تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • دیدار مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با سفیر بلاروس در تهران؛ مسیر تازه در روابط بانکی دو کشور

  • ششمین مجمع پایش عملکرد بانک توسعه صادرات ایران برگزار شد

  • گزارش بازدید فراکسیون نظارت بر صنعت نفت، گاز وپتروشیمی مجلس از بیدبلند خلیج‌فارس؛جمع‌آوری گازهای مشعل یک ضرورت ملی است/ تأسیسات نم‌زدایی و فشارافزایی سرچاهی پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل در بیدبلند، ساخت متخصصان ایرانی است

  • گزارش جامع تمدن از هامون نایزه؛ ارزش شرکت ۵,۲ همت برآورد شد

  • نخستین رویداد ملی ایده‌های نوآورانه و فناورانه در زنجیره مس ۲۲ و ۲۳ آذر برگزار می شود

  • سرعت گرفتن واگذاری‌های بانک ملی ایران با عرضه شفادارو

  • با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره؛ ساختمان سرپرستی بیمه ملت در استان فارس به بهره‌برداری رسید

  • دکتر جمالی در مشهد عنوان كردند: نقشه‌راه پیشرفت موسسه اعتباری ملل برای آینده‌ای نوین

  • بیمارستان ۵۲ تختخوابی زاگرس با مشارکت بانک سپه افتتاح شد

  • بانک سامان، به سوالات سهامداران پاسخ می‌دهد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›سرپرست بانک سینا: داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است

سرپرست بانک سینا: داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۱۳

سرپرست بانک سینا در نخستین بازدید از واحدهای ستادی بانک سینا، از مرکز ارتباط با مشتریان بازدید کرد و در جریان دغدغه‌ها و موضوعات مطروحه مشتریان بانک قرار گرفت.

تریتا نیوز – به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی گفت: مرکز ارتباط مشتریان، به عنوان خط مقدم و پیشگام در تعامل با مشتریان، نقش اثرگذاری در تقویت جایگاه و برند بانک و افزایش رضایتمندی مشتریان دارد.

وی گفت: مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان نقطه تماس و مرجع ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشتریان با بانک، در شناخت نیازها و خواسته‌های مشتری، نقش تعیین‌‎کننده‌ای دارد و ضروری است نقطه نظرات مشتریان از طریق این مرکز به سرعت به واحدهای اجرایی و عملیاتی بانک منتقل شده و به آن پاسخ داده شود تا به بهبود تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها کمک کند.

ابدالی با اشاره به اینکه مشتریان در تمام ساعات شبانه‌روز، نخستین مرجع پاسخگویی را مرکز ارتباط با مشتریان می‌دانند، تصریح کرد: لازم است کارکنان این مرکز از بخشنامه‌ها و فرآیندهای جاری بانک آگاهی کامل داشته و اطلاعات خود را به صورت مداوم و مستمر، ‌به‌روز کنند تا به تمامی پرسش‌های مشتریان به‌طور کامل پاسخ داده شود.

سرپرست بانک سینا افزود: داده‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک می‌تواند اطلاعات کاملی از رفتار مشتریان در قبال استفاده از محصولات و خدمات بانک ارائه کند که در اصلاح فرآیندها و اخذ تصمیمات در جهت جلب حداکثری رضایت گروه‌های مشتریان، مؤثر واقع شود.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران این مرکز در پاسخگویی تمام‌وقت و برخط به مشتریان، بر حفظ وضعیت فعلی پایین بودن میانگین مدت انتظار مشتریان در تماس با مرکز تأکید کرد.

گفتنی است در این بازدید، امیر لعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا و حامد بختیاری، رئیس اداره ارتباط با مشتریان گزارشی از عملکرد یک سال گذشته این مرکز ارائه دادند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185865

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    حضور مدیرعامل بانک مسکن در میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در استان البرز

    ۱۴۰۱-۰۱-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بهره مندی بیش از ۶۰۷ هزار نفر از وام قرض الحسنه بانک ملی ایران

    ۱۴۰۱-۱۲-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پرداخت سود به سپرده‌های ارزی مزیت رقابتی بانک دی است

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مشکل ساختمان شعبه ۱۱ تهران باید طی یک ماه برطرف شود

    ۱۴۰۰-۰۷-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    عملیات اجرایی فاز دوم جاده‌سازی معدن مس کِروِر آغاز شد

    ۱۴۰۱-۰۷-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ثبت‌نام آسان خرید خودرو با حساب وکالتی بانک سامان

    ۱۴۰۳-۱۱-۱۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • دیدار مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با سفیر بلاروس در تهران؛ مسیر تازه در روابط ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۵
  • ششمین مجمع پایش عملکرد بانک توسعه صادرات ایران برگزار شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۵
  • گزارش بازدید فراکسیون نظارت بر صنعت نفت، گاز وپتروشیمی مجلس از بیدبلند خلیج‌فارس؛جمع‌آوری گازهای مشعل ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۵
  • گزارش جامع تمدن از هامون نایزه؛ ارزش شرکت ۵,۲ همت برآورد شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۵
  • نخستین رویداد ملی ایده‌های نوآورانه و فناورانه در زنجیره مس ۲۲ و ۲۳ آذر برگزار ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۵
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است