تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • ۸۱۲۰ روز بی‌حادثه؛ تداوم تعهد فجر انرژی به پایداری و نیروی انسانی متخصص

  • بانک مهر ایران در کیش اینوکس ۲۰۲۵ حضور می‌یابد

  • آرامش و آسایش برای مدیران و ساکنان ساختمان با اپلیکیشن شایار

  • چهارمین جلسه شورای مرکزی قرآن و عترت صنعت پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی اروند برگزار شد

  • تقدیر صندوق بازنشستگی نفت از موفقیت صادراتی بزرگ شرکت نفت سپاهان

  • نشان عالی کیفیت در صنعت اپراتوری به مدیرعامل همراه اول اعطاء شد

  • حسین‌زاده: قیمت سهام بانک اقتصادنوین در یک سال گذشته ۹۱درصد رشد کرد

  • برندگان مسابقه «من و قله ۲۰۰۰ همتی» بانک ملی اعلام شد

  • ارائه جامع خدمات طرح کالابرگ الکترونیکی در اپلیکیشن بله

  • گواهی سپرده مدت‌دار ویژه تأمین مالی صنایع فلزی هشتمین نور منتشر شد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ارتقای حضور جهانی ال‌جی: استراتژی‌هایی برای رشد پایدار

ارتقای حضور جهانی ال‌جی: استراتژی‌هایی برای رشد پایدار

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۴-۰۵

تریتا نیوز -به منظور معرفی ال‌جی (LG) به عنوان یک «شرکت ارائه‌دهنده راهکار برای زندگی هوشمند» و تضمین رشد پایدار آن، لازم است این شرکت رویکرد عملیاتی خود را متحول کند. در این زمینه، پذیرش تغییر به منظور افزایش قابلیت‌های سازمانی و رقابت تجاری بسیار حائز اهمیت است و این شرکت را قادر می‌سازد تا فرصت‌های جدیدی را برای خلق ارزش مشتری در بازار جهانی سریعا کشف کند.

نوامبر گذشته، مدیرعامل ال‌جی، ویلیام چو، شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور این برند را تأسیس کرد تا تغییر و رشد را به همراه داشته باشد و در عین حال قدرت جهانی برند خود را از طریق ایجاد ارزش برای مشتری تقویت کند. این ابتکار مفهوم رویکرد «Outside-In» را معرفی کرد و تمرکز را از فرآیندهای داخلی به جمع‌آوری فعال بازخورد مستقیم از مشتریان تغییر داد. بنا بر روش‌های سنتی، پیش از این ال‌جی بر کیفیت محصول و تحویل به موقع تمرکز می‌کرد. با این حال، به تازگی متوجه شده‌است که در محیط رقابتی امروز، این عوامل به تنهایی برای افزایش سهم بازار و متمایز کردن خود کافی نیستند. در نتیجه، این شرکت شروع به تغییر رویکرد توسعه محصول خود برای ارزیابی ایده‌ها و پیشنهادات از دیدگاه مشتری و توسعه استراتژی‌های رشد پایدار بر اساس این بازخورد کرده است. شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور نقش مهمی در اجرای این استراتژی‌ها ایفا می‌کند.

از منظری گسترده‌تر، اساس شرکت فروش و بازاریابی در خارج از کشور، برند است، که بر اهمیت فوق العاده‌ای که ال‌جی برای آن قائل است، تأکید می‌کند. برند سنگ بنای وجود یک شرکت است و نشان‌دهنده ارزشی است که به مشتریان تحویل داده شده که به نوبه خود، نفسِ وجود شرکت را توجیه می‌کند. علاوه بر این، برند نشان‌دهنده سود است و نقش مهمی در فروش دارد. بنابراین، هدف اصلی شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور، ارتقای قابلیت‌های بازاریابی جهانی و مدیریت برند ال‌جی است.

کمپین «Optimism your feed» که در ماه مه آغاز شد، تلاشی مثال‌زدنی برای تحقق این هدف است. ال‌جی این کمپین را با هدف متعادل کردن «الگوریتم» شبکه های اجتماعی راه‌اندازی کرد، در شرایطی که بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مملو از محتوای منفی هستند. مدیران ال‌جی به دنبال ایجاد تغییراتی در الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی، با ارسال یک فهرست از محتواهای خوش‌بینانه بودند و در نتیجه به ایجاد یک محیط آنلاین مثبت‌تر کمک کردند. آنها این کمپین را وسیله‌ای قدرتمند برای تقویت تصویر برند پویا و جوان خود و به‌عنوان ابزاری نوآورانه برای برقراری ارتباط، با شعار تجاری خود یعنی «Life’s Good» می‌بینند.

