افزایش کیفیت خدمات و توجه به مشتریان خرد؛ در دستور کار بانک کارآفرین

بانک کارآفرین در برنامهریزی جدید خود افزایش کیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان فعلی و گسترش دامنه مشتریانش به مشتریان خرد را در دستور کار قرار داده است.
به گزارش سایت تریتا نیوز ، به نقل از ایبنا، علی اصغر تقوی، معاونت فناوری اطلاعات بانک کار آفرین در نشست خبری رونمایی از پروژه مهاجرت به سامانه بانکداری متمرکز داتین گفت: پروژه مهاجرت بانک کارآفرین از بهمن سال ۱۴۰۱ استارت خورد و عملا از خرداد ماه امسال با انعقاد قراردادها وارد فاز اجرایی شد. این پروژه در ادامه بهصورت یکباره و با انجام مهاجرت توامان دادههای حوزههای منابع، مصارف و ارزی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ دی ماه و در کمتر از یکسال انجام شد.
وی افزود: بانک کارآفرین یکی از بهترین بانکها از منظر استانداردهای بانکی است که تاکنون بر مشتریان شرکتی تمرکز داشته است. این بانک در برنامهریزی جدید خود افزایش کیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان فعلی و گسترش دامنه مشتریانش به مشتریان خرد را در دستور کار قرار داده است؛ بنابراین برای رسیدن به این هدف، ارتقای سامانههای بانکی خود را بهمنظور یکپارچگی هرچه بیشتر سامانهها و خدمات و افزایش کیفیت و سطح اطمینان سامانهها مد نظر داشت.
تقوی در ادامه گفت: بانک کارآفرین درنهایت طی روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ به راهکار جامع بانکی داتین مهاجرت داده شد. اراده و انسجام بانک کارآفرین رکن مهمی در بهسرانجامرسیدن این مهاجرت در کمتر از یکسال بود.