تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و زن در بیمه ایران

  • تمدید ریاست «علیرضا معرفت» بر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی

  • بیمه ملت، «زنگ بیمه» را در تبریز طنین‌انداز کرد

  • مدیرعامل بیمه آسیا در جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س): در سازمان خدمت محور منابع انسانی مهمترین سرمایه است

  • از خدمات بیمه های درمان بیمه آسیا در استان های فارس و اردبیل تقدیر شد

  • آغاز نظرسنجی سراسری بانک مرکزی برای رتبه‌بندی بانک‌ها در شاخص‌های صیانت از مشتریان

  • گام بلند «وبصادر» به سمت ایستگاه نسبت کفایت سرمایه ۸ درصد

  • نگاهی به فیلم «فرانکنشتاین»/ قصه تولد مهربانی از کالبدی زخمی

  • پیام تبریک مدیر موسسه اعتباری ملل به مناسبت روز زن اعضای محترم خانواده صمیمی موسسه اعتباری ملل

  • پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا‌(س) و روزمادر

واریته
صفحه اصلی›واریته›افزایش ۴ درصدی آمار کاربران اسپیکر هوشمند در امریکا

افزایش ۴ درصدی آمار کاربران اسپیکر هوشمند در امریکا

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۷-۰۶-۲۰

ابتدای سال جاری میلادی ۲۸ درصد مصرف‌کنندگان سیستم‌های هوشمند در ایالات متحده از اسپیکر هوشمند استفاده می‌کردند؛ اکنون این آمار به ۳۲ درصد افزایش یافته است.

آمار استفاده‌کنندگان از اسپیکرهای هوشمند هر روز افزایش پیدا می‌کند. براساس آخرین تحقیقات انجام‌شده توسط Adobe Analytics، از ژانویه‌ی ۲۰۱۸ تا آگوست ۲۰۱۸ (‌دی‌ماه ۱۳۹۶ تا مردادماه ۱۳۹۷) مصر‌ف‌کنندگان اسپیکرهای هوشمند از ۲۸ درصد به ۳۲ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۴ درصدی در تعداد مصرف‌کنندگان اسپیکرهای هوشمند در حالی گزارش می‌شود که در ماه‌های تعطیلات که حدود ۷۹ درصد فروش اسپیکرهای هوشمند در آن ماه‌ها رخ می‌دهد، قرار نداریم.

اسپیکر هوشمند

به‌علاوه، پیش‌بینی می‌شود که بعد از تعطیلات ۲۰۱۸، تقریبا ۴۸ درصد مصرف‌کنندگان امریکایی، اسپیکر هوشمند داشته باشند. انتظار می‌رود که تا بعد از تعطیلات، ۴۵ درصد مصرف‌کنندگانی که در حال حاضر اسپیکر هوشمند دارند، اسپیکر جدیدی برای خود خریداری کنند. این آمار در حالی منتشر‌می‌شود که براساس پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌رود ۲۳ درصد از کاربرانی که در حال حاضر اسپیکر هوشمند دارند، اسپیکر جدید برای افرادی که اسپیکر ندارند، خریداری خواهند کرد. همچنین، ۲۳ درصد از افرادی که هنوز اسپیکر هوشمند خریداری نکرده‌اند، نیز برای خود اسپیکر خواهند خرید. جالب است بدانید که ۹ درصد از افرادی که اسپیکر ندارند نیز، قصد دارند برای دیگران اسپیکر خریداری کنند.

این آمار و ارقام از سوی ادوبی و براساس نظرسنجی از ۱۰۰۰ مصرف‌کننده‌ی امریکایی به‌دست آمده است. نظرسنجی علاوه بر آمار خرید اسپیکر هوشمند، به جنبه‌های دیگری از موضوع هم توجه نشان می‌دهد. مثلا طبق آمار به‌دست آمده، شایع‌ترین درخواست کاربران از اسپیکرهای هوشمند، درخواست پخش موسیقی است. ۷۰ درصد کاربران بیشتر از اسپیکر هوشمند درخواست پخش موسیقی دارند و ۶۴ درصد از کاربران درباره‌ی وضعیت آب‌و هوا از اسپیکر هوشمند استفاده می‌کنند. سایر فعالیت‌های محبوب شامل مواردی همچون سوالات سرگرم کننده (۵۳٪)، جستجوی آنلاین (۴۷٪)، بررسی اخبار (۴۶٪)، برقراری تماس (۳۶٪)، تحقیقات عمومی و پایه یا تایید اطلاعات (۳۵٪)، درخواست راهنمایی (۳۴٪) است.

اسپیکر هوشمند

با وجودی که از اسپیکرهای هوشمند به‌راحتی می‌توان از طریق فرمان صوتی برای کنترل دستگاه‌های هوشمند در خانه‌های هوشمند استفاده کرد؛ ولی تنها ۳۱ درصد کاربران از اسپیکر هوشمند به این منظور استفاده می‌کنند.

