تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • امکان ثبت‌نام در طرح فروش خودرو برقی محصولات سایپا با ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون

  • تجلیل مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از همسر شهید علی صمدزاده

  • پیاده‌روی خانوادگی کارکنان بیمه آسیا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره برگزار شد

  • عملکرد مثبت بانک ایران ‌زمین در پرداخت تسهیلات تکلیفی از ابتدای سال ۱۴۰۴

  • تلخ و شیرینِ زنانی پرانرژی در کمدی “دو روز دیرتر ” 

  • معاون وزیر نفت در بازدید از پتروشیمی بندرامام: پتروشیمی بندر امام، یکی از بازیگران اصلی کاهش اتلاف انرژی در کشور است/ در طرح تحولی بندرامام نوین، واحدهای قدیمی با فناوری‌های جدید جایگزین می‌شوند

  • رئیس فراکسیون نظارت بر نفت، گاز و پتروشیمی: پروژه‌های جدید بندرامام روند مناسبی دارند/ مدیرعامل پتروشیمی بندرامام: در مسیر هوشمندسازی و توسعه انرژی‌های پاک حرکت می‌کنیم

  • در نشست بررسی چالش‌ها و مسائل پتروشیمی اروند مطرح شد؛ همگرایی دولت و مجلس برای بهبود فضای کسب و کار در صنعت پتروشیمی

  • محمد شریعتمداری خبر داد؛اعلام آمادگی بیش از ۲۸۷ شرکت دانش‌بنیان برای حضور در پتروفن ۱۴۰۴/ پتروفن بازوی نوآوری صنعت پتروشیمی می‌شود

  • هم‌ افزایی موسسه اعتباری ملل و استانداری خراسان رضوی؛ آغاز دور جدیدی از همکاری‌های استراتژیک

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›سرپرست بانک سینا: داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است

سرپرست بانک سینا: داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۱۳

سرپرست بانک سینا در نخستین بازدید از واحدهای ستادی بانک سینا، از مرکز ارتباط با مشتریان بازدید کرد و در جریان دغدغه‌ها و موضوعات مطروحه مشتریان بانک قرار گرفت.

تریتا نیوز – به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی گفت: مرکز ارتباط مشتریان، به عنوان خط مقدم و پیشگام در تعامل با مشتریان، نقش اثرگذاری در تقویت جایگاه و برند بانک و افزایش رضایتمندی مشتریان دارد.

وی گفت: مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان نقطه تماس و مرجع ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشتریان با بانک، در شناخت نیازها و خواسته‌های مشتری، نقش تعیین‌‎کننده‌ای دارد و ضروری است نقطه نظرات مشتریان از طریق این مرکز به سرعت به واحدهای اجرایی و عملیاتی بانک منتقل شده و به آن پاسخ داده شود تا به بهبود تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها کمک کند.

ابدالی با اشاره به اینکه مشتریان در تمام ساعات شبانه‌روز، نخستین مرجع پاسخگویی را مرکز ارتباط با مشتریان می‌دانند، تصریح کرد: لازم است کارکنان این مرکز از بخشنامه‌ها و فرآیندهای جاری بانک آگاهی کامل داشته و اطلاعات خود را به صورت مداوم و مستمر، ‌به‌روز کنند تا به تمامی پرسش‌های مشتریان به‌طور کامل پاسخ داده شود.

سرپرست بانک سینا افزود: داده‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک می‌تواند اطلاعات کاملی از رفتار مشتریان در قبال استفاده از محصولات و خدمات بانک ارائه کند که در اصلاح فرآیندها و اخذ تصمیمات در جهت جلب حداکثری رضایت گروه‌های مشتریان، مؤثر واقع شود.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران این مرکز در پاسخگویی تمام‌وقت و برخط به مشتریان، بر حفظ وضعیت فعلی پایین بودن میانگین مدت انتظار مشتریان در تماس با مرکز تأکید کرد.

گفتنی است در این بازدید، امیر لعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا و حامد بختیاری، رئیس اداره ارتباط با مشتریان گزارشی از عملکرد یک سال گذشته این مرکز ارائه دادند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185865

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    دورمی یک دورهمی هیجان انگیز!

    ۱۴۰۰-۰۶-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب ...

    ۱۴۰۳-۰۱-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    کمکت را به سر منزل مقصود برسان!

    ۱۳۹۸-۱۰-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    عمده مراجعه بیمه شدگان به سازمان تامین اجتماعی غیرحضوری می شود

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد: شکستن رکورد ۵ ساله میزان حفاری‌های اکتشافی شرکت مس در نیمه نخست ...

    ۱۳۹۹-۰۷-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    روابط عمومی، تجلی تصویر سازمانی با تلاش، انسجام ، پایداری و نوآوری

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • امکان ثبت‌نام در طرح فروش خودرو برقی محصولات سایپا با ارائه حساب وکالتی بانک توسعه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • تجلیل مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از همسر شهید علی صمدزاده

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • پیاده‌روی خانوادگی کارکنان بیمه آسیا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره برگزار شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • بانک ایران زمین

    عملکرد مثبت بانک ایران ‌زمین در پرداخت تسهیلات تکلیفی از ابتدای سال ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • تلخ و شیرینِ زنانی پرانرژی در کمدی “دو روز دیرتر ” 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است