تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • آغاز پرداخت حقوق آبان ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی

  • قدردانی فرماندار سروان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی طرح نهضت ملی

  • رونمایی از پلتفرم جامع خدمات معتمد مالیاتی بانک سپه

  • پرداخت ۴۰۰۰ فقره تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در خراسان‌جنوبی

  • آغاز فرآیند ارزیابی نظام مدیریت عملکرد و توسعه قابلیت‌های سازمانی بر اساس الزامات گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس (PCSR) در شرکت پتروشیمی اروند

  • رشد قیمت سمعک و تهدید کمبود، بازار را به سمت رقابت سالم می‌برد؟

  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، بیست‌و‌نهم آبان‌ماه

  • زنگ خطر دیابت در ایران؛ ۹ میلیون نفر در آستانه ابتلا

  • تأکید دکتر لاریجانی بر ضرورت بازنگری در چالش‌های نوپدید اخلاق پزشکی

  • ادامه ارزیابی اقدامات انجام شده و بررسی تمهیدات لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›نمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر

نمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۱-۱۸

مسئولان شرکت بیمه کوثر با درنظر گرفتن نمایندگان و مشتریان به عنوان شرکای راهبردی شرکت باید پشتیبانی و مانع‌زدایی از مسایل آن‌ها را در اولویت قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیر عامل شرکت در جلسه با معاونان و مدیران ستادی و همچنین مدیران سرپرستی و شعبه سراسر کشور که به‌صورت برخط برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: با اتکا به فرمایش رهبر معظم انقلاب و شعار سال ۱۴۰۰، ما باید با پشتیبانی و مانع‌زدایی در بخش‌های گوناگون تا جای ممکن رضایت همه ذی‌نفعان به ویژه مشتریان، نمایندگان و کارمندان شرکت را جلب کنیم.
مجید مشعلچی فیروزآبادی جلب رضایت مشتری را رمز پیروزی شرکت‌های مطرح دنیا دانست و خاطرنشان‌کرد: یکی از اهداف ما نیز در تفویض اختیار به بخش‌های مختلف شرکت ایجاد امکان انعطاف در مواجهه با ذی‌نفعان و افزایش رضایت آنان بوده است.
وی با بیان اینکه کسب رضایت مشتری پیش‌نیاز تحقق خرده‌فروشی به عنوان یکی از سیاست‌های مهم شرکت در جذب پرتفوی کم‌ریسک، ماندگار و سودآور است، گفت: اگر خرده‌فروشی به میزان مطلوبی انجام نشود بیمه‌گران مجبورند به دنبال انعقاد قرارداد با بیمه‌گذاران بزرگ باشند که معمولا هم ریسک و خسارت بالایی دارد و هم ماندگار نیست.
مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه نگاه شرکت این است که پس از بررسی دقیق و کامل، باید خسارت به اندازه و به موقع به زیان‌دیده پرداخت شود و هیچ حقی از وی ضایع نشود، افزود: ما معتقدیم حق‌الناس از سوداوری شرکت هم مهم‌تر است؛ زیرا تضییع حق را نمی‌توان به آسانی جبران کرد، نه از بعد معنوی و نه از بعد مادی، اما سوداوری را با برنامه‌ریزی و تلاش داخلی می‌توان افزایش داد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی تلاش برای ایجاد رضایت قلبی در نمایندگان را نیز امری حیاتی برای شرکت برشمرد و تصریح‌کرد: نماینده بیمه فرد زیرکی است که می‌کوشد بنگاه اقتصادی خود را با حفظ منافع طرفین قرارداد بیمه، یعنی شرکت و مشتری، به خوبی پیش ببرد. از این رو، مدیران هوشمند باید بکوشند منافع خود را در امتداد منافع آنان تعریف کنند تا از هرگونه تعارض منافع احتمالی جلوگیری شود.
وی در پایان جلب رضایت کارکنان شرکت را که مقدمه جلب رضایت سایر ذی‌نفعان است اولویت نخست شرکت دانست و یاداورشد: کارکنان باید بکوشند وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهند و با تقوای دورنی، صبوری، پاسخگویی صحیح و شایسته، بهره‌مندی از قدرت اقناع و نیز اقدام به موقع و مناسب بسترهای افزایش رضایت ذی‌نفعان را فراهم کنند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=116506
تگ ها بیمه کوثرپایگاه خبری تریتا نیوزنمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    ضعف در برنامه‌ریزی مانع از توفیق اهداف و برنامه‌ها شده است

    ۱۴۰۰-۰۳-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    در راستای اجرای قانون جدید چک: خدمت جدید بانک رفاه کارگران اعلام شد

    ۱۴۰۰-۰۲-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل فولاد مبارکه: فولاد مباركه تا ریشه‌كنی كامل كرونا در كنار مردم خواهد بود/ پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید براساس ...

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اهدای لوح تقدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان به مدیر عامل چادرملو

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افزایش سقف تسهیلات حوزه دانش بنیان به بیش از ۴ هزارمیلیارد ریال

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رشد ۷۰ درصدی تسهیلات شعبه شهرکرد منتهی به تیرماه۱۴۰۰

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۸
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • آغاز پرداخت حقوق آبان ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۹
  • قدردانی فرماندار سروان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی طرح نهضت ملی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۹
  • رونمایی از پلتفرم جامع خدمات معتمد مالیاتی بانک سپه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۹
  • پرداخت ۴۰۰۰ فقره تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در خراسان‌جنوبی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۹
  • آغاز فرآیند ارزیابی نظام مدیریت عملکرد و توسعه قابلیت‌های سازمانی بر اساس الزامات گروه صنایع ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است