اهميت آموزش کارکنان صف از سوي روساي شعب

سرپرست مديريت شعب آذربايجان شرقي گفت: روساي شعب موظفاند به همکاران در زمينههاي وصول مطالبات، امور تحويلداري و بانکداري آموزشهاي لازم را ارائه دهند.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، محمد خوش روان آذر اولويت و وظيفه اصلي شعب را وصول مطالبات عنوان کرد و افزود: بيشترين تمرکز خود را بر روي وصول مطالبات جاري يک تا۶۰ روز بگذاريد تا شاهد کاهش و سير نزولي آن باشيم.
وي که در جمع روساي شعب و مسئولان دواير سخن ميگفت تصريح کرد: شعب موظفاند براي تعديل و وصول مطالبات تلاش خود را افزايش دهند.
خوش روان آذر خاطرنشان کرد: همکاران در کميتههاي وصول مطالبات، بازاريابي و اتاق فکر، حضور فعال داشته و با ارائه راهکارها جديد، ثامن را در راستاي رسيدن به اهداف سازماني ياري کنند.