تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بهاروندی تاکید کرد: تحقق نقطه مطلوب در بانکداری بدون ربا از مسیر تحقق کارایی در اقتصاد می‌گذرد

  • نشست هم‌اندیشی و مشارکت در زمینه صنایع تبدیلی به میزبانی بانک توسعه تعاون

  • استاندار زنجان: تسهیلات ارزان قیمت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزایش رضایتمندی اجتماعی را به دنبال داشته است

  • مهندس اصغر باقریان سرپرست مجتمع مس سونگون شد

  • تاکید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر تسریع در بازسازی قسمت آسیب‌دیده واحد هیپ‌لیچینگ سونگون

  • بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از پروژه احداث کمپ ورزشی ورزقان

  • توسعه خدمات پتروکارت با امضای تفاهم‌نامه جدید با هلدینگ هگتا

  • «کارگزاری خلیج‌فارس»، در صدر جدول بهبود رتبه کارگزاری‌های کشور

  • حرکت بندرامام به‌سوی پتروشیمی سبز با تدوین نخستین سند جامع ESG / گامی دیگر برای تحقق بندرامام نوین

  • پویش مسوولانه «مهر همراهی» با تجربه دیجیتال در باغ کتاب تهران رقم خورد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›سرپرست بانک سینا: داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است

سرپرست بانک سینا: داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۱۳

سرپرست بانک سینا در نخستین بازدید از واحدهای ستادی بانک سینا، از مرکز ارتباط با مشتریان بازدید کرد و در جریان دغدغه‌ها و موضوعات مطروحه مشتریان بانک قرار گرفت.

تریتا نیوز – به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی گفت: مرکز ارتباط مشتریان، به عنوان خط مقدم و پیشگام در تعامل با مشتریان، نقش اثرگذاری در تقویت جایگاه و برند بانک و افزایش رضایتمندی مشتریان دارد.

وی گفت: مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان نقطه تماس و مرجع ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشتریان با بانک، در شناخت نیازها و خواسته‌های مشتری، نقش تعیین‌‎کننده‌ای دارد و ضروری است نقطه نظرات مشتریان از طریق این مرکز به سرعت به واحدهای اجرایی و عملیاتی بانک منتقل شده و به آن پاسخ داده شود تا به بهبود تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها کمک کند.

ابدالی با اشاره به اینکه مشتریان در تمام ساعات شبانه‌روز، نخستین مرجع پاسخگویی را مرکز ارتباط با مشتریان می‌دانند، تصریح کرد: لازم است کارکنان این مرکز از بخشنامه‌ها و فرآیندهای جاری بانک آگاهی کامل داشته و اطلاعات خود را به صورت مداوم و مستمر، ‌به‌روز کنند تا به تمامی پرسش‌های مشتریان به‌طور کامل پاسخ داده شود.

سرپرست بانک سینا افزود: داده‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک می‌تواند اطلاعات کاملی از رفتار مشتریان در قبال استفاده از محصولات و خدمات بانک ارائه کند که در اصلاح فرآیندها و اخذ تصمیمات در جهت جلب حداکثری رضایت گروه‌های مشتریان، مؤثر واقع شود.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران این مرکز در پاسخگویی تمام‌وقت و برخط به مشتریان، بر حفظ وضعیت فعلی پایین بودن میانگین مدت انتظار مشتریان در تماس با مرکز تأکید کرد.

گفتنی است در این بازدید، امیر لعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا و حامد بختیاری، رئیس اداره ارتباط با مشتریان گزارشی از عملکرد یک سال گذشته این مرکز ارائه دادند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185865

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    ابراهیم شیبانی، مشاور وزیر اقتصاد در حوزه بانکی شد

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری مراسم قرعه‌‏کشی هفتمين دوه جشنواره حساب‌‏های قرض‌‏الحسنه بانک اقتصادنوين

    ۱۳۹۸-۰۷-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آغاز عرضه اوراق گواهی سپرده بانک ملی ایران

    ۱۴۰۱-۰۱-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    با حمایت و سرمایه‌گذاری ایمیدرو صورت گرفت: بهره‌برداری از فاز دوم سیل‌بند منطقه ویژه لامرد با هدف صیانت از ...

    ۱۴۰۴-۰۶-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    متفاوت و خلاق برای ارتقای جایگاه بانک بیندیشید

    ۱۴۰۲-۰۹-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افتتاح شعبه ملاصدرا بانک اقتصادنوین

    ۱۴۰۳-۰۷-۲۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بهاروندی تاکید کرد: تحقق نقطه مطلوب در بانکداری بدون ربا از مسیر تحقق کارایی در ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۷
  • نشست هم‌اندیشی و مشارکت در زمینه صنایع تبدیلی به میزبانی بانک توسعه تعاون

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۷
  • استاندار زنجان: تسهیلات ارزان قیمت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزایش رضایتمندی اجتماعی را به ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۷
  • مهندس اصغر باقریان سرپرست مجتمع مس سونگون شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۷
  • تاکید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر تسریع در بازسازی قسمت آسیب‌دیده واحد هیپ‌لیچینگ ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است