تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران از گروه صنعتی و کشاورزی آتاویتا

  • فرآیند آزمون و رسیدگی به اعتراض‌ها تشریح شد

  • شفافیت در ارایه صورت های مالی؛ مورد تاکید مدیران عالی بانک مسکن

  • پایان فیلم-سریال «تهران الف-شهر بی‌مثال»

  • شتاب‌گیری رشد پایدار در بانک سینا 

  • بازدید استاندار و مقامات ارشد استان اصفهان از یک دستاورد ملی غرورانگیز؛ فاز نخست پروژه FRW پالایشگاه نفت سپاهان

  • پست‌بانک ایران دستورالعمل پرداخت تسهیلات تکمیل ۳۰۰ هزار واحد مسکونی نیمه‌تمام را ابلاغ کرد

  • مراسم قرعه کشی چهل و پنجمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه برگزار شد

  • تأکید مدیرعامل شستا بر ضرورت «نوآوری مبتنی بر طراحی» در حکمرانی شرکتی هلدینگ‌ها

  • بروزرسانی نسخه جدید تحت وب همراه بانک تجارت با بهبود در ارائه خدمات

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›سرپرست بانک سینا: داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است

سرپرست بانک سینا: داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۱۳

سرپرست بانک سینا در نخستین بازدید از واحدهای ستادی بانک سینا، از مرکز ارتباط با مشتریان بازدید کرد و در جریان دغدغه‌ها و موضوعات مطروحه مشتریان بانک قرار گرفت.

تریتا نیوز – به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی گفت: مرکز ارتباط مشتریان، به عنوان خط مقدم و پیشگام در تعامل با مشتریان، نقش اثرگذاری در تقویت جایگاه و برند بانک و افزایش رضایتمندی مشتریان دارد.

وی گفت: مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان نقطه تماس و مرجع ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشتریان با بانک، در شناخت نیازها و خواسته‌های مشتری، نقش تعیین‌‎کننده‌ای دارد و ضروری است نقطه نظرات مشتریان از طریق این مرکز به سرعت به واحدهای اجرایی و عملیاتی بانک منتقل شده و به آن پاسخ داده شود تا به بهبود تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها کمک کند.

ابدالی با اشاره به اینکه مشتریان در تمام ساعات شبانه‌روز، نخستین مرجع پاسخگویی را مرکز ارتباط با مشتریان می‌دانند، تصریح کرد: لازم است کارکنان این مرکز از بخشنامه‌ها و فرآیندهای جاری بانک آگاهی کامل داشته و اطلاعات خود را به صورت مداوم و مستمر، ‌به‌روز کنند تا به تمامی پرسش‌های مشتریان به‌طور کامل پاسخ داده شود.

سرپرست بانک سینا افزود: داده‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک می‌تواند اطلاعات کاملی از رفتار مشتریان در قبال استفاده از محصولات و خدمات بانک ارائه کند که در اصلاح فرآیندها و اخذ تصمیمات در جهت جلب حداکثری رضایت گروه‌های مشتریان، مؤثر واقع شود.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران این مرکز در پاسخگویی تمام‌وقت و برخط به مشتریان، بر حفظ وضعیت فعلی پایین بودن میانگین مدت انتظار مشتریان در تماس با مرکز تأکید کرد.

گفتنی است در این بازدید، امیر لعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا و حامد بختیاری، رئیس اداره ارتباط با مشتریان گزارشی از عملکرد یک سال گذشته این مرکز ارائه دادند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185865

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    ساعت کاری شعب بانک کارآفرین تغییر کرد

    ۱۴۰۳-۰۶-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    نگاه استراتژیک بانک ملی ایران به صنعت پتروشیمی

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    عرضه ۲۳۴ هزار تن شمش بلوم در بورس کالا

    ۱۴۰۳-۰۷-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دکتر نجارزاده: ایثارگران و جانبازان، چشم و چراغ بانک ملی ایران هستند

    ۱۴۰۲-۱۱-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ارتباطی جذاب تر با تماس تصویری «بله»

    ۱۴۰۱-۱۱-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک سپه در زیست بوم جدید آماده انجام مأموریت های خطیر برای خدمت به مردم و انقلاب است

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران از گروه صنعتی و کشاورزی آتاویتا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • فرآیند آزمون و رسیدگی به اعتراض‌ها تشریح شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • شفافیت در ارایه صورت های مالی؛ مورد تاکید مدیران عالی بانک مسکن

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • پایان فیلم-سریال «تهران الف-شهر بی‌مثال»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • بانک سینا

    شتاب‌گیری رشد پایدار در بانک سینا 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است