تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • عزم جمعی برای تحولی پایدار: موسسه اعتباری ملل، پیشرو در ایجاد آینده‌ای روشن برای سهامداران و مشتریان

  • امکان حضور ۱۵ هزار نفر در پنجمین دوره جشنواره استعدادیابی پتروماه فراهم شده است

  • بازدید کارشناسان شرکت چینی «آنکان» از پتروشیمی اروند و بررسی راهکارهای فنی مشترک در حوزه کلرآلکالی

  • آیین رونمایی از سردیس شهید مجید بقائی در شرکت فولاد خوزستان

  • بررسی راهکارهای توسعه تعاملات مالی و بانکی و تقویت بانکداری شرکتی

  • خرید آسان ۷ خودروی وارداتی ۲۰۲۵ با حساب وکالتی بانک صادرات ایران

  • نبودِ شناسنامه در محصولات کشاورزی، سلامت غذایی کشور را تهدید می‌کند

  • لیست شعب کشیک برخی مناطق بانک سینا در روزپنجشنبه ۶ آذر ماه ۱۴۰۴ 

  • تعداد وام‌های پرداختی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ۳ میلیون و ۵۰۰هزار فقره رسید

  • درخشش تأمین سرمایه تمدن در هفتمین جشنواره بورس و رسانه

دانش و فناوری
صفحه اصلی›دانش و فناوری›نحوه رسیدگی به شکایات پیامک های تبلیغاتی مزاحم از سیم کارت‌های شخصی

نحوه رسیدگی به شکایات پیامک های تبلیغاتی مزاحم از سیم کارت‌های شخصی

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۶-۰۷-۲۹

نحوه رسیدگی به گزارش پیامک های تبلیغاتی مزاحم در سامانه ۱۹۵ توسط حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات تشریح شد.

به تازگی محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از راه‌اندازی سامانه ۱۹۵ برای دریافت شکایات مردم از پیامک های تبلیغاتی مزاحم خبر داد. حالا حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد این سامانه و نحوه رسیدگی به شکایات، توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گفته فلاح جوشقانی، سامانه ۱۹۵ با هدف دریافت شکایات مردم از پیامک های تبلیغاتی مزاحم که از سرشماره‌های شخصی ارسال می‌شوند راه‌اندازی شده است. بر این اساس، مشترکانی که این پیامک های مزاحم را دریافت می‌کنند می‌توانند شماره فرستنده پیامک را به سامانه ۱۹۵ ارسال کرده و شکایت خود را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ثبت کنند.

نحوه شکایت پیامک های تبلیغاتی مزاحم به ۱۹۵

معاون وزیر ارتباطات در ادامه افزود سامانه رسیدگی به شکایت پیامک های تبلیغاتی شخصی (سامانه پیامکی ۱۹۵) به صورت آزمایشی از روز دوشنبه ۲۴ مهرماه و با اعلام وزیر ارتباطات آغاز به کار کرده اما از ابتدای آبان‌ماه به صورت رسمی فعالیتش را شروع می‌کند. وی همچنین اظهار کرد:

مشترکان از طریق سیم کارت‌های شخصی باید شماره سیم کارت مورد نظر را به صورت کامل و با فرمت شماره ۱۱ رقمی به سامانه ۱۹۵ اطلاع دهند. در این روش، بررسی این پیامک در یک بازه زمانی مشخص و با توجه به تعداد پیامک‌هایی که از سمت این شماره به سامانه ۱۹۵ گزارش شده باشد صورت می‌گیرد. در این مرحله آزمایشی، تعداد شکایات از سیم کارت مد نظر هنوز نهایی نشده و تا زمان راه‌اندازی رسمی این سامانه، فرایند تعداد شکایات سیم کارت مشخص خواهد شد. در صورتی که سیم کارت مزاحم تشخیص داده شود، سرویس پیامکی روی این سیم کارت مسدود خواهد شد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد که بررسی شکایات از سیم کارت‌های ارسال کننده پیامک تبلیغاتی به صورت محتوایی نیست و ما به محتوای پیامک‌ها ورود نمی‌کنیم بلکه بر مبنای دریافت گزارش‌های مردمی و تعداد پیامک‌هایی که طی چند روز از این سیم کارت ارسال می‌شود آن را مزاحم تشخیص داده و با آن برخورد می‌کنیم.

فلاح جوشقانی در پایان بیان کرد که مشترکان باید شکایت خود را از طریق پیامک به سامانه ۱۹۵ ارسال کنند و این ارسال پیامک، هزینه‌ای برای آن‌ها نخواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=32560

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • دانش و فناوری

    مؤسس تلگرام: آمریکا به دنبال رشوه دادن به توسعه‌دهندگان است

    ۱۳۹۶-۰۴-۰۳
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    خودرو قدرتمند لندرور دیسکاوری SVX در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد

    ۱۳۹۶-۰۶-۲۳
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    ال‌جی G6: یک گام بزرگ در طراحی صنعتی مدرن

    ۱۳۹۵-۱۲-۰۴
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    دل و معرفی لپتاپی با پردازنده رایزن AMD

    ۱۳۹۷-۰۱-۲۹
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    پیش فروش ساینا اتوماتیک آغاز شد + قیمت قطعی محصول جدید سایپا

    ۱۳۹۶-۰۶-۰۶
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    مشخصات فنی وان پلاس ۶ (OnePlus 6)

    ۱۳۹۷-۰۲-۲۷
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • عزم جمعی برای تحولی پایدار: موسسه اعتباری ملل، پیشرو در ایجاد آینده‌ای روشن برای سهامداران ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۷
  • امکان حضور ۱۵ هزار نفر در پنجمین دوره جشنواره استعدادیابی پتروماه فراهم شده است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۷
  • بازدید کارشناسان شرکت چینی «آنکان» از پتروشیمی اروند و بررسی راهکارهای فنی مشترک در حوزه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۶
  • آیین رونمایی از سردیس شهید مجید بقائی در شرکت فولاد خوزستان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۶
  • بررسی راهکارهای توسعه تعاملات مالی و بانکی و تقویت بانکداری شرکتی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۶
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است