تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در «طرح فروش شرکت ایران خودرو»

  • حفظ آرامش در شرایط بحرانی با ۵ ترفند کاربردی

  • ادعای خرید و فروش سابقه تامین اجتماعی صحت ندارد

  • نگاهی به نمایش «بر زمین می‌زندش»/ وفور غیاب

  • ۳ راه جدی که شاخص بالای اشعه UV می‌تواند به سلامت شما آسیب بزند!

  • در گفت‌وگو با محمدی‌پور بررسی شد؛ ورود بورس کالا به دنیای بلاک‌چین با دو طرح نوآورانه/ از صندوق مبتنی بر رمزارز تا توکن زعفران

  • نماینده ولی ‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت: همراهی حوزه علمیه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نقطه قوت این بانک است

  • شیوه‌نامه اجرایی فروش ارز اربعین ۱۴۰۴ به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور ابلاغ شد

  • مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان زنجان سفر کردند

  • جایگاه نخست تراز عملیاتی تجمیعی بانك ملت در بین بانك های بورسی با رقم چشمگیر ۸۶۶۰۰۰ میلیارد ریال

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›«آموزش مستمر کارکنان»، تضمین کننده مسیر حرفه‌ای بانک دی

«آموزش مستمر کارکنان»، تضمین کننده مسیر حرفه‌ای بانک دی

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۸-۳۰

مدیرعامل بانک دی در بازدید از اداره آموزش با تأکید بر این که آموزش باعث تغییر نگرش‌ها به فعالیت‌های جاری و تلاش مضاعف برای بهبود فرایندها می‌شود، گفت: همه کارکنان باید با فراگیری آموزش‌های به روز، سهم خود را در پیشبرد اهداف بانک به بهترین نحو ایفا کنند، چرا که آموزش کارکنان، ادامه مسیر حرفه‌ای بانک را تضمین می کند.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در دیدار با روسا و معاونان شعب شرکت‌کننده در دوره ارزیابی املاک و ساختمان با بیان این که بانک دی ظرفیت‌های بسیار خوبی برای افزایش سهم خود در نظام بانکی دارد، اظهار کرد: توجه ویژه به آموزش، اصول نوین بازاریابی، ارائه تجربیات شعب موفق در جمع کارکنان و نیز تمرکز بر رفع نیازهای مشتریان از جمله راهکارهای برجسته کردن نقش بانک دی در بازار پولی کشور است.

وی همچنین با بیان این که مشتری مداری از اصول قطعی رفتاری کارکنان بانک دی است، اظهار کرد: کارکنان شعب باید در هر زمان به دنبال راهکارهای عملی برای «پرستاری از مشتری» باشند، چرا که حفظ مشتریان قدیمی و فعال در کنار جذب مشتریان جدید در کنار همدیگر اهمیت بالایی دارد

مدیرعامل بانک دی گسترش دامنه دوره های آموزشی به همه بخش های صف و ستاد را خواستار شد و اظهار کرد: جذب منابع، پیدا کردن بازارهای جدید و ارائه خدمات نوین به مشتریان، در گروی آموزش کارکنان است و بانک دی در این زمینه، پیشرو است.

مدیرعامل بانک دی همچنین با بررسی عملکرد روسا و معاونین شعب در دوره آموزشی ، از عملکرد ویژه شعب بندرعباس و بابل که موفقیت چشمگیری در جذب منابع داشته اند، قدردانی کرد و خواستار فعالیت بیشتر شعب بانک دی در این زمینه شد

در این جلسه، فرید محمود نوه سی رئیس اداره آموزش نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، اعلام کرد که طی یک سال گذشته، تعداد دوره های آموزشی برگزار شده توسط این اداره نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است.

روسا و معاونان شعب حاضر در این جلسه نیز در حضور مدیرعامل، مسائلی از جمله لزوم توزیع مناسب ابزارهای بانکداری الکترونیک، توزیع کارانه متناسب با کارکرد کارکنان، کم شدن فاصله شعب و ستاد، پیگیری مستمر امور مطرح شده توسط کارکنان صف در ستاد و فراهم شدن زمینه های استفاده از روش های نوین بازاریابی را مطرح کردند

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=157375

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    گام بزرگ در مسیر تحقق تأمین‌اجتماعی هوشمند؛ پیشگیری از ایجاد و انباشت بدهی‌های بیمه‌ای برای کارفرمایان با اجرای فهرست هوشمند ...

    ۱۴۰۲-۰۹-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پایداری شبکه همراه اول در صالح‌‌آباد ایلام

    ۱۴۰۰-۰۳-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    در حاشیه نمایشگاه الکامپ صورت گرفت؛ رونمایی از مجموعه کتب«فناوری‌های مالی از پنجره بانک جهانی» در غرفه بانک کارآفرین

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    در حاشیه کیش اینوکس در جریان است؛ رایزنی های فشرده مدیرعامل بانک توسعه تعاون با مدیران عامل شبکه بانکی

    ۱۴۰۲-۰۸-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پرداخت تسهیلات ٨ درصدی بانک صادرات ایران به اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

    ۱۳۹۹-۱۰-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    شیری مدیرعامل پست بانک ایران: باجه‌های بانکی روستایی را یکی از پتانسیل‌های بی نظیر پست بانک ایران است

    ۱۴۰۰-۱۲-۱۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در «طرح فروش شرکت ایران خودرو»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۳
  • حفظ آرامش در شرایط بحرانی با ۵ ترفند کاربردی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۳
  • ادعای خرید و فروش سابقه تامین اجتماعی صحت ندارد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۲
  • نگاهی به نمایش «بر زمین می‌زندش»/ وفور غیاب

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۲
  • ۳ راه جدی که شاخص بالای اشعه UV می‌تواند به سلامت شما آسیب بزند!

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است