تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و گروه مپنا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

  • نماینده تامین سرمایه تمدن رئیس هیأت‌مدیره بورس کالا شد

  • «فارس» ۵۱ تومان سود تقسیم کرد/ رشد ۶۳ درصدی سود خالص غول پتروشیمی ایران

  • رضایت سازمان امور مالیاتی از بیمه آسیا هشت ساله شد

  • توسط موسسه اعتباری ملل انجام شد: سود سپرده‌های ۱۱ هزار نفر از مشتریان تعاونی منحله فرشتگان به حساب‌هایشان واریز گردید

  • تامین مالی ارزی ۹۵۰ میلیون یورویی برای ۶ طرح گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از طریق انتشار اوراق مرابحه ارزی

  • گام بلند بیدبلند خلیج‌فارس در استقرار نظام مدیریت نوآوری بین‌المللی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور  

  • سمیعی نژاد: ایمپاسکو؛ اهلیت متقاضیان در واگذاری معادن را در نظر گیرد / زارع: اجرا و راه اندازی ۲۲ طرح توسعه ای با سرمایه ۳ میلیارد یورو

  • عملکرد بانک مسکن در طرح نهضت ملی قابل تقدیر است

  • مشارکت بیش از ۲.۷ میلیون سپرده‌گذار در قرعه‌کشی بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›سرپرست بانک سینا: داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است

سرپرست بانک سینا: داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۲-۱۳

سرپرست بانک سینا در نخستین بازدید از واحدهای ستادی بانک سینا، از مرکز ارتباط با مشتریان بازدید کرد و در جریان دغدغه‌ها و موضوعات مطروحه مشتریان بانک قرار گرفت.

تریتا نیوز – به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی گفت: مرکز ارتباط مشتریان، به عنوان خط مقدم و پیشگام در تعامل با مشتریان، نقش اثرگذاری در تقویت جایگاه و برند بانک و افزایش رضایتمندی مشتریان دارد.

وی گفت: مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان نقطه تماس و مرجع ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشتریان با بانک، در شناخت نیازها و خواسته‌های مشتری، نقش تعیین‌‎کننده‌ای دارد و ضروری است نقطه نظرات مشتریان از طریق این مرکز به سرعت به واحدهای اجرایی و عملیاتی بانک منتقل شده و به آن پاسخ داده شود تا به بهبود تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها کمک کند.

ابدالی با اشاره به اینکه مشتریان در تمام ساعات شبانه‌روز، نخستین مرجع پاسخگویی را مرکز ارتباط با مشتریان می‌دانند، تصریح کرد: لازم است کارکنان این مرکز از بخشنامه‌ها و فرآیندهای جاری بانک آگاهی کامل داشته و اطلاعات خود را به صورت مداوم و مستمر، ‌به‌روز کنند تا به تمامی پرسش‌های مشتریان به‌طور کامل پاسخ داده شود.

سرپرست بانک سینا افزود: داده‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک می‌تواند اطلاعات کاملی از رفتار مشتریان در قبال استفاده از محصولات و خدمات بانک ارائه کند که در اصلاح فرآیندها و اخذ تصمیمات در جهت جلب حداکثری رضایت گروه‌های مشتریان، مؤثر واقع شود.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران این مرکز در پاسخگویی تمام‌وقت و برخط به مشتریان، بر حفظ وضعیت فعلی پایین بودن میانگین مدت انتظار مشتریان در تماس با مرکز تأکید کرد.

گفتنی است در این بازدید، امیر لعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا و حامد بختیاری، رئیس اداره ارتباط با مشتریان گزارشی از عملکرد یک سال گذشته این مرکز ارائه دادند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=185865

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    سهم قابل‌توجه بانک پارسیان در اجرای قانون جهش تولید مسکن

    ۱۴۰۳-۰۷-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    هم افزایی و همکاری مدیران زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم می کند

    ۱۴۰۱-۰۵-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها

    ۱۴۰۲-۱۰-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رشد ۳۶ درصدی درآمد فملی در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته

    ۱۴۰۴-۰۵-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    چتر بیمه رازی بر سر زوج‌های خوزستانی

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رشد معاملات گواهی سپرده سیمان در بورس کالا

    ۱۴۰۲-۱۱-۲۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و گروه مپنا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۳۰
  • نماینده تامین سرمایه تمدن رئیس هیأت‌مدیره بورس کالا شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۳۰
  • «فارس» ۵۱ تومان سود تقسیم کرد/ رشد ۶۳ درصدی سود خالص غول پتروشیمی ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۳۰
  • رضایت سازمان امور مالیاتی از بیمه آسیا هشت ساله شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۳۰
  • توسط موسسه اعتباری ملل انجام شد: سود سپرده‌های ۱۱ هزار نفر از مشتریان تعاونی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۳۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است