تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • دکتر بهزاد شیری : پست بانک ایران بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال مازاد سود علی الحساب به سپرده‌گذاران سال ۱۴۰۳ پرداخت کرد/ افزایش۳.۶ سودقطعی پست بانک ایران نسبت به سود علی الحساب و رسیدن نرخ سود بانک به ۲۵.۵ درصد

  • پیام تسلیت سرپرست بانک پارسیان به مناسبت ایام پایانی ماه صفر

  • اعلام شعب کشیک روز ۳۰مردادماه بانک کارآفرین

  • ساعت کار و لیست شعب کشیک بانک سینا در روز شنبه ۱ شهریور ماه

  • پرداخت بیش از ۴۴۸هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی

  • بانک توسعه تعاون از طرح تسهیلاتی «وصال» ویژه زوج‌های جوان رونمایی کرد

  • شعب کشیک بانک تجارت برای روز پنج‌شنبه ۳۰ مردادماه

  • پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی آغاز شد

  • رونمایی بیمه آسیا از سامانه فروش برخط سه محصول جدید

  • شبکه فروش بیمه آسیا ارزشمند ترین سرمایه شرکت است

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›انجام اقدامات مشتری محور در شعب بانک ملی ایران

انجام اقدامات مشتری محور در شعب بانک ملی ایران

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۷-۰۹-۰۶

عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه شعب بانک ها اولین حلقه اتصال مشتریان با بانک هستند، گفت: بانک ملی ایران به عنوان یکی از پیشگامان صنعت بانکداری همواره مورد اقبال اقشار مختلف مردم بوده و در کنار عرق ملی و تعصب مردم به استفاده از خدمات بانک های ایرانی، رفتارهای ممتاز مدیران و کارکنان بانک با مشتریان نیز نقش چشمگیری در این موضوع داشته است.

برات کریمی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه مردم، کارکنان این بانک را امین خود دانسته و در بسیاری از مسائل خود به عنوان افرادی کاردان و دلسوز با آنها مشورت می کنند، افزود: دقت و نظم و سرعت عمل در انجام امور مشتریان، تحمل فشار کاری توام با حسن خلق در مواجه با خواسته های مشتریان، ابتکار عمل در ارائه محصولات و خدمات مورد نیازکسب و کارها در سطح داخلی و بین المللی و تسهیل تعاملات تجاری آنها از جمله اقدامات زمینه ساز این جایگاه برای بانک ملی ایران و کارکنان آن در جامعه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مشتری در بانک ملی ایران همواره محور اصلی فعالیت های مدیران و کارکنان است، اظهار کرد: آسودگی خیال مشتری و رضایتمندی وی،  هدف نهایی برنامه ریزی ها و تلاش های مدیریت بانک است. ضمن اینکه توجه کارکنان به نیازها و خواسته های مشتریان در تعاملات روزانه و لزوم پاسخگویی شفاف، به موقع و کامل به آنها و همچنین دقت نظر در ارتقای سطح رفتاری کارکنان در شعب بانک، دغدغه خاطر و مورد تاکید همیشگی مدیریت عالی بانک است. 

به گفته این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، راه اندازی سامانه تکریم ارباب رجوع در شعب بانک و نظرسنجی از مشتریان، برگزاری دوره های آموزش رفتاری و مشتری مداری، تدوین منشور اخلاقی با تاکید بر مسئولیت پذیری، تکریم مشتریان، سرعت و دقت در ارائه خدمات، آراستگی کارکنان، ضرورت کسب رضایت مشتری و الزام کارکنان به رعایت آن، توجه به نقش نیروی انسانی و افزایش امکانات رفاهی، خدمات درمانی، طرح های تشویقی، امنیت شغلی و … برای حفظ و صیانت از جسم و روح کارکنان، انجام نظر سنجی های دوره ای از مشتریان در قالب طرح های سنجش افکار و بررسی مستمر و دقیق نیازها و خواسته های آنها، رسیدگی سریع واحد های بازرسی در ادارات امور و اداره کل مربوطه به شکایات مشتریان، طراحی فضای عمومی و سالن مشتریان شعب متناسب با شان آن ها، راه اندازی واحد اکانت آفیسر، CRM و … برخی از اقداماتی است که بانک به منظور ارج نهادن به مقام مشتریان انجام می شود.

کریمی بیان کرد: در مقوله نیروی انسانی نیز، بانک ملی ایران با اعتقاد به اینکه دارایی های ثابت به هیچ عنوان ضامن موفقیت سازمان نبوده، بلکه سرمایه های فکری موثر و نیروی انسانی کارا و کارآمد، مهمترین رکن و سرمایه برای رشد و توسعه بانک هستند، اقدام به برنامه ریزی جهت افزایش توانمندی ها و انگیزه کارکنان کرده است.

وی تاکید کرد: بر این اساس سعی شد تا نیازهای مبتنی بر امکانات رفاهی و خدمات درمانی، طرح های تشویقی، تناسب و طراحی شغل(غنی سازی و توسعه شغل)، فراهم کردن زمینه رشد و پیشرفت کارکنان، آموزش و مواردی از این قبیل مجدداً مورد بررسی و در صورت نیاز اصلاح شوند. از سوی دیگر با توجه به اینکه کارکنان شعب به عنوان جبهه اول کاری بانک در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند، تمهیداتی برای افزایش مهارت های ارتباطی در مواجهه با مشتریان و معرفی و ارائه خدمات با استفاده از طرح های آموزش حین خدمت، اندیشیده شده یا در حال اجراست.

کریمی خاطر نشان کرد: بدیهی است نتایج حاصل از این برنامه ها ضمن افزایش رضایت مشتریان و ارتقای جایگاه رفیع بانک، موجب افزایش سرانه درآمد شعب و سرانه درآمد عملیاتی بانک خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=71418
تگ ها بانک ملی ایرانصنعت بانکداریمهارت های ارتباطی

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • بانک ملی
    اقتصاد

    ۴۲۶ شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان

    ۱۳۹۸-۰۶-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    «سرمایه انسانی»، سوژه تازه ترین شماره «سفیر» بانک ملی ایران

    ۱۳۹۹-۱۲-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم استفاده از توان نظام بانکی برای عبور از تحریم ها

    ۱۳۹۸-۰۲-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    هدف بانک ملی ایران کمک به حل مشکلات اقتصادی کشور است

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    وزیر اقتصاد امروز از واحدهای صنعتی و پایانه بین‌المللی صادرات برنج شهرستان آمل بازدید کرد

    ۱۳۹۹-۱۰-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    «هُپ»، ابزاری مناسب برای پرکردن اوقات فراغت فرزندان در ایام نوروز

    ۱۴۰۰-۰۱-۱۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • دکتر بهزاد شیری : پست بانک ایران بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال مازاد سود ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۹
  • پیام تسلیت سرپرست بانک پارسیان به مناسبت ایام پایانی ماه صفر

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۹
  • اعلام شعب کشیک روز ۳۰مردادماه بانک کارآفرین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۹
  • بانک سینا

    ساعت کار و لیست شعب کشیک بانک سینا در روز شنبه ۱ شهریور ماه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۹
  • بانک سینا

    پرداخت بیش از ۴۴۸هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است