تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • عملکرد ۱۰۰درصدی بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد درپرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

  • ۶ دستور وزیر صمت به شرکت های بزرگ معدنی؛ از توسعه اکتشافات تا سرمایه گذاری در میادین گازی

  • معامله ۳۰ دستگاه کامیون کشنده امپاور در بورس کالا

  • گام سبز بانک مسکن در مسیر توسعه پایدار با افتتاح نیروگاه خورشیدی

  • عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی شرکت پاریز شرق

  • دستاوردهای مهم شعب بانک توسعه صادرات ایران در سال ۱۴۰۳

  • بیمه ایران در مسیر احیا، از توسعه خدمات تا ارتقای برند

  • شهید رئیسی نماد مجاهدتی بی وقفه در مسیر پیشرفت ایران و تحقق آرمان های انقلاب بود

  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در مسیر شتاب

  • استقبال بازار سرمایه از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کاشانه امید خلیج‌فارس

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›آمار نشان می‌دهد «بانک پاسارگاد» هیچ تماس شما را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

آمار نشان می‌دهد «بانک پاسارگاد» هیچ تماس شما را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۸-۳۰
به گزارش تریتا نیوز به نقل از پارسینه: مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به‌صورت ۲۴ ساعته مطابق با نیاز‌های مشتریان گرامی پاسخگوی ایشان بوده و با بهره‌گیری از سامانه CRM در کنار کارشناسان حوزه‌های مختلف، خدمات کاملی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

پشتیبانی تلفنی و ایجاد «مرکز تماس» (Contact Center) یکی از خدماتی است که بنگاه‌های بزرگ و مؤسسات معتبر اقتصادی به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این شیوه چندین دهه قدمت دارد، اما جالب اینجا است که هنوز هم به‌عنوان یکی از ارکان مشتری‌مداری در حوزه ارائه کالا و خدمات شناخته می‌شود. بانک پاسارگاد نیز در راستای تحقق اصل مشتری‌مداری، مرکز مشاوره و ارتباط با مشتریان خود را مطابق با استانداردهای جهانی و فناوری روز ایجاد کرده است که به‌صورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته با شماره تماس ۸۲۸۹۰ (۰۲۱)، پاسخگوی پرسش‌های مشتریان این بانک می باشد.

مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز و حتی در روزهای تعطیل، با این شماره تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سؤالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان خبره خدمات بانکی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی کارت و پایانه‌های فروش و بازرسی در همان لحظه دریافت کنند.کارشناسان این مرکز با توجه به آموزش‌ها و دسترسی‌های لازم به سامانه‌‌های مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی تماس‌ها خواهند بود.

مشتریان بانک پاساردگاد چه می خواهند؟

اما سؤالات پرتکرار مشتریان معمولاً شامل کدام موارد می‌شوند؟

بررسی‌ها نشان می‌دهند که این سؤالات، به‌ترتیب شامل موارد ذیل است:

۱. اطلاع‌رسانی و آموزش خدمات بانکی

۲. خدمات کارت

۳. استعلام تراکنش‌ها

۴. بانکداری الکترونیک (بانکداری مجازی، موبایل‌بانک، تلفن‌بانک)

۵. پیامک‌های ارسالی بانک

بانک پاسارگاد در راستای سیاست‌های تکریم مشتریان خود، به جلب رضایت مخاطبان مرکز تماس خود نیز توجه ویژه دارد و بررسی‌ها هم تأییدکننده این مطلب است که خدمات ارائه‌‌شده در مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد، مورد استقبال بسیار خوب مشتریان و سایر ذی‌نعفعان قرار گرفته ‌است.

مرکز مشاوره و ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد با شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ و همچنین از طریق تارنمای بانک به آدرس www.bpi.ir/crm آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به هم‌وطنان عزیز می‌باشد.

 

لینک خبر در سایت پارسینه

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=134988
تگ ها ٍ#تریتا نیوزبانک پاسارگادمشتریان بانک پاسارگاد

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت با پالایشگاه نفت بندرعباس و شرکت صنایع پتروپالایشی آنامیس پایا

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    شفاف سازی دارایی های صندوق توسعه ملی نزد بانک مرکزی، استقلال حساب‌های صندوق و دورنمای فعالیت های بین المللی

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    همزمان با بیست وششمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران، از سه دستاورد و پروژه جدید این بانک رونمایی شد

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انتخاب مجدد دکتر پرویزیان به عنوان رییس کانون بانک‌های خصوصی

    ۱۴۰۰-۱۰-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آگهی دعوت به همکاری در اداره روابط عمومی بانک پاسارگاد

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جلسه مجمع عمومی عادی بانک گردشگری برای انتخاب اعضای هیات مدیره برگزار شد

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • عملکرد ۱۰۰درصدی بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد درپرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • ۶ دستور وزیر صمت به شرکت های بزرگ معدنی؛ از توسعه اکتشافات تا سرمایه گذاری ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • معامله ۳۰ دستگاه کامیون کشنده امپاور در بورس کالا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • گام سبز بانک مسکن در مسیر توسعه پایدار با افتتاح نیروگاه خورشیدی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی شرکت پاریز شرق

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۳۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است