تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • آغاز همکاری بانک مهر ایران و دانشگاه شریف برای تحول نوآورانه در بانکداری کشور

  • فراخوان جمع‌آوری اسناد تاریخی سازمان تامین اجتماعی

  • بانک مسکن به افتخار بانوان توانمند خود می‌ایستد / برگزاری جشن روز زن در بانک مسکن؛ به زودی …

  • حرکت بانک توسعه صادرات به‌سوی بانکداری تمام‌دیجیتال تا سه سال آینده

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

  • برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت صنایع پتروشیمی شهید رئیسی گلستان

  • رییس بانک کارگشایی: ابزارهای تعهدی ما می‌تواند طلا را به سمت تولید هدایت کند

  • اولین اوراق مرابحه ارزی با پایه «دلار» برای گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس منتشر می‌شود/ آغاز عرضه ۷۰ میلیون‌دلاری اوراق مرابحه ارزی پتروشیمی بندرامام از ۱۸ آذر/ گامی مهم برای افزایش درآمد ۴۰۰ میلیون‌دلاری سالانه بندر امام

  • رونمایی پرداخت الکترونیک پاسارگاد از سرویس NFC «پی‌پاد»

  • بیمه آسیا رتبه نخست برنامه‌های مشارکتی صدا و سیما را کسب کرد

دانش و فناوری
صفحه اصلی›دانش و فناوری›فیس‌بوک به ناشران ویدیوهای زنده پول نمی‌دهد

فیس‌بوک به ناشران ویدیوهای زنده پول نمی‌دهد

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۵-۱۱-۲۵

این بدین معنا نیست که فیس‌بوک قصد دارد به‌طور کلی پخش زنده را کنار بگذارد، زیرا این ویژگی، جوانب مثبت فراوانی برای این شرکت به ارمغان آورده است.
پخش زنده ویدئو بر روی وب، امروزه از جذاب‌ترین کاربردهای مورد نظر کاربران است و شرکت‌ها و سایت‌ها زیادی، این موضوع را در دستور کار و اولویت خود قرار داده‌اند. فیس‌بوک نیز مدت‌ها بود که روی ویدیوهای زنده، بسیار حساس شده بود و حتی برای حصول اطمینان از وجود یک پخش همیشگی و پایدار، به ناشران هزینه پرداخت می‌کرد. اما بعد از گذشت زمانی، اکنون زاکربرگ موسس و مدیرعامل این شبکه اجتماعی بزرگ، شور و شوق خود را نسبت به پخش زنده، تعدیل کرده است.

به نقل از انگجت، منابع نزدیک به وب‌سایت ریکود (Recode) پی برده‌اند که این شبکه اجتماعی در هنگام گفت‌وگو با ناشران، از اهمیت و اولویت بخش پخش زنده کاسته و دیگر میلی به انعقاد قراردادها و معاملاتی که در سال ۲۰۱۶ با ناشران منعقد می‌کرد، ندارد و دیگر نمی‌خواهد هیچ‌گونه وجهی برای پخش زنده ویدیوهای خود صرف نماید.
از سوی دیگر طبق برخی گزارشات بنظر می‌رسد فیس‌بوک قصد دارد بیشتر تمرکز خود را روی ویدیوهای از پیش ضبط شده بگذارد و روی آنها سرمایه گذاری کند.

البته تاکنون مقامات این شرکت، هیچ اظهار نظری در این مورد نداشته‌اند و هیچگونه توضیحی در این باره به منابع خبری نداده‌اند. آنچه از ظواهر قضیه می‌توان فهمید این است که نرسیدن به توافق بر سر هزینه‌های پخش زنده باعث شده که فیس‌بوک، ناشران را کنار گذاشته و اولویت‌های خود را تغییر دهد.

فیس بوک هنوز به ارتقاء و پیشرفت پخش ویدیویی ساخته شده توسط کاربر، علاقه‌مند ‌است، اما ناشران دیگر توانایی و میلی به همکاری با فیس‌بوک ندارند چون مبلغ قرارداد واقعاً برای آنها مقرون به صرفه نبود و سود چندانی برای آنها به همراه نداشت، در حالی که این ناشران می‌توانستند این سود را با یک برنامه ساده هم به دست آورند.

طبق گزارش منابع نزدیک به ریکود، فیس‌بوک علاقه‌ای به انعقاد قرارداد با مدت اجرای طولانی ندارد، زیرا ممکن است هزینه‌های زیادی را بابت معامله با سایر شرکت‌ها از دست بدهد. این بدین معنا نیست که فیس‌بوک قصد دارد به‌طور کلی پخش زنده را کنار بگذارد، زیرا این ویژگی،  جوانب مثبت فراوانی برای این شرکت به ارمغان آورده است.

به عنوان یک مثال مشخص، در برخی تحولات مهم مانند رویدادهای علمی یا مناظرات اجتماعی/انتخاباتی، خیلی راحت می‌توان فهمید که این شرکت، باید مناظرات را به‌صورت زنده پخش کند و ویدیوهای آماده شده و قدیمی واقعاً هیچ کارایی در این زمینه برای فیس بوک ندارد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=1144

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • دانش و فناوری

    کاربری‌های منحصربه‌فرد برای iOS نسخه ۱۱

    ۱۳۹۶-۰۷-۱۷
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    تبدیل گلکسی S8 به یک رایانه شخصی شگفت انگیز توسط Dex

    ۱۳۹۶-۰۳-۱۷
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    مقایسه میت ۱۰ پرو با میت ۹ ؛ پرچمداران جدید و قدیم هواوی

    ۱۳۹۶-۰۷-۱۳
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    مقایسه کیفیت دوربین عکاسی نوکیا ۳۳۱۰ جدید با گلکسی S7 سامسونگ + تصاویر

    ۱۳۹۵-۱۲-۱۲
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    گوشی وان پلاس ۵ تی شبیه به گوشی Oppo R11S خواهد بود، اما چرا؟

    ۱۳۹۶-۰۸-۱۵
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    گلکسی S8 ده میلیون تومانی هم به بازار آمد!

    ۱۳۹۶-۰۱-۲۷
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • آغاز همکاری بانک مهر ایران و دانشگاه شریف برای تحول نوآورانه در بانکداری کشور

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۷
  • فراخوان جمع‌آوری اسناد تاریخی سازمان تامین اجتماعی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۷
  • بانک مسکن به افتخار بانوان توانمند خود می‌ایستد / برگزاری جشن روز زن در بانک ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۷
  • حرکت بانک توسعه صادرات به‌سوی بانکداری تمام‌دیجیتال تا سه سال آینده

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۷
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است