تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • مرکز آموزش‌های راهبردی بانک ایران زمین راه اندازی شد

  • حضور مؤثر بانک توسعه تعاون می‌تواند منشأ یک تحول ماندگار در بخش تعاون باشد

  • بانک مهر ایران با حرکت در مسیر بانکداری اسلامی، ارزش فعالیت‌های خود را دوچندان کرده است

  • بررسی رصد کلان سلامت زنان و مسائل جمعیتی در فرهنگستان علوم پزشکی

  • تقدیر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس

  • پتروشیمی اروند برای حضور در جایزه نوآوری رویداد پتروفن ۱۴۰۴ صنعت پتروشیمی ارزیابی شد؛تأکید بر تحول دیجیتال، هوش مصنوعی و بومی‌سازی تجهیزات به‌عنوان محورهای نوآوری در بزرگ‌ترین زنجیره تولید PVC کشور

  • پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه به پروژه های نهضت ملی مرکز تهران

  • کتاب‌ سال ۱۴۰۳ بانک صادرات ایران منتشر شد

  • پرداخت ۱,۶۳۶ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مهرماه ۱۴۰۴توسط مؤسسه اعتباری ملل

  • بازدید مدیران مسئول و سردبیران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها از شرکت‌های تابعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در عسلویه+گزارش تصویری

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›آی بی شاپ پیشرو در آموزش مالی و سرمایه گذاری های هوشمندانه

آی بی شاپ پیشرو در آموزش مالی و سرمایه گذاری های هوشمندانه

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۷-۲۵
میثم خدابخش، مدیر بازاریابی تأمین سرمایه تمدن و عضو هیئت مدیره آی‌بی‌شاپ، در مصاحبه‌ای به تشریح استراتژی‌های نوین آی‌بی‌شاپ در ارائه خدمات مالی متنوع و شخصی‌سازی شده پرداخت و از کمپین موفقیت‌آمیز «ماشین بِبَر، باسودش» و استقبال بی‌نظیر سرمایه‌گذاران از این کمپین گفت.

 به گزارش تریتا نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تأمین سرمایه تمدن، میثم خدابخش مدیر بازاریابی تأمین سرمایه تمدن و عضو هیئت مدیره آی‌بی‌شاپ در گفتگویی گفت: آی‌بی‌شاپ شرکتی است که در فضای اقتصادی فعالیت می‌کند و در ایامی هستیم که هیچ شرکتی از تغییر و تحولات و نوسانات اقتصادی مصون نیست؛ اما در آی‌بی‌شاپ تلاش شده متناسب با این شرایط و ذائقه سرمایه‌گذاران اعم از ریسک‌گریز و ریسک‌پذیر، با دید کوتاه مدت و بلند مدت، محصولات و خدمات شخصی‌سازی شده متناسب را به او پیشنهاد کنیم.

وی در ادامه افزود: محصولات جدید آی‌بی‌شاپ که در حال حاضر با استقبال سرمایه‌گذاران مواجه شده، صندوق سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن و سامانه تأمین مالی جمعی آی‌بی‌کراد هستند.

خدابخش در خصوص هدف کمپین تبلیغاتی «ماشین بِبَر، با سودش» گفت: عموم مردم در مورد سرمایه‌گذاری، بصورت سنتی برخورد کرده و بازارهایی مانند ملک، زمین و طلا را ابزارهای سرمایه‌های می‌دانند و آشنایی دقیقی با ابزارهای نوین مالی ندارند. دلیل آن هم این است که در کشور ما به بحث آموزش و سواد مالی کمتر بها داده شده است و یکی از اهداف اصلی این کمپین، آگاه‌سازی مردم در خصوص روش‌های نوین سرمایه‌گذاری و کسب سود بوده است.

مدیر بازاریابی تأمین سرمایه تمدن به ثبت‌نام ۳ میلیون نفر در طرح‌های ثبت‌نام خودرو و توثیق سرمایه‌های آنها در شهریور ماه ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: پیام کمپین آی‌بی‌شاپ برای سرمایه‌گذاران این بود که علاوه بر سودآوری که از سرمایه‌گذاری در آی‌بی‌شاپ کسب می‌شود، شانس دوباره برای برنده شدن خودرو نیز برای سرمایه‌گذاران وجود دارد.

وی در خصوص مخاطبین هدف کمپین گفت: در میان مردم افرادی وجود دارند که اطلاع دقیقی از نحوه‌ی سرمایه‌گذاری با مبالغ خرد و کلان خود نداشته و اغلب به سرمایه‌گذاری در بازارهایی نظیر خودرو، بورس و سپرده‌های بانکی می‌پردازند. این افراد مخاطبین هدف کمپین بودند تا با سرمایه‌گذاری غیرمستقیم که در برخی کشورها تا ۹۰ درصد مورد استفاده عموم است، آشنا شوند. در این شیوه، منابع سرمایه‌گذاران توسط نهاد‌های تخصصی در ابزارهای گوناگون سرمایه‌گذاری شده و این موضوع به تخصیص بهینه منابع و پویایی اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

خدابخش در ادامه افزود: امکان شروع سرمایه‌گذاری با مبالغ جزئی (حتی یکصد هزار تومان) نیز در آی‌بی‌شاپ وجود دارد.

