تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • همکاری ۲ هزار و ۴۲۴ میلیارد ریالی پست بانک ایران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تامین مالی تولید و اشتغال

  • با افتتاح حساب شایان بانك ملت، تا ۲ میلیارد تومان وام بگیرید

  • پیام تبریك مدیرعامل بانك ملت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی؛ نقش آفرینی هرچه بیشتر در توسعه پایدار و ایجاد اشتغال در كشور

  • غرفه شرکت نفت سپاهان میزبان وزیر امور خارجه، استاندار اصفهان و سخنگوی وزارت امور خارجه/افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی فناوری‌های سبز و انرژی پاک اصفهان

  • فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها

  • مناقصه عمومی بانک کارآفرین برای انجام خدمات چاپ فرم های مطبوعاتی

  • نقش سواد سلامت در تقویت حکمرانی پاسخگو در نظام سلامت کشور

  • توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛ پرداخت بیش از ۳۲ هزار فقره وام ازدواج و فرزندآوری در ۹ ماه

  • اطلاعیه بهینه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزاری بانک سامان

  • خیز بلند «تداوم» در سال ۱۴۰۴؛ رشد ۲۸۰ درصدی دارایی‌های «تداوم» در یک سال

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›لبخند ال‌جی به جهان با رونمایی از هویت بصری جدید این برند 

لبخند ال‌جی به جهان با رونمایی از هویت بصری جدید این برند 

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۱-۲۹

تریتا نیوز -این شرکت قصد دارد با استراتژی جدید برند خود با مشتریان ورای نسل‌ها و مکان‌ها ارتباط برقرار کند.

 

ال‌جی الکترونیکس (LG) هویت بصری جدید برند خود رونمایی کرد که با ظاهری پویاتر و جوان‌تر شعار زندگی خوب است را در تمام مبادی فیزیکی و دیجیتالی برخورد با مشتری نمایان‌تر می‌کند.

 

در دستورالعمل‌های جدید ارتباطات برند این شرکت که به اطلاع تمامی کارکنان در سراسر جهان رسیده است، ال‌جی رویکرد جدیدی را برای جلب علاقه مشتریان از کشورها و نسل‌های مختلف شامل نسل Z، ارائه و خود را به عنوان یک برند متمایز مطرح نموده است. دستورالعمل ارتباطات برند ارزش‌های بنیادین ال‌جی را در راستای ” تجربه کاربری غیر قابل اغماض”، “نوآوری انسان‌محور” و “نیرویی برای پر رنگ کردن یک لبخند” تکرار و تصریح کرده است.

 

شعار “Life’s Good” برند، پیام این شرکت مبنی بر الزام فراهم کردن شرایط لازم برای لذت مشتری از غرق شدن در لحظات گران‌بهای یک زندگی با کیفیت با استفاده از محصولات، خدمات و ارتباطات ال‌جی را در بطن خود حمل می‌کند. ال‌جی مأموریت برند خود را جستجوی نوآوری برای یک زندگی بهتر به منظور همکاری در ساختن زندگی‌ و آینده‌ای بهتر برای زمین قرار داده است.

 

جهت‌گیری جدید برند در بردارنده ارتقاء هویت بصری ال‌جی با تفسیری دوباره از حس صمیمیت و همبستگی موجود برند است. این شرکت در نظر دارد تعامل با طیف گسترده‌تری از مشتریان رابااستفاده از هویت بصری‌ای که با افزودن حرکتی جدید در تصویر برند موجود که به آن سرزندگی و توانایی تعامل می‌بخشد تقویت کند.