البته اطلاعات آماری این گزارش تا حدی با اطلاعات مربوط به گزارش‌های قبلی مغایرت دارد. پیشتر گفته‌شده بود که تنها دو درصد از دارندگان الکسا از فرمان‌های صوتی الکسا برای کنترل سایر دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌کنند. البته مرکز تحقیقات ادوبی، تمام اسپیکرهای هوشمند بازار در ایالات متحده را مورد توجه قرار داده است و فقط به یک مدل اسپیکر هوشمد مثلا الکسا توجه نشان نداده است. براساس گزارش منتشر‌شده از سوی ادوبی، ۳۰ درصد کاربران اسپیکرهای هوشمند، از دستگاه خود برای خرید کردن یا سفارش‌دادن استفاده می‌کنند.

البته از نظر ادوبی، استفاده از اسپیکرهای هوشمند برای فعالیت‌هایی همچون سفارش غذا، ارسال پیام، بازی کردن، فرمان صوتی به دستگاه‌های هوشمند خانگی، تحقیق در مورد سفر و مدیریت امور مالی، جزو فعالیت‌های جدید و در حال گسترش اسپیکرهای هوشمند است. اما ادوبی، در مورد استفاده از اسپیکرهای هوشمند برای خرید، به نتایج جدیدی دست یافته است. براساس گزارش ادوبی، اکثر کاربران، به‌صورت مستقیم از اسپیکر هوشمند برای خرید استفاده نمی‌کنند، ولی در مراحل اولیه‌ی خرید از اسپیکرهای هوشمند خود کمک می‌گیرند. تقریبا ۴۷ درصد کاربران، از اسپیکر هوشمند برای جستجوی محصول خود قبل از خرید از اسپیکر استفاده می‌کنند. ۴۳٪ کاربران برای تهیه‌ی لیست خرید و ۳۲ درصد برای مقایسه‌ی قیمت‌ها از اسپیکر هوشمند استفاده می‌کنند.

اسپیکر هوشمند

براساس همین گزارش، تقریبا یک‌چهارم دارندگان اسپیکرهای هوشمند حداقل یک بار از دستگاه خود برای سفارش دادن خرید استفاده کرده‌اند و ۲۱ درصد کاربران، از اسپیکر هوشمند برای سفارش مجدد، اقلامی که قبلا خرید کرده‌اند، از اسپیکر هوشمند استفاده کرده‌اند.

استفاده از الکسا برای اضافه کردن فهرست اقلام به لیست خرید، یکی از کاربردهای معمولی است که کاربران از آن بسیار استفاده می‌کنند. ظاهرا اسپیکرهای هوشمند در فرآیند خرید کردن دخالت دارند، ولی در همان گام‌های نخستین بیشتر به‌کار گرفته می‌شوند، و بیشتر نقش یادآوری کننده و همفکری را برای کاربر بازی می‌کنند. در حدود ۴۶ درصد کاربرد اسپیکرهای هوشمند به‌همین منظور گزارش شده است.

اسپیکر هوشمند

ادوبی، همچنین متوجه شده است که استفاده از دستیار هوشمند صوتی در اسپیکرهای هوشمند، رشد خوبی داشته است. براساس گزارش ادوبی، در حدود ۷۶ درصد کاربران اسپیکرهای هوشمند هر سال نسبت به سال قبل، بیشتر از دستیار هوشمند استفاده می‌کنند. حدود ۷۱ درصد کاربران اعلام کرده‌اند که هر روز از دستگاه خود استفاده می‌کنند. ۴۴ درصد کاربران، هر روز چندین بار از اسپیکر هوشمند برای فعالیت‌های مختلف استفاده می‌کنند. تنها ۸ درصد کاربران اعلام کردند که تقریبا زیاد از اسپیکر هوشمند خود استفاده نمی‌کنند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=69445

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • واریته

    ادامه ثبت نام طرح غیبت سربازی تا ۱۵خرداد

    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    واکنش فعالان اقتصادی درباره جلسه مهم مجمع تشخیص مصلحت درباره FATF

    ۱۳۹۷-۱۱-۰۸
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    شقایق فراهانی به «پاسیو» آمد/ پوریا پورسرخ رفت

    ۱۳۹۶-۰۹-۰۴
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    سریال «بامداد خمار» و بازآفرینی خلاقانه‌ی زنانی دوست‌داشتنی/فقط یک زن می‌توانست…

    ۱۴۰۴-۰۸-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • واریته

    دستگیری ۸ دختر بخاطر حضور دردربی پایتخت

    ۱۳۹۵-۱۱-۲۷
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    با غذاهای خوشمزه بوشهر آشنا شویم

    ۱۳۹۸-۰۳-۱۶
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و زن در بیمه ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۹
  • تمدید ریاست «علیرضا معرفت» بر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۹
  • بیمه ملت، «زنگ بیمه» را در تبریز طنین‌انداز کرد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۹
  • مدیرعامل بیمه آسیا در جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س): در سازمان خدمت محور ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۹
  • از خدمات بیمه های درمان بیمه آسیا در استان های فارس و اردبیل تقدیر ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است