تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • در گفت‌وگو با محمدی‌پور بررسی شد؛ ورود بورس کالا به دنیای بلاک‌چین با دو طرح نوآورانه/ از صندوق مبتنی بر رمزارز تا توکن زعفران

  • نماینده ولی ‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت: همراهی حوزه علمیه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نقطه قوت این بانک است

  • شیوه‌نامه اجرایی فروش ارز اربعین ۱۴۰۴ به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور ابلاغ شد

  • مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان زنجان سفر کردند

  • جایگاه نخست تراز عملیاتی تجمیعی بانك ملت در بین بانك های بورسی با رقم چشمگیر ۸۶۶۰۰۰ میلیارد ریال

  • راهنمای جامع غذاهایی که حملات میگرنی را تشدید می‌کنند!

  • سیفی در مجمع عمومی «وبصادر» تشریح کرد؛ جهش بی‌سابقه در شش شاخص اصلی بانک صادرات ایران

  • رونمایی از نسخه ۹.۲.۲ سامانه معاملات آنلاین «صحرا پرو»؛ تحول هوشمند در زیرساخت معاملات آپشن بازار سرمایه

  • مدیر شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری خبر داد: عقد قرارداد ۳۰ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در استان/ تسریع در تکمیل و واگذاری واحدها به متقاضیان

  • بیانیه مشترک گروه‌های سلامت روان و سلامت اجتماعی درباره تاب‌آوری جامعه در برابر تهاجم اخیر استکبار جهانی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›انقلاب پارادایمی روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی

انقلاب پارادایمی روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۱۲-۱۷

برگزیده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ، هوش مصنوعی را شایستگی محوری برای صنعت بیمه و سایر صنایع دانست

این متخصص حوزه روابط عمومی که دارای مدرک دکتری مدیریت کسب و کار است با تاکید بر این که «هوش مصنوعی» برای آینده صنایع از جمله بیمه و به تبع آن دوایر سازمانی مانند روابط عمومی، نه یک هزینه که سرمایه‌گذاری امن برای رهبری بازار است،سازمانها  را به سرمایه گذاری و بهبود توانمندی‌های سرمایه انسانی در این عرصه تشویق کرد.

به گزارش تریتانیوز به نقل ا خبرگزاری فارس، متن کامل یادداشت دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد با عنوان «انقلاب پارادایمی روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی» که در هجدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی عرضه شد به شرح زیر می باشد :

قدم‌هایی که در مسیر توسعه جهان دیجیتالی با طمانینه برداشته می شد و چشم اندازی ۵۰ ساله برای ظهور فناوری‌های نوین و تغییرات بنیادین در کسب و کارها را به تصویر می‌کشید، با ظهور کووید۱۹ شتابی چشم‌گیر داشت، به طوری که بسیاری از صاحب‌نظران امروزه بر این باورند که جهان در آستانه یک انقلاب و چرخش پارادایمی است. این چرخش بر پاشنه فناوری هوش مصنوعی در حال وقوع است.

نشانه‌های این چرخش استراتژیک از زمان ورود گوشی‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی در زندگی بشری و تبدیل شدن آن به یک عادت همیشگی و حتی سبک زندگی قابل ردیابی است، اما آنچه این عرصه را برای کسب و کار به یک چالش جدی در آینده نه چندان دور بدل می‌سازد، ناهماهنگی و عدم وجود چابکی لازم برای همگام شدن با سرعت شتابنده این تغییرات است.

پیش از این دست یافتن به اطلاعات، نقطه قوت و حتی گاهی مزیت رقابتی یک شرکت محسوب می‌شد، اما امروزه روزانه حجم عظیمی از داده در شبکه‌های مجازی و اجتماعی توسط کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود و به عقیده اینجانب آنچه در آینده می‌تواند به عنوان شایستگی کلیدی شرط بقای کسب و کار در عرصه رقابت فزاینده باشد، مدیریت این کلان‌ داده‌هاست.

