تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بانک توسعه صادرات ایران، همراه مطمئن شرکت‌های فناور در مسیر صادرات

  • اعطای مدال افتخار، حمایل و نشان حامی مدرسه‌سازی به بانک اقتصادنوین

  • حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران ریتیل شو ۱۴۰۴

  • بانک سینا ۲۰۱ همت به چرخه اقتصادی کشور تزریق کرد 

  • بانك ملت با ساخت ۸۵ مدرسه به عنوان یكی از حامیان اصلی مدرسه سازی در كشور معرفی شد

  • وزیر ارتباطات در آیین سی‌امین سالگرد تأسیس پست‌بانک ایران: پست بانک از مصادیق روشن عدالت خدماتی در کشور است/ ضرورت بازتعریف مأموریت پست‌بانک در عصر فناوری‌های نوین

  • بنائیان مدیرعامل پست بانک ایران: دهه چهارم فعالیت بانک، دهه تحول دیجیتال و پیشگامی در نوآوری بانکی خواهد بود

  • همزمان با آیین نکوداشت آغاز سی‌امین سالروز فعالیت پست‌بانک ایران؛ ۷۳ طرح و پروژه بانک در ۲۲ استان با حضور دکتر سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید

  • تکذیب فراخوان جعلی استخدام بانک سپه

  • جهرمی از حرکت پرسرعت بازار مالی بورس کالا خبر داد؛ سهم بازار مالی از ارزش کل معاملات به ۴۱ درصد رسید/ ۲۹ تن موجودی نقره در خزانه بورس کالا/ پس از نقره، صندوق مس هم رونمایی خواهد شد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›شناسایی و تأمین حداكثری نیاز بازار مصرفی مشتریان خُرد استان‌ها در دستور كار مراكز خدماتی

شناسایی و تأمین حداكثری نیاز بازار مصرفی مشتریان خُرد استان‌ها در دستور كار مراكز خدماتی

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۵-۰۱

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در بازدید از شرکت آهن و فولاد اصفهان، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولاد متیل، تأکید کرد: شناسایی و تأمین حداکثری نیاز بازار مصرفی مشتریان خُرد استان‌ها در دستور کار مراکز خدماتی قرار گیرد.

تریتا نیوز -به گزارش خبرنگار فولاد، در این بازدید که مدیرعامل فولاد مبارکه را جمعی از معاونان این شرکت همراهی می‌کردند، طیب‌نیا ضمن بررسی روند فعالیت کارگاه تولید شرکت آهن و فولاد اصفهان، بر توسعه و استفاده از ظرفیت‌های موجود این شرکت تأکید کرد.

 

وی پیگیری برنامه‌ریزی جهت توسعه خدمات، تولید و استفاده از ظرفیت‌های این مرکز خدماتی را ضروری دانست و گفت:‌ شناسایی و برنامه‌ریزی به‌منظور تأمین نیاز بازار مصرف‌کنندگان ورق‌های فولادی استان اصفهان که بیشتر آن‌ها واحدهای کوچک تولیدی هستند از دیگر وظایف شرکت آهن و فولاد اصفهان است.

 

حمایت از مراکز خدماتی به نحو مطلوب

در ادامه این بازدید، رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه نیز ضمن قدردانی از مجموعه فولاد متیل و شرکت آهن و فولاد اصفهان، میزان استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیت‌های موجود در شرکت آهن و فولاد اصفهان طی دو سال گذشته را قابل‌قبول دانست و گفت: در معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه تلاش خواهیم کرد از مراکز خدماتی به نحو مطلوب حمایت کنیم.

 

وی گفت:‌ با توجه به اینکه مدیرعامل فولاد مبارکه، مأموریت مهم مدیریت تمامی مراکز خدماتی را به هلدینگ فولاد متیل و مدیریت جدید آن واگذار کرده است، فرصت فوق‌العاده‌ای برای این هلدینگ ایجادشده تا بتواند از ظرفیت‌های موجود در جهت هم‌افزایی به نحو احسن استفاده کند.

 

حیدری اظهار امیدواری کرد هلدینگ فولاد متیل مراکز خدماتی خود را فعال‌تر از همیشه وارد عمل کند و ظرفیت‌های خاموش مراکز خدماتی را به مدار فعالیت بازگرداند.

 

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه تصریح کرد:‌ به‌منظور حمایت حداکثری از مراکز خدماتی در استان‌های مختلف، مدیریت فروش داخلی فولاد مبارکه نیازهای این مراکز را تجمیع خواهد کرد و پس از بررسی کارشناسی و صحت‌سنجی آن‌ها، میزان نیاز مراکز به محصولات را مشخص خواهد کرد. به‌گونه‌ای که حداکثر تخصیص محصولات فولادی برای مراکز انجام شود.

