تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • عملكرد صنعت بیمه در حوادث اخیر درخشان و مثال زدنی است

  • اعلام شعب کشیک بانک کارآفرین در روز١٢ تیرماه

  • کلیه شعب بانک سپه جهت خدمت رسانی به مشتریان فردا پنجشنبه ۱۲ تیرماه فعال است

  • خدمات غیر‌حضوری و اینترنتی بانک سپه فعال شد

  • اعلام شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در تیرماه ۱۴۰۴

  • برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری سیدالشهدا(ع)، در ساختمان مرکزی مؤسسه اعتباری ملل

  • «علیرضا ناصرپور» سکاندار شرکت تامین سرمایه تمدن شد

  • پیگیری اخذ مجوزهای زیست‌محیطی ۲۳ طرح توسعه‌ای شرکت ملی مس

  • برگزاری آیین سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در بانک سینا

  • تمدید سه ماهه انقضای کارت، بخشودگی جرائم تأخیر و مساعدت با چک برگشتی در بانک صادرات ایران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مراسم رونمایی محصولات جدید سامانه CRM: دیدار پیشرو بلامنازع بازار CRM ایران شناخته می شود

مراسم رونمایی محصولات جدید سامانه CRM: دیدار پیشرو بلامنازع بازار CRM ایران شناخته می شود

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۲-۰۹

تریتا نیوز -در رونمایی از اپلیکیشن دیدار که امروز، ۸ اردیبهشت، برگزار شد، مدیران محصول این پلتفرم CRM، اهداف اصلی این راه‌اندازی را پاسخ به نیاز کاربران، مدیریت فروش بدون محدودیت مکانی، و تجربه کاربری سریع‌تر و ساده‌تر اعلام کردند. آنها همچنین تأکید کردند این اپلیکیشن باتوجه‌به چالش‌های فعلی مانند ناترازی انرژی و خاموشی‌ها، دسترسی بدون وقفه کاربران به سرویس را تسهیل می‌کند.

«سهند هاشمی»، معاون عملیات CRM این مجموعه، ابتدای این رویداد با اشاره به آمارهای حوزه فروش گفت: «بررسی‌ها نشان می‌دهد حدود ۴۴ درصد فروشندگان فقط یک بار با مشتریان تماس می‌گیرند اما برای موفقیت در فروش، حداقل ۵ تماس ضروری است. تقریباً ۸۰ درصد مشتریانی که از خدمات CRM استفاده می‌کنند، افزایش مشتری را به‌وضوح حس می‌کنند. مشتریان ما در دیدار ماهانه ۱۰ درصد رشد داشته‌اند و این رقم در پایان سال به میزان قابل‌توجهی خواهد رسید.»

«محمدجواد کریمی»، مدیر فروش دیدار، با اشاره به درخواست‌های مکرر کاربران برای دسترسی موبایلی، توضیح داد: «بسیاری از مشتریان ما همواره تقاضا داشتند امکان مدیریت فرایندهای فروش را در تلفن همراه داشته باشند. اپلیکیشن جدید، علاوه‌‌بر دسترسی آسان‌تر، قابلیت شخصی‌سازی بیشتری نیز فراهم می‌کند.»

در ادامه مراسم رونمایی محصولات جدید سامانه CRM دیدار، «مهدی وکیلی» از تیم محصول این شرکت ویژگی‌های این پلتفرم را معرفی کرد. او با اشاره به جایگاه دیدار در بازار نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری گفت: «امروز با افتخار اعلام می‌کنیم دیدار با پشتیبانی از بیش از ۱۰ هزار کاربر فعال و ۳ هزار شرکت مشتری، پیشروی بلامنازع بازار CRM ایران شناخته می‌شود. مأموریت ما ایجاد تحولی اساسی در فرایندهای فروش و پشتیبانی کسب‌وکارهای ایرانی است.»

وکیلی با تأکید بر اهمیت دسترسی موبایلی در دنیای امروز، اپلیکیشن جدید موبایل دیدار را تشریح کرد: «این اپلیکیشن با هدف تسهیل دسترسی کاربران طراحی شده و امکان مدیریت کامل فرایندهای فروش را از هر مکان و هر زمان فراهم می‌کند. کاربران ما می‌توانند با سرعتی بالاتر از نسخه وب، تمام فعالیت‌های خود را پیگیری کنند و از طریق سیستم اطلاع‌رسانی هوشمند، هیچ پیامی را از دست ندهند.» او همچنین از عرضه نسخه iOS این اپلیکیشن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وکیلی در ادامه سیستم تیکتینگ دیدار را معرفی کرد و گفت: «ما با بازنگری کامل سیستم پشتیبانی خود، امکان ثبت و پیگیری هوشمند تیکت‌ها را فراهم کرده‌ایم. مشتریان عزیز می‌توانند به کیفیت پاسخ‌های دریافتی امتیاز دهند و از طریق پیامک از آخرین وضعیت درخواست‌های خود مطلع شوند. این تغییرات گامی اساسی در جهت افزایش شفافیت و ارتقای کیفیت خدمات پشتیبانی ماست.»

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=211157
تگ ها تریتا نیوزسامانه CRMشرکت دیدار

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    نسل دوم مانیتورهای LG ERGO ، طراحی شده برای تطابق با هر نوع چیدمان و حداکثر راحتی

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فروشگاه‌های زنجیره‌ای نمونه‌ای مناسب برای رساندن تولید به مصرف هستند

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید مدیرعامل بانک مهر ایران از شعب خوزستان

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید پرثمر مدیرعامل نفت سپاهان از دانشگاه صنعتی اصفهان؛ از توافقنامه توسعه ادیتیوها تا بورسیه دانشجویان برتر

    ۱۴۰۳-۱۲-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تسكینی برای دل‌های داغ‌دیده

    ۱۴۰۴-۰۲-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید سرزده مدیرعامل پست بانک ایران از هسته گزینش بانک

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • عملكرد صنعت بیمه در حوادث اخیر درخشان و مثال زدنی است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۱
  • اعلام شعب کشیک بانک کارآفرین در روز١٢ تیرماه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۱
  • کلیه شعب بانک سپه جهت خدمت رسانی به مشتریان فردا پنجشنبه ۱۲ تیرماه فعال است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۱
  • خدمات غیر‌حضوری و اینترنتی بانک سپه فعال شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۱
  • اعلام شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در تیرماه ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است