تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • دو انتصاب در بانک ملی ایران با هدف تقویت بانکداری خرد و شرکتی

  • ارائه خدمات ارزی به مشتریان بانک سابق آینده از ۶ دی‌ماه در شعب بانک ملی ایران

  • بانک سپه پس از ادغام بالغ بر ۱۲۰۰ همت تسهیلات به تولید‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و عموم مردم پرداخت کرده است

  • طرح «اتصال»؛ مدلی نوین برای پیوند کسب‌وکارهای خرد با زنجیره ارزش تولید در بانک توسعه تعاون

  • دریافت ۹۴۰ اثر از ۴۳ کشور در جشنواره کاریکاتور «پول و سرمایه»

  • آمادگی بانک تجارت برای حمایت بیشتر از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

  • کارکنان بانک صادرات ایران، لبخند آزادی را به ۱۵ زندانی استان فارس هدیه کردند

  • برگزاری آیین افتتاحیه دوره بازآموزی کارکنان حوزه پشتیبانی/تاکید مدیران بر استفاده حداکثری از ظرفیت ها و بهبود فرایندها در جهت تحقق اهداف

  • پرداخت بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال سهم‌الشرکه نهضت ملی

  • پاسخ خندانی به اظهارات غیرحقوقی و غیرقانونی رئیس کمیسیون اصل ۹۰؛ حمله به«کاتب» مشکوک است!

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›در شصتمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی مطرح شد: ریل گذاری دقیق بیمه رازی در حوزه فناوری

در شصتمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی مطرح شد: ریل گذاری دقیق بیمه رازی در حوزه فناوری

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۲-۱۲

سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول بیمه رازی با اشاره به برنامه ریزی‌های شرکت در راستای دستیابی به شرکتی هوشمند در صنعت بیمه، گفت: ریل گذاری دقیقی در بیمه رازی در حوزه فناوری صورت گرفته و سیستم بدون نیاز به فرد به حیات خود ادامه خواهد داد.

 

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، حامد عابدینی- سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول بیمه رازی که مهمان شصتمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی این شرکت بود، بر این باور است که حامد عابدینی یک کارمند صنعت بیمه با اعتقاد به آنکه توانایی برداشتن قدم‌هایی در راستای ایجاد تحول در محل خدمتی خود، است.

 

او معتقد است تا حدودی به اهداف خود رسیده و زمانی که به پشت سر خود نگاه می‌کند تغییرات مدنظر خود را مشاهده می‌کند، این کارمند صنعت بیمه در پاسخ به این سوال که زمانی که به شرکت بیمه رازی وارد شدید چه برنامه و اهدافی را برای خود ترسیم کردید؟ گفت: شرکت بیمه رازی، شرکتی خوشنام و دارای عمر سازمانی مناسبی است، از این رو ذهنیت بر آن است تا جایگاه شرکت بیمه رازی در زمینه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات برپایه فناوری‌های روز ارتقا یابد.

 

سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار بر آن است تا طی دو برنامه سه و پنج ساله شرکت بیمه رازی به یک شرکت بیمه‌ای هوشمند تبدیل شود.

 

عابدینی با اشاره به توجه معاونت تحت سرپرستی وی به پنج چرخش استراتژیک یادآور شد: برای دستیابی به اهداف برنامه‌های میان مدت و بلند مدت حوزه فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال نیاز به یک سری زیرساخت‌ها احساس می‌شود که در قدم نخست درگاه داخلی شرکت رونمایی و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

او تصریح کرد: درگاه داخلی، تمام اطلاعات و ارتباطات همکاران و ذینفعان را تحت پوشش قرار خواهد داد و برنامه جامع و کاملی در زمینه تقویت ارتباطات و گفت‌وگوهای درون سازمانی در دست اجرا قرار گرفته است.

