تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه جنبی

  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین پلتفرمی است

  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

  • برگزاری کارگروه مدیریت عملکرد و جلسات ممیزی در همایش روسای شعب بیمه آسیا

  • تأکید بر نقش محوری شعب در تقویت جایگاه بیمه آسیا

  • همایش بزرگ روسای شعب بیمه آسیا آغاز به کار کرد

  • کسب نشان غرفه برتر توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جذب مخاطب کیش اینوکس ۲۰۲۵

  • دو انتصاب در بانک ملی ایران با هدف تقویت بانکداری خرد و شرکتی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه: بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می شود

رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه: بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می شود

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۱-۲۶
روابط عمومی ها برای تبدیل فعالیت ها، خدمات و دستاوردهای صنعت بیمه به یک گفتمان همگانی، باید خود را تجهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که به صورت مجازی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: بخشی نگری و رویکرد جزیره ای در امر ارتباطات و اطلاع رسانی، نتایج دلخواهی در پی نخواهد داشت و برای رسیدن به اهداف کلان روابط عمومی باید نهاد ناظر و تمامی ارکان صنعت در کنار هم فعالیت کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی آگاه سازی سیاستگذاران و مدیران مجموعه ها را پیش نیازی برای آگاهی بخشی عمومی، ارزیابی کرد و اظهار داشت: رصد نقطه نظرات مردم و تامین خوراک خبری برای مدیران و بیان مسائل شرکت ها با ادبیات رسانه ای از ماموریت های مهم مدیران روابط عمومی به شمار می رود.

وی از روابط عمومی ها به عنوان مهمترین بازوهای خلاق مدیران، نام برد و تصریح کرد: مشارکت پذیری و نوآوری در امر اطلاع رسانی و همچنین پرهیز از عملکردهای ویترینی و برنامه های شعارزده می تواند جایگاه سازمان را ارتقا ببخشد.

رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر ضرورت رفتار حرفه ای روابط عمومی ها، خاطرنشان کرد: در حقیقت باید شرایط به گونه ای طراحی شود که در آینده نزدیک، صنعت بیمه در مسیر برنامه ریزی شده صحیح حرکت کند.

دکتر سلیمانی با تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بیمه در بخش های مختلف، اظهار کرد: مردم اگر خدمات صنعت بیمه را لمس کنند ضریب نفوذ بیمه نیز افزایش خواهد یافت.

رئیس کل بیمه مرکزی در بخش پایانی سخنان خود از مجموعه روابط عمومی های صنعت بیمه به دلیل تلاش بسیار در راستای فرهنگسازی و توسعه ارتباطات، قدردانی کرد و افزود: سهم صنعت بیمه در رسانه ها می تواند مطلوب تر باشد که تحقق این امر در گرو تعامل روابط عمومی ها با اصحاب رسانه و صاحبان قلم است.

وی در پایان از مدیران روابط عمومی   صنعت بیمه خواست تا با اطلاع رسانی سریع، شفاف و گسترده، بیش از پیش به رشد جایگاه این صنعت در جامعه کمک کنند.

شایان ذکر است پس از سخنان رئیس کل بیمه مرکزی، نشست مدیران روابط عمومی ادامه یافت و در خصوص مسائل مختلف، تصمیم گیری شد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=117161
تگ ها بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می شودبیمه مرکزیپایگاه خبری تریتا نیوز

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    ۳۶۰درجه با شرکت بیمه تجارت‌نو

    ۱۴۰۰-۰۶-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نقش بانک مسکن در تامین مالی ۲۱۰ هزار واحد طرح جهش تولید مسکن

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جلسه پایان سال پایگاه بسیج شهدای پاکسان برگزار شد

    ۱۳۹۹-۱۲-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    میزهای خدمات سهامداران در شعب منتخب بانک دی راه‌اندازی شده است

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام تبریک مدیرعامل بانک مهر ایران به مناسبت روز ارتباطات

    ۱۴۰۰-۰۲-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نماینده بیمه رازی : «دکتر جباری منجی شبکه فروش شد»

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۶
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است