تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • سال طلایی تمدن در بازار سرمایه با رکوردهای جدید تأمین مالی

  • پرداخت بیش از۲۰۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و تعهدات به بخش‌های مختلف اقتصادی توسط بانک سینا

  • دکتر حسین‌زاده: ورود صندوق‌ها به خدمات رفاهی مسکن؛ نقطه عطفی در تاریخ سبد خدماتی است/گام بزرگ و عملی در راستای مسکن دار شدن بازنشستگان نفت/۳ تفاهم‌نامه مسکن برای بازنشستگان نفت امضا شد/ وام‌های ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیونی در راه است/ پرداخت مناسبتی روز تکریم بازنشستگان محقق خواهد شد

  • درخشش شرکت ملی مس در میدان بهره‌وری؛ دریافت تندیس برنزین پیشتازان بهره‌وری معادن و صنایع معدنی

  • ۳۲ برنامه درآمدی و کنترل مصارف برای خروج از ناترازی دنبال می‌شود

  • کسب رتبه های اول ،دوم و سوم توسط اداره کل روابط عمومی پست‌ بانک ایران، در اولین جشنواره روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

  • تجلیل مدیرعامل از تیم فوتسال بانک

  • مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک ها تهدیدی جدی برای سلامت جامعه

  • دستاوردهای گروه مپنا در رویداد بین‌المللی صنعت برق ایران

  • امضای تفاهم‌نامه میان بانک ملی ایران و علی‌بابا

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›افزایش رضایت مشتریان از بیمه شخص ثالث تعاون

افزایش رضایت مشتریان از بیمه شخص ثالث تعاون

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۹-۲۶

برنامه‌ها و اقدامات شرکت بیمه تعاون با هدف افزایش حق بیمه تولیدی به گونه‌ای است که بیمه‌شونده هم بتواند علیرغم اجباری بودن از امتیازات و نفع آن برخوردار شود. یکی از این طرح‌ها و پوشش‌های بیمه‌ای در این شرکت، بیمه شخص ثالث تعاون است که علیرغم اجباری بودن امتیازاتی را داراست که رضایت مشتریان را به دنبال دارد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از بیمه تعاون به نقل از رصد اقتصادی، شرکت بیمه تعاون با سرمایه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در گزارش فعالیت منتهی به آبان ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود به ثبت رساند برابر با ۱۰۵ میلیارد تومان بود و همچنین “وتعاون” از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا پایان آبان ماه از فروش حق بیمه به درآمد تجمیعی ۸۳۰ میلیارد تومانی دست یافت. به اذعان مدیرعامل جوان این شرکت، بیمه تعاون درصدد است تا سرمایه خود را تا هزار میلیارد تومان افزایش دهد.

 

اقدامات و برنامه‌های شرکت بیمه تعاون، با مدیریت جوان به گونه‌ای است که با انگیزه‌ای که دارد، مسیر خوبی را در حال طی کردن است. به طوری که رئیس کل بیمه مرکزی در این باره می‌گوید: «حتماَ از تجارب مدیرعامل بیمه تعاون برای پیشبرد هرچه مطلوب‌تر صنعت در بیمه مرکزی استفاده خواهیم کرد.» از جمله این برنامه‌ها که به صورت موردی به آن می‌پردازیم بیمه شخص ثالث تعاون است که دارای مزیت‌ها و تخفیفاتی است که اجباری‌بودن این بیمه را برای بیمه‌شوندگان سهل و آسان می کند.

 

رشد تصاعدی جمعیت جهان و رشد سریع تکنولوژی و به اقتضای تولید انبوه وسایل نقلیه موتوری زمینی، درضمن عدم انصراف از منافع غیر قابل انکار آنها در زندگی اجتماعی، آثار دردناک و زیانبار مترتب، علی‌الخصوص خسارات حاصل شده در اثر حوادث رانندگی در سطوح راههای بین المللی داخلی کشو باعث شده جهت ساماندهی به موضوع عبور و مرور بیمه نامه های متعددی پدید آیند.

 

بیمه شخص ثالث، پر مخاطب‌ترین نوع بیمه‌ای است که در ایران ارائه می‌شود. باید توجه داشت در صورتی که وسیله نقلیه‌ای، تحت پوشش این بیمه نباشد، مسلما مشکلات و عواقب سنگینی برای راننده در پی خواهد داشت. طبق تعاریفی که برای بیمه شخص ثالث ماشین وجود دارد. فردی که ماشین خودرو را بیمه کرده است، به عنوان شخص اول، شرکت بیمه گر به عنوان شخص دوم و فردی که در حین یک تصادف و حادثه آسیب می بیند، به عنوان شخص سوم یا همان ثالث در نظر گرفته می شود.