او در خصوص حمایت آی‌بی‌شاپ از سرمایه‌گذاران گفت: اعتبار، پشتوانه، پشتیبانی و شفافیت عملکرد مجموعه از مهم‌ترین عواملی هستند که اعتماد سرمایه‌گذاران به یک نهاد مالی را شکل می‌دهند. آی‌بی‌شاپ از ابتدای فعالیت به پشتوانه تلاشی که در این جهت صورت گرفت و خدمات و پشتیبانی که از سرمایه‌گذاران خود کرد، توانسته اعتماد مخاطبین خود را  جلب کند.

مدیر بازاریابی تمدن در خصوص بازخوردهای کمپین «ماشین بِبَر، با سودش» گفت: آمادگی یک نهاد مالی برای پاسخگویی به نیاز سرمایه‌گذاران در مقاطع مختلف، موضوع حائز اهمیتی است که در میان مدیران ارشد تأمین سرمایه تمدن به خوبی جایگاه خود را یافته است. به همین جهت برگزاری این کمپین در سریع‌ترین زمان ممکن شروع شده و در ایام تعطیلات پیش از شروع ماه مهر، این کمپین شروع بکار نمود.

خدابخش در خصوص نتایج حاصل از کمپین گفت: بر اساس داده‌های موجود ورودی‌های مستقیم به آی‌بی‌شاپ نسبت به دوره مشابه با رشد ۴۴۳ درصدی مواجه بود. بر همین اساس جستجوی عبارت آی‌بی‌شاپ نیز رشدی معادل ۴۲۸ درصدی داشته است و در بحث معرفی مشتری به آی‌بی‌شاپ (رفرال) نیز رشد ۸۴۱ درصدی حاصل شده است.

نکته‌ای که در مباحث سرمایه‌گذاری وجود دارد این است که بر خلاف کالاهای تندمصرف (FMCG) که عواملی از قبیل کیفیت، ظاهر و تبلیغات در تصمیم‌گیری مشتری برای خرید اثرگذارند، محصولات مالی نیاز به بررسی بیشتر و مقایسه آنها با هم دارند. از این رو شاهد رشد حدود ۱۳۰ درصدی نرخ مطالعه کاربران در وبسایت آی‌بی‌شاپ توسط مراجعه کنندگان بودیم.

وی «پشتیبانی فوری و باکیفیت» و «تجربه‌ی خوب» سرمایه‌گذاران از آی‌بی‌شاپ را از مهمترین عوامل نگهداشت مشتریان دانسته و جذب ۱.۴ میلیون سرمایه‌گذار و ۸۰ همت دارایی‌های تحت مدیریت تأمین سرمایه تمدن را محصول تداوم این روند خواند.

او همچنین به استقبال سرمایه‌گذاران از کمپین اشاره کرده و دلیل تمدید آن را استقبال و تقاضای سرمایه‌گذاران برای تمدید این کمپین دانست.

در پایان خدابخش گفت: تمام سعی و تلاش ما در تأمین سرمایه تمدن و شرکت‌های زیرمجموعه علی‌الخصوص آی‌بی‌شاپ و آی‌بی‌تریدر، توجه بر بحث آموزش عموم به عنوان یک رسالت اجتماعی است؛ چراکه در عصر حاضر یکی از ده سواد حائز اهمیت در جهان، سواد مالی محسوب می‌شود و با علم به این موضوع، تلاش می‌کنیم تا سطح سواد مالی جامعه را بهبود بخشیم.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=195894

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    معرفی سرپرست جدید روابط عمومی بانک پارسیان

    ۱۳۹۹-۱۱-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام نوروزی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران

    ۱۴۰۰-۱۲-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حجم پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی در استان های کشور

    ۱۳۹۷-۰۹-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بهره گیری از بستر بانکداری دیجیتال یکی از اقدامات مهم بانک ایران زمین است

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آغاز به کار نمایشگاه الکامپ گیلان با حضور همراه اول

    ۱۴۰۳-۱۰-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ساخت مسکن، موتور محرک تحقق شعار سال ۱۴۰۱

    ۱۴۰۱-۰۱-۲۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • مرکز آموزش‌های راهبردی بانک ایران زمین راه اندازی شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • حضور مؤثر بانک توسعه تعاون می‌تواند منشأ یک تحول ماندگار در بخش تعاون باشد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۹
  • بانک مهر ایران با حرکت در مسیر بانکداری اسلامی، ارزش فعالیت‌های خود را دوچندان کرده ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۹
  • بررسی رصد کلان سلامت زنان و مسائل جمعیتی در فرهنگستان علوم پزشکی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۹
  • تقدیر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است