تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • استقبال بازار سرمایه از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کاشانه امید خلیج‌فارس

  • آقاجانلو: شرکت های معدنی و صنایع معدنی، برای دوران پس از تحریم آماده شوند

  • آقاجانلو: پروژه های “ومعادن” برحسب شاخص ها و ناترازی ها اولویت بندی شوند/ سعدمحمدی: شناسایی ۳۹۸ میلیون تن ذخیره ماده معدنی حاصل از اکتشافات صبانور

  • روابط عمومی، چراغ روشن مسیر سازمان و حلقه اتصال مؤثر با ذی‌نفعان است

  • از ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ اعلام شد: ساعت کاری سامانه چکاوک بانک آینده در روزهای پنج‌شنبه

  • بهره‌برداری از مرکز MRI و بخش اکو تخصصی قلب در بیمارستان بانک ملی ایران

  • عرضه ۲۵۵ هزار تن محصول در بورس کالا

  • كار اصلی روابط عمومی‌ها ارائه تصویری واقع‌بینانه از سازمان خود به افكار عمومی است

  • رسیدگی به خسارت خودروها در حادثه بندر شهید رجایی

  • روایت نقش‌آفرینی در کنار صندوق توسعه ملی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›اطلاع رسانی مهمترین مولفه بهبود روابط شرکت با مشتریان است

اطلاع رسانی مهمترین مولفه بهبود روابط شرکت با مشتریان است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۱۰-۱۹

مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه بهترین تبلیغ برای شرکت‌های بیمه ، پرداخت به موقع و سریع در کنار ارائه خدمات خوب و متمایز است گفت: مهمترین مولفه بهبود روابط شرکت‌های بیمه با مشتریان خود، اطلاع رسانی است.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، چهارمین جلسه کارگروه تبلیغات شرکت بیمه رازی با حضور دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی، ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و معاونان شرکت برگزار شد.
در این جلسه دکتر علی جباری با تاکید بر جایگاه نمایندگان و استراتژی نماینده محوری، گفت: همراهی و همکاری با نمایندگان و شبکه فروش در زمینه تبلیغات بسیار مهم است، زیرا نمایندگان و شبکه فروش نمای اصلی شرکت‌های بیمه هستند و شرایط توزیع و هزینه‌های تمام شده باید به گونه‌ای باشد تا با کمترین هزینه و در اسرع وقت فضای تبلیغاتی برای نمایندگان و شبکه فروش محیا شود.
مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: در کنار ایجاد فضای تبلیغاتی برای نمایندگان و شبکه فروش، باید در راستای حضور پرقدرت و بازاریابی قابل توجه شبکه فروش، شبکه بیمه رازی شرایط جدیدی را فراهم خواهد کرد.
او خاطرنشان کرد: مهمترین موئلفه بهبود روابط شرکت‌های بیمه با مشتریان خود، اطلاع رسانی است، در کنار ارائه خدمات بهتر و متمایز باید اطلاع رسانی و آگاهی سازی رخ دهد و اطلاع رسانی و آگاه سازی قابل قبول زمانی رخ خواهد داد که خدمات دهی متمایزی از سوی شرکت رخ دهد.
جباری یادآور شد: بهترین تبلیغ برای شرکت های بیمه پرداخت به موقع و سریع در کنار ارائه خدمات خوب و متمایز نسبت به دیگر رقبا است و این مهم تاثیر بسزایی نسبت به تبلیغات و ارائه هدایای تبلیغاتی است.
جباری تمایز در ارائه خدمات و پرداخت به موقع خسارت را سرلوحه عملکرد شرکت بیمه رازی دانست و یادآور شد: تعامل و ارتباط درست با بیمه گذاران ومشتریان در فرآیند کاری و همکاری‌های آینده مهم است.
سرعت در تصمیم گیری ها و پاسخگویی یکی از عارضه‌های تاثیرگذار در ایجاد نارضایتی در بین بیمه گذاران و صنعت بیمه است و بیمه رازی با تاکید بر افزایش سرعت در تصمیم گیری و پاسخگویی، چرخش استراتژی نماینده محوری و شعبه محوری با رویکرد افزایش اختیار شعب را ابلاغ و اجرایی کرده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=138997
تگ ها اطلاع رسانیاطلاع رسانی مهمترین مولفه بهبود روابط شرکت با مشتریان استبیمه رازیتریتا نیوزدکتر علی جباریشرکت‌های بیمهمدیرعامل بیمه رازی

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا: مصوبات اجرایی نشده در خصوص حمایت از اصناف را پیگیری می‌‎کنیم

    ۱۴۰۰-۰۸-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جزئیات آزمون استخدامی مجتمع‌های تولیدی شرکت ملی مس/ آغاز ثبت نام متقاضیان از نیمه دوم آبان ماه

    ۱۴۰۳-۰۸-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    منابع انسانی صنعت بیمه شرایط خاصی دارد/ استخدام در رازی با توجه به نیازهای بازار

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    سال آینده تورم بسیار کمتری را تجربه خواهیم کرد

    ۱۴۰۰-۱۱-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حمیدرضا رستمی: نوسازی‌ها به منظور ایجاد بندرامام جدید ادامه خواهد داشت

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حضور پررنگ شرکت بیمه تجارت‌نو در نمایشگاه نفت و انرژی کیش

    ۱۴۰۰-۰۸-۰۶
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • استقبال بازار سرمایه از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کاشانه امید خلیج‌فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • آقاجانلو: شرکت های معدنی و صنایع معدنی، برای دوران پس از تحریم آماده شوند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • آقاجانلو: پروژه های “ومعادن” برحسب شاخص ها و ناترازی ها اولویت بندی شوند/ سعدمحمدی: شناسایی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • روابط عمومی، چراغ روشن مسیر سازمان و حلقه اتصال مؤثر با ذی‌نفعان است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • از ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ اعلام شد: ساعت کاری سامانه چکاوک بانک آینده در روزهای پنج‌شنبه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است