ابزار ایجاد ارزش مشتری از اصول مهم در بیمه تجارتنو
معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو اذعان داشت استمرار و ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان یکی از اصول مهم در بیمه تجارتنو است که یکی از راههای ایجاد حس رضایت ماندگاری برند و افزایش نرخ تعامل گروههای ذینفع، برگزاری مسابقه و چالش است.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابطعمومی بیمه تجارتنو؛ آزاد حسنی، اظهار کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت بیمه تصمیم گرفتیم در قالب مسابقه “بنوکاپ”، میزان آگاهی مشتریان، شبکه فروش و حتی همکاران را در خصوص دانش بیمهای، برند شرکت و محصولات و خدمات بیمه تجارتنو به چالش بکشیم.
حسنی در ادامه گفت: در چالش بنوکاپ که از تاریخ هفتم لغایت سیزدهم آذر ماه برگزار میشود جوایز ارزنده ای برای برندگان در نظر گرفته شده و شرکت در مسابقه برای بیمهگذاران، بیمهشدگان، کارگزاران، نمایندگان و عموم مردم امکان پذیر است.