 

وی با تأکید بر اهمیت کار گروهی در همه موارد افزود: در طرح‌های توسعه مراکز خدماتی، باید امکان سرمایه‌گذاری مجدد وجود داشته باشد؛ چراکه مدیرعامل فولاد مبارکه نیز همواره بر توسعه کمی، کیفی و متوازن، استفاده از ظرفیت‌های موجود و توسعه خدمات در ابعاد مختلف که مهم‌ترین آن توسعه سرمایه‌های انسانی است، تأکید کرده‌اند. البته این امر نیز با برنامه‌ریزی، آموزش کارکنان و انجام کار گروهی نزد کارکنان محقق می‌شود.

 

همکاری و یکپارچگی بیشتر مراکز خدماتی، برای داشتن آینده‌ای بهتر

یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه نیز در این جلسه، همکاری و یکپارچگی بیشتر مراکز خدماتی را برای داشتن آینده‌ای بهتر ضروری خواند و اظهار کرد: در این راستا با توجه به مدیریت قابل‌قبول شرکت آهن و فولاد اصفهان، می‌توان از ظرفیت‌ها و نقاط قوت این شرکت ازجمله متصل بودن به خطوط ریلی و وجود افراد خبره شرکت در استان و کشور استفاده کرد.

 

وی از فولاد مبارکه به‌عنوان یک دانشگاه بسیار بزرگ یاد و اضافه کرد: انتقال و استفاده از تجارب فولاد در شرکت‌های خدماتی قطعاً نتیجه قابل‌قبولی به همراه خواهد داشت.

 

شاخص میزان فروش محصولات به مصرف‌کنندگان واقعی در سطح مناسب

مجید فخاری مدیر برنامه‌ریزی، فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه نیز در این جلسه اظهار کرد: شاخص‌های میزان توزیع شرکت آهن و فولاد اصفهان شامل خرده‌فروشی، فروش در استان و فروش محصول به مصرف‌کنندگان واقعی در سطح مناسبی قرار دارد؛ همچنین شاخص‌های ابلاغی در این شرکت به‌طور کامل اجرا شده و امکان فروش محصولات و توزیع آن با رعایت این شاخص‌ها فراهم است.

 

افزایش دوبرابری خدمات شرکت آهن و فولاد اصفهان طی دو سال اخیر

مظفر حاجیان مدیرعامل آهن و فولاد اصفهان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شرکت از افزایش دوبرابری خدمات این شرکت طی دو سال اخیر خبر داد و گفت:‌ طبق توان‌سنجی و خودسنجی انجام‌شده مبنی بر ظرفیت تخلیه و بارگیری ۶ هزار تن در یک روز، شرکت فولاد مبارکه می‌تواند در حوزه‌های مختلف بیش‌ازپیش از ظرفیت‌های شرکت آهن و فولاد اصفهان استفاده کند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=169985

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    درخشش دوجانبه تمدن؛ تیم های بانوان و آقایان قهرمان و نایب قهرمان فوتبال دستی شدند

    ۱۴۰۴-۰۲-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    الزام استفاده از «رمز پویا» برای ورود به نت‌بانک سامان

    ۱۳۹۹-۰۴-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    این اعتبار ملی است؛ آغاز طرح اعتبار ملی در بانک‌ملی ایران

    ۱۴۰۳-۰۴-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    امکان وکالتی نمودن سپرده‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «مرحله جدید طرح عرضه خودروهای وارداتی»

    ۱۴۰۴-۰۹-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    گزارش عملکرد تسهیلاتی بانک رفاه کارگران در یازده ماهه نخست سال ۹۹

    ۱۳۹۹-۱۲-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل شرکت ملی مس در همایش «صنایع کوچک و بزرگ استان کرمان: ۳ میلیارد دلار پروژه به شرکت‌های زیر مجموعه ...

    ۱۴۰۲-۰۲-۱۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بانک توسعه صادرات ایران، همراه مطمئن شرکت‌های فناور در مسیر صادرات

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۲
  • اعطای مدال افتخار، حمایل و نشان حامی مدرسه‌سازی به بانک اقتصادنوین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۲
  • حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران ریتیل شو ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۲
  • بانک سینا

    بانک سینا ۲۰۱ همت به چرخه اقتصادی کشور تزریق کرد 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۲
  • بانك ملت با ساخت ۸۵ مدرسه به عنوان یكی از حامیان اصلی مدرسه سازی در ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است