 

این کارشناس صنعت بیمه استفاده از فناوری اطلاعات در فرآیندهای بیمه‌گری را اولویت معاونت برنامه ریزی و تحول بیان کرد و ادامه داد: فرآیندهای بیمه گری از اعلام نرخ و شرایط، رصد بیمه نامه، رصد اطلاعات بیمه گذار طی سال‌ها متمادی، افزایش سطح ارتباط با مخاطبان و مشتریان، راه اندازی باشگاه مشتریان و تقویت CRM جز برنامه‌های بلند مدت بیمه رازی است که ارتباط و فعالیت منسجم هر کدام از بخش‌های مدنظر هوشمندی در بیمه رازی را ایجاد خواهد کرد.

 

سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول بیان کرد: در حوزه مالی، بانک‌‌ها از طریق اینترنت خدمات غیرحضوری را به مشتریان ارائه می‌کنند و این مهم در صنعت بیمه وجود ندارد که برنامه ریزی بر آن است تا شرکت بیمه رازی خدمات غیرحضوری در مرحله مشاوره، صدور، پرداخت هزینه و ثبت خسارت را به مشتریان ارائه کند.

 

عابدینی تاکید کرد: هوشمندی بیمه رازی به معنای صدور برخط بیمه بدون دخالت کارشناس و نماینده بیمه رازی نیست، بلکه هوشمندی این شرکت به معنای تفکر، ذهنیت و خلاقیت هوشمند است و این موضوع نیاز به تحول فرهنگ سازمان، ارتباط درون سازمانی و خواست سازمان دارد.

 

او در پاسخ به این سوال که باشگاه مشتریان بیمه رازی که در دستور کار قرار گرفته چه مزیتی نسبت به دیگر باشگاه‌ها دارد، گفت: مخاطبان باشگاه مشتریان بیمه رازی تنها بیمه گذاران نخواهند بود و تمام ذینفعانی که در تعامل با بیمه رازی قرار دارند، عضوی از این باشگاه خواهند بود و در کنار آن مهم‌ترین مزیت این باشگاه تعاملی بودن آن خواهد بود.

 

این کارشناس صنعت بیمه خاطرنشان کرد: در این باشگاه شرکت‌‌های همکار عضو خواهند بود و در همراهی با بیمه رازی خدمات و امکانات به‌روز در فرآیندهای بسیار ساده در اختیار اعضا قرار خواهند داد.

 

عابدینی در انتها تاکید کرد: برنامه ریزی در معاونت برنامه ریزی و تحول به گونه‌ای ترسیم شده است که پیشرفت کار فرد محور نباشد و سیستم‌ها به گونه‌ای پایه ریزی و اجرایی شود که با نبود افرادی همچون عابدینی، سیستم به مسیر و حیات خود ادامه دهد.

 

براساس این گزارش، برنامه سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی که به همت روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی طراحی و پخش می‌شود، وارد سومین سال حیات خود شده و تا به امروز پاسخ به سوال نمایندگان، همکاران و مخاطبان صنعت بیمه به ویژه شرکت بیمه رازی را پیگیری و مطالبه کرده است.

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=164918

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    نحوه فعالیت شعب كشیك بانك صنعت و معدن در روزهای پنجشنبه تا پایان تابستان

    ۱۴۰۴-۰۳-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    روابط‌عمومی تکمیل‌کننده زنجیره ارزش گروه مالی دی است

    ۱۴۰۰-۰۲-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    محوریت تمرکز ال‌جی برای آینده از زبان مدیرعامل این مجموعه، ویلیام چو

    ۱۴۰۱-۱۰-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افزایش شعب فروش ارز مسافرتی در بانک ملت

    ۱۴۰۲-۰۲-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    خسرو ابراهیمی نیا رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس تهران: ضدعفونی مکرر تالار‌ها، شرط برپایی مراسم/ سلامتی مردم برای ...

    ۱۳۹۹-۰۴-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    کاهش ساعات کار شعب بانک ایران زمین در استان های مازندران

    ۱۳۹۹-۰۵-۰۶
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بانک ملی

    دو انتصاب در بانک ملی ایران با هدف تقویت بانکداری خرد و شرکتی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • بانک ملی

    ارائه خدمات ارزی به مشتریان بانک سابق آینده از ۶ دی‌ماه در شعب بانک ملی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • بانک سپه پس از ادغام بالغ بر ۱۲۰۰ همت تسهیلات به تولید‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و عموم ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • طرح «اتصال