 

لوگوی ال‌جی در فضای دیجیتال جان می‌گیرد و با مشتریان در سطح جدیدی ارتباط برقرار می‌کند. لوگوی این برند که از حروف انگلیسی “L” و “G” تشکیل شده است می‌تواند ۸ حرکت منحصر به فرد شامل سر تکان دادن، چرخیدن و چشمک زدن را به نمایش بگذارد. لوگوی این برند با توانایی‌های جدید خود می‌تواند در پلتفرم دیجیتال به مشتریان با لبخندی دوستانه خوشامد گفته و یا به روش‌های مختلف و شوخ‌طبعانه حرکاتی هماهنگ با موسیقی پس‌زمینه انجام دهد.

 

این شرکت علاوه بر رنگ قرمز ال‌جی که امضای لوگوی این برند است از رنگ پر انرژی قرمز فعال نیز در تمامی مبادی ارتباط با مشتری استفاده بیشتری خواهد کرد. همچنین اِلمان‌های مختلف قرمز ال‌جی، به رنگ‌های سفید و مشکی نیز معرفی شده‌اند که می‌توان آن‌ها را با توجه به ویژگی منحصر به فرد هر محصول یا خدمات، اعمال کرده و تنوع بیشتری ایجاد کرد.

 

این شرکت برای شعار Life’s Good خود نیز یک تایپوگرافی (Typeface) جدید طراحی کرده است که به عنوان یکی از دارایی‌های برند در بسته‌بندی محصول به صورت گسترده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این تایپوگرافی به نحوی هوشمندانه از اشکالی الهام گرفته از محصولات متنوع ال‌جی استفاده شده است.

 

استراتژی برند جدید ال‌جی علاوه بر این که هویت منحصر به فرد این شرکت را تقویت می کندظرفیت و علاقه آن به تعامل با نسل‌ها را نیز در کنار تعهد بی‌نظیر این شرکت به تجربه‌های کاربری نوآورانه در سراسر جهان به نمایش در می‌آورد. این شرکت قصد دارد در طول سال دارایی منحصر به فرد برند ال‌جی را در تمامی مبادی ارتباط با مشتریان خود در سراسر جهان به کار گیرد.

 

ویلیام چو مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس:”داشتن یک استراتژی برند قدرتمند و استوار به ما امکان می‌دهد بتوانیم ارزش پیشنهادی و هویت منحصر به فردمان را که نوآوری و صمیمیت را به نحوی هماهنگ با هم درآمیخته است بهتر منتقل کنیم. ال‌جی قصد دارد با پیاده‌سازی استراتژی برند جدید خود به برندی نمادین تبدیل شود که با مشتریان از تمامی نسل‌ها و در همه جا ارتباطی عمیق برقرار می‌کند.”

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=164295

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    تشریح عملکرد بانک های عضو شورای هماهنگی بانک های دولتی در پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی لرستان

    ۱۴۰۲-۰۶-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اتصال لوازم خانگی برندهای مختلف به یکدیگر از طریق پلتفرم خانه هوشمند LG ThinQ

    ۱۴۰۲-۰۶-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افزایش نرخ ارز آرامش را از بخش خصوصی گرفت

    ۱۴۰۰-۰۳-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پاسخ به متداول‌ترین پرسش‌های مردم درباره قانون جدید چک

    ۱۳۹۹-۱۱-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون پیشرفت قابل توجهی داشته است

    ۱۴۰۴-۰۶-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    در راستای مسئولیت‌های اجتماعی افق کوروش انجام شد: اهداء ۹ هزار بطری آب معدنی به انجمن مددکاری ایتام مهدی فاطمه ...

    ۱۴۰۱-۰۳-۰۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • همکاری ۲ هزار و ۴۲۴ میلیارد ریالی پست بانک ایران و وزارت علوم، تحقیقات و ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • با افتتاح حساب شایان بانك ملت، تا ۲ میلیارد تومان وام بگیرید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • پیام تبریك مدیرعامل بانك ملت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی؛ نقش آفرینی هرچه بیشتر در ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • غرفه شرکت نفت سپاهان میزبان وزیر امور خارجه، استاندار اصفهان و سخنگوی وزارت امور خارجه/افتتاح ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است