یکی دیگر از حوزه‌های تمرکز اصلی شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور، تقویت قابلیت‌های فروش اعضاست که محرک اصلی تولید سود و بهبود سهم بازار است. این مسئله، شامل تعدیل‌های هدفمند برای وظایف معمول و اجرای راه‌حل‌های نوآورانه برای کاهش ناکارآمدی‌هاست. به عنوان مثال، با استفاده از داشبوردهای خودکار، کارمندان می‌توانند در زمان انجام کارهای اداری روزمره صرفه‌جویی کنند و به آنها اجازه می‌دهد تا مهارت‌ها و بهره‌وری خود را افزایش دهند. چنین تلاش‌هایی ال‌جی را قادر ساخت که حتی در بازه زمانی شیوع بیماری‌های همه‌گیر نیز رشد کند و علی‌رغم چالش‌های لجستیکی، به تعهدات خود به مشتریان عمل نماید.

ال‌جی در شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور، بر چهار استراتژی کلیدی برای تغییر عملیات تجاری خود متمرکز است. استراتژی اول بر ایجاد ارزش یکپارچه از طریق مهارت‌های نرم افزاری تمرکز دارد. نوامبر گذشته، این شرکت، برنامه مهارت‌های جدید ال‌جی، موسوم به SW را راه‌اندازی کرد؛ ابتکاری داخلی که برای ارتقای پرسنل در زمینه توسعه نرم‌افزاری طراحی شده است. این برنامه در فاز اول، برای کارمندان دفتر مرکزی ال‌جی در کشور کره جنوبی در دسترس است و آموزش‌های فشرده‌ای را در زمینه نرم‌افزارهای تعبیه‌شده و داده‌پردازی ارائه می‌دهد. این ابتکار با تقویت قابلیت‌های فردی و چشم‌اندازهای شغلی، هم به کارمندان و هم به شرکت سود می‌رساند و در عین حال به مدیران ال‌جی امکان این را می‌دهد که استعدادها را در حوزه‌هایی با اهمیت استراتژیک بالا مستقر کنند و در نتیجه رقابت کسب‌وکار را افزایش دهند.

استراتژی دوم شامل ساده‌سازی فرآیند توزیع و ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق ارائه مدل‌های تجاری مستقیم به مصرف‌کننده (D2C) است. هدف ال‌جی افزایش فروش با استفاده از درک عمیق از ترجیحات مشتری و الگوهای خرید است.

استراتژی سوم ال‌جی، گسترش خدمات اشتراک است. هدف این شرکت با ارائه گزینه‌های متنوع اشتراک، کاهش موانع ورود محصولات با قیمت بالا و در عین حال ارائه تجربیات جدید به مشتری است.

در نهایت، ال‌جی بر ارائه راه‌حل‌های متناسب با بخش‌های مختلف B2B تمرکز خواهد کرد. هدف ال‌جی ادغام راه‌حل‌ها با سخت‌افزاری است که مشتریان تجاری‌ در اختیار دارند و از این طریق، درآمدزایی آنها را می‌توان از مشتریان نهایی افزایش داد. به عنوان مثال، هنگامی که تبلیغات روی یک صفحه نمایش LCD نشان داده می‌شود، ارزش سخت‌افزار افزایش می‌یابد. این نوع تجارت تبلیغاتی می‌تواند بخشی از مجموعه راهکارهای B2B ال‌جی محسوب شود.

هرچند که این چهار استراتژی ممکن است فوراً درآمد را افزایش ندهند، اما آنها زمینه را برای رشد پایدار فراهم می‌کنند و نشان‌دهنده تغییرات اساسی در نحوه عملکرد کارکنان خواهند بود.

هر کارمند نقش مهمی در شکل دادن به برند و رهبری رشد پایدار در بازار جهانی دارد. ال‌جی معتقد است که همه پرسنل، در اصل، سفیران برند هستند. ال‌جی به نوآوری در نحوه کار خود برای دستیابی به رشد پایدار برای برند ادامه خواهد داد.

# # #

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=188816

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    گفتگوی صریح قمصریان در آستانه سالگرد تاسیس صندوق تامین ۱۲ گانه بیمه شخص ثالث

    ۱۴۰۲-۱۰-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ایجاد محیط های Real-World توسط ال‌جی به منظور نمایش فناوری‌های جدید خود در نمایشگاه InfoComm 2022

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک گردشگری دومین بانک پربازده در بازار سرمایه

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اولويت ثامن کسب رضايت مشتريان

    ۱۳۹۶-۰۲-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اطلاعیه اتاق اصناف ایران؛ تاکید بر لزوم هوشیاری بیشتر اصناف در رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی

    ۱۴۰۰-۰۲-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انتشار شماره جدید نشریه عصردانایی

    ۱۴۰۰-۰۳-۳۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • ۸۱۲۰ روز بی‌حادثه؛ تداوم تعهد فجر انرژی به پایداری و نیروی انسانی متخصص

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۸
  • بانک مهر ایران در کیش اینوکس ۲۰۲۵ حضور می‌یابد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۸
  • آرامش و آسایش برای مدیران و ساکنان ساختمان با اپلیکیشن شایار

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۸
  • چهارمین جلسه شورای مرکزی قرآن و عترت صنعت پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی اروند برگزار شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۸
  • تقدیر صندوق بازنشستگی نفت از موفقیت صادراتی بزرگ شرکت نفت سپاهان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است