افزایش ساعت کاری شعب و ستاد بانک دی در روزهای پایانی سال
در راستای تصمیم کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، بانک دی ساعت کار ستاد و شعب خود را از تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ تا پایان سال افزایش داد.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی ، تمامی شعب بانک دی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند و در روزهای پنجشنبه نیز مشتریان میتوانند با مراجعه به شعب بانک از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۳۰ امور بانکی خود را انجام دهند.
شایان ذکر است که کارکنان ستاد بانک دی نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۵:۰۰ آماده پاسخگویی به مراجعان خواهند بود.
مشتریان بانک دی در تمامی ساعات می توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویسهای آنلاین بانک نظیر اینترنت بانک و همراه بانک دریافت کنند.
همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانه روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش های مشتریان است.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی ، تمامی شعب بانک دی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند و در روزهای پنجشنبه نیز مشتریان میتوانند با مراجعه به شعب بانک از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۳۰ امور بانکی خود را انجام دهند.
شایان ذکر است که کارکنان ستاد بانک دی نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۵:۰۰ آماده پاسخگویی به مراجعان خواهند بود.
مشتریان بانک دی در تمامی ساعات می توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویسهای آنلاین بانک نظیر اینترنت بانک و همراه بانک دریافت کنند.
همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانه روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش های مشتریان است.