محصول فناورانه” می گویند.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی بانک توسعه صادرات ایران، چالش های مسیر تحول فناورانه را بر شمرد و گفت: برنامه زمان بندی که بانک برای توسعه فناوری دارد ممکن است دچار اختلال شود و یا ملاحظات در بخش تامین تجهیزات و همچنین امنیت سایبری می تواند در عملکرد زیرساخت های فناورانه چالش ایجاد کند.

وی با بیان اینکه ضروری است در استراتژی تحول فناورانه، علاوه بر ارکان اصلی، نقاط ضعف استراتژی‌های موجود از منظر قانون شناسایی شوند،گفت: نباید چالش های ذکر شده، به عنوان نقطه شکست محسوب شود؛ به عبارت دیگر تصمیم سازی در حد کارشناسی باید به گونه ای انجام بپذیرد که تناقض بین چالش های عمومی و روزمره و موانع مسیر دستیابی به اهداف و استراتژی های بلند مدت نشوند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=198824

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    امروز در کمیسیون اقتصادی مجلس صورت گرفت؛ ارائه گزارشی از فعالیت‌های صندوق توسعه ملی توسط دکتر غضنفری

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    از میراث تاریخی تا نوآوری دیجیتال؛ بانک ملی ایران همچنان نقش‌آفرین

    ۱۴۰۴-۰۶-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیش بینی تحقق رشد ۶ برابری سرمایه بانک توسعه صادرات ایران تا پایان ۱۴۰۴

    ۱۴۰۴-۰۴-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    قدردانی از همکار بازنشسته شعبه سنندج بیمه دانا

    ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل بانک دی: تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است

    ۱۳۹۸-۱۰-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه سال جاری صورت گرفت؛ دیدار صمیمانه مدیرعامل فولاد مبارکه با مدیران و کارکنان شرکت‌های پیمانکار ...

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • امکان ثبت‌نام در طرح فروش خودرو برقی محصولات سایپا با ارائه حساب وکالتی بانک توسعه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • تجلیل مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از همسر شهید علی صمدزاده

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • پیاده‌روی خانوادگی کارکنان بیمه آسیا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره برگزار شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • بانک ایران زمین

    عملکرد مثبت بانک ایران ‌زمین در پرداخت تسهیلات تکلیفی از ابتدای سال ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • تلخ و شیرینِ زنانی پرانرژی در کمدی “دو روز دیرتر ” 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است