در واقع از طریق تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها تشخیص ترجیحات مشتریان کار بسیار آسانی است که با هزینه بهینه، استراتژی‌های آتی کسب و کار را مشخص می‌کند و برنامه ریزی برای محتوای تولیدی و رسانه‌های انتخابی با توجه به پرسونای مشتری را سهل‌تر از گذشته کرده است.

در حقیقت فناوری در این بخش در خدمت کسب و کار است تا به مدیریت هزینه بپردازد. در سال گذشته نیز روابط عمومی بیمه رازی از طریق تجزیه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی به صورت هدفمند به شناسائی مخاطبان و طراحی محتوای مطلوب آن‎ها به آمار ۸۰۰ میلیون بار بازدید دست یافت که رکورد توجه انتخابی را به همراه داشت.

در دنیای نوین روابط عمومی، برقراری تعاملات هوشمند از طریق رابطه انسان- ماشین مبتنی بر هوش مصنوعی و ماشین‌های یادگیرنده از اهمیت بسیاری برخوردار است. به طور مثال رابط کاربری هوشمند IUIs محلی برای مواجهه کاربران با فناوری ‌های نوین است که موقعیت مدیران آینده روابط عمومی را در مدیریت چگونگی تعاملات با شبکه دینفعان خود تحت تاثیر قرار می دهد. حتی به نظر اینجانب طراحی رابط کاربری از الزامات روابط عمومی در مدیریت دیجیتالی آینده نه چندان دور به حساب می آید، چرا که از طریق این مهم، تجربه کاربر بهبود خواهد یافت که بیشترین تاثیر خود را بر عملکرد سازمان دارد.

صد البته در این مسیر نیز بیمه رازی گام‌هایی برداشته و تلاش کرده است تا با بهبود رابط کابری خود و تناسب آن با هویت برند، تجربه کاربرانی که با سامانه‌های این شرکت در ارتباط هستند را بهبود ببخشد که خروجی آن نیز در میزان افرادی که به تعامل با بیمه رازی از طریق فضای دیجیتالی پرداخته‌اند، مشهود است.

اینجانب معتقدم آینده متعلق به افرادی است که نبض تغییرات فناوری را در دست دارند و همراه با این تغییرات به استقبال چرخش استراتژیک صنایع در عصر دیجیتالی شدن می‌روند.

هوش مصنوعی برای آینده صنایع از جمله بیمه و به تبع آن دوایر سازمانی مانند روابط عمومی، نه یک هزینه که سرمایه‌گذاری امن برای رهبری بازار است. افق دید شرکت بیمه رازی نیز مبتنی بر بینش عالمانه در زمینه این تغییرات و همگامی با آن است.

گفتنی است اسلامی فرد ، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در کنفرانس فوق و همچنین اولین جشنواره ملی مردم داری جایزه برتر را کسب نمود.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=142485
تگ ها انقلاب پارادایمی روابط عمومی در عصر هوش مصنوعیبیمه رازیتریتانیوزهوش مصنوعی

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    اعتماد مردم، خط قرمز بیمه رازی

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک گردشگری بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پست بانک ایران دستور العمل چگونگی ارائه غیرحضوری خدمات پایه به ارباب رجوع در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیر بانکی ...

    ۱۴۰۱-۰۱-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری مراسم تودیع ومعارفه فرمانده پایگاه بسیج خواهران بیمه دانا

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی شرکت ملی مس در راه است

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ضرورت تحکیم تحول گرایی در وزارت اقتصاد

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • در گفت‌وگو با محمدی‌پور بررسی شد؛ ورود بورس کالا به دنیای بلاک‌چین با دو طرح ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۲
  • نماینده ولی ‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت: همراهی حوزه علمیه با ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۲
  • شیوه‌نامه اجرایی فروش ارز اربعین ۱۴۰۴ به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور ابلاغ ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۲
  • مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان زنجان سفر کردند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۲
  • جایگاه نخست تراز عملیاتی تجمیعی بانك ملت در بین بانك های بورسی با رقم چشمگیر ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است