 

بیمه شخص ثالث خودرو برخلاف بیمه بدنه، یک بیمه اختیاری نیست و همه افراد باید این بیمه را به اجبار خریداری کنند. از نگاه برخی علت این همه استقبال از بیمه شخص ثالث به اجباری بودن آن برمی‌گردد.

 

اما باید به این نکته توجه داشت که در کنار اجباری بودن، حق انتخاب با قانون اجبار نیست و مختص شرکت بیمه‌ای می‌باشد که مزایای متعددی را برای مشتریان خود فراهم آورده باشد. امکان خرید آسان، انتخاب بدون دردسر طرح موردنظر، قیمت و تخفیفات مناسب و از همه مهمتر پرداخت به موقع خسارت از جمله مواردی است که رضایت و علاقمندی مشتریان شرکت بیمه تعاون را برای خرید بیمه شخص ثالث از این شرکت بیمه‌ای ترغیب می‌کند.

 

طبق اعلام مدیران شرکت، بیمه تعاون با برنامه‌ ای که در زمینه خسارت انجام داده در رشته شخص ثالث، به صورت لحظه‌ای ارزیابی خسارت صورت می‌گیرد و نهایتاً در ۴۸ ساعت پرداخت صورت می‌گیرد و هر ماه با تمام بیمه گذاران تماس گرفته و پیگیر وصول خسارات و ارزیابی رضایت از خدمات آنها می‌شود.

 

ارائه خدمات آنلاین در تمامی فرآیند‌ها، چه صدور بیمه‌نامه چه پرداخت خسارت شرکت بیمه تعاون مثبت بوده و این اقدام باعث رضایت‌مندی مشتریان شده است. دیجیتالی شدن خدمات به استعلام و پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان در حوادث رانندگی از جمله محورهای بیمه شخص ثالث و بدنه این شرکت بیمه‌ای است.

 

مدیر بیمه‌های اتومبیل این شرکت در این باره می‌گوید:«ابتدایی‌‌ترین اقدام در این زمینه این است که بازدید اولیه به‌صورت غیرحضوری و برخط انجام شود و بیمه‌گذار، تصاویر خودروی خود را به شرکت بیمه ارسال کند؛ در واقع اینکه ما بتوانیم هم خدمات بیمه‌ای را کاملا به شکل آنلاین ارائه دهیم و هم بتوانیم تخلفات و صحنه‌سازی‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود را به صفر برسانیم شاید امکان‌پذیر نباشد، اما می‌توان با فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم، هم از آمار تخلفات کم کرد، هم به سمت خدمات برخط حرکت کرد».

 

بیمه تعاون در حوزه صدور و فروش دیجیتال بیمه نامه پیشرفت قابل توجهی داشته و از نخستین شرکت هایی است که همکاری با استارتاپ‌ها را آغاز کرد و به خوبی توانست از فضا بهره برداری کند. به نظر، بیمه تعاون در حوزه صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت دیجیتال، یک روند برد-برد را تجربه کرده است.

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=158719

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    بستری بیش از ۲۶۵ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های تأمین اجتماعی

    ۱۴۰۰-۱۲-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برات الکترونیک سپامی بانک صادرات ایران ابزاری سریع و آسان برای تأمین مالی

    ۱۴۰۴-۰۳-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ارائه جامع خدمات طرح کالابرگ الکترونیکی در اپلیکیشن بله

    ۱۴۰۴-۰۸-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انتخاب پست بانک ایران به عنوان برترین بانک دولتی و دستگاه اجرایی برتر در جشنواه شهید رجایی

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید»

    ۱۴۰۳-۰۱-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انتشار گواهی سپرده دو ساله خزانه زرین سپهر بانک صادرات ایران

    ۱۴۰۱-۱۰-۲۶
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • سال طلایی تمدن در بازار سرمایه با رکوردهای جدید تأمین مالی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۶
  • بانک سینا

    پرداخت بیش از۲۰۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و تعهدات به بخش‌های مختلف اقتصادی توسط بانک سینا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۶
  • دکتر حسین‌زاده: ورود صندوق‌ها به خدمات رفاهی مسکن؛ نقطه عطفی در تاریخ سبد خدماتی است/گام ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۶
  • درخشش شرکت ملی مس در میدان بهره‌وری؛ دریافت تندیس برنزین پیشتازان بهره‌وری معادن و صنایع ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۵
  • ۳۲ برنامه درآمدی و کنترل مصارف برای خروج از ناترازی دنبال می‌شود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۵
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است