تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • عیادت مدیران بیمه ملت از نماینده سانحه‌دیده شرکت

  • معرفی جدیدترین محصول بیمه تعاون با عنوان “نهال زندگی” /سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده کودکان

  • ریه‌‌ها را بخار نکنید!​​​​​​​

  • درمان نفخ، بی‌خوابی و کلسترول با شوید!

  • هشدار به سه کشور اروپایی در آستانه تهدید به فعال‌سازی مکانیسم ماشه

  • ثبت رکورد بی‌سابقه تولید در معدن مس سرچشمه

  • پلتفرم نماوا، باکس سلامت و جذابیت‌های پزشکی

  • پیام دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)

  • پیام دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه و روز دهیار

  • نگاه همگرا به تهدیدات فرارو در غرب آسیا

دسته‌بندی نشده
صفحه اصلی›دسته‌بندی نشده›استفاده از دستیار هوش مصنوعی برای پاسخ به مخاطبان در آینده نزدیک

استفاده از دستیار هوش مصنوعی برای پاسخ به مخاطبان در آینده نزدیک

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۲-۲۸

مصطفی سالاری در آیین بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز ارتباطات و پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی گفت: هیچ سوالی از سوی مردم نباید بی‌پاسخ بماند و حتماً به گلایه‌ها و انتقادها و دغدغه‌های مخاطبان رسیدگی کنیم و از همه ظرفیت‌های موجود و نوین مانند دستیار هوش مصنوعی برای پاسخگویی بهره ببریم.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سالاری با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی افزود: این مرکز روزانه به صورت میانگین به ۱۲ هزار تماس پاسخ می‌دهد. فضای قبلی مرکز محیط مناسبی برای پاسخگویی نبود و با همکاری بخش‌های مختلف توانستیم فضای خوبی آماده شود البته پاسخگویی صرفاً محدود به تجهیز و توسعه مرکز نیست، بلکه تلاش شده است که کار جدیدی آغاز شود.

وی افزود: اگر به هدفگذاری‌مان که همان ارتقای پاسخگویی و رضایتمندی مخاطبان است برسیم از حیث تعامل و پاسخگویی متمایز از سازمان‌های دیگر خواهیم شد.

وی گفت: ۱۹۰۰ سوال پرتکرار استخراج شده است که باید کامل ترین پاسخ ها را برای این سئوالات آماده کنیم که حتی هوش مصنوعی از آن استفاده کند. در مقابل تعدادی از تماس‌ها است که مختص تماس‌گیرنده است که در این موارد کاربر باید با دسترسی به سامانه‌ها پاسخ آن موضوع را ارائه کند. البته در موضوع دسترسی به سامانه‌ها امنیت اطلاعات مهم است و حتماً هویت فرد احراز می‌شود و بعد پاسخ در اختیار وی قرار داده می‌شود.

سالاری تصریح کرد: تلاش ما این است که هیچ گلایه‌ای بدون توضیح و هیچ سوالی بدون پاسخ باقی نماند و از مرکز پاسخگویی سوالات به سایر همکاران توزیع می‌شود. این ظرفیت به وجود آمده که پاسخگو تنها انسانی نباشد و پاسخ اقناع کننده از سمت هوش مصنوعی نیز پاسخ کامل داده شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، سوالات و ابهاماتی که غالباً از سوی مخاطبان سازمان مطرح می‌شود را قابل حل دانست و تصریح کرد: باید به دغدغه‌ها و درخواست‌های شرکا پاسخ بدهیم و به طور حتم سازمان نیز از پاسخگویی شفاف و دقیق منتفع می‌شود و رضایتمندی مخاطبان را بدست می‌آورد.

سالاری گفت: امیدوارم مرکز ارتباطات سازمان تأمین اجتماعی نماد پاسخگویی و ارتباط با مردم شود و به عنوان یک مرکز پاسخگوی پیشگام در کشور شناخته شود و سازمان بتواند به عنوان یک سازمان پاسخگو و دارای تعامل حداکثری با شرکا تبدیل شود. امیدواریم این روند باعث تغییر محسوس در رضایتمندی از سازمان شود و تا شش ماه آینده دستیار هوش مصنوعی نیز در پاسخگویی‌ها به خوبی استفاده کنیم.

گفتنی است ساختمان جدید مرکز ارتباطات و پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی با افزایش دو برابری فضای فیزیکی در کمتر از دو ماه آماده و به بهره‌برداری رسید. این مرکز با ۱۱۰ کاربر؛ با شماره تلفن ۱۴۲۰ بدون نیاز به پیش شماره از سراسر کشور و یا تلفن همراه، به صورت شبانه روزی پاسخگوی مخاطبان است.

در ابتدای این مراسم، مرتضی لطفی رئیس هیات مدیره، قائم موهبتی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانها، زهرا کریمیان مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی به سخنرانی پرداختند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=213263

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • دسته‌بندی نشده

    شهری کوچک در ایالت چیاپاس مکزیک که همگی به اسلام گرویده اند

    ۱۳۹۶-۰۹-۱۲
    توسط اپراتور خبر
  • دسته‌بندی نشده

    پروژه های در دست اجرای هلدینگ خلیج فارس جان دوباره می گیرند

    ۱۴۰۱-۰۹-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • دسته‌بندی نشده

    نگاهی به زیباترین کتابخانه های دنیا

    ۱۳۹۷-۰۵-۳۰
    توسط اپراتور خبر
  • دسته‌بندی نشده

    تقویت سیستم ایمنی بدن با ۸ راه طبیعی

    ۱۳۹۸-۰۵-۰۶
    توسط اپراتور خبر
  • دسته‌بندی نشده

    شکست اینتل از کوالکوم در گوشی آیفون

    ۱۳۹۶-۰۹-۱۳
    توسط اپراتور خبر
  • دسته‌بندی نشده

    دانستنی‌هایی که باید پیش از سفر به آنتالیا بدانید

    ۱۳۹۸-۰۳-۲۰
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • عیادت مدیران بیمه ملت از نماینده سانحه‌دیده شرکت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۵
  • معرفی جدیدترین محصول بیمه تعاون با عنوان “نهال زندگی” /سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده کودکان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۵
  • ریه‌‌ها را بخار نکنید!​​​​​​​

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۵
  • درمان نفخ، بی‌خوابی و کلسترول با شوید!

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۵
  • هشدار به سه کشور اروپایی در آستانه تهدید به فعال‌سازی مکانیسم ماشه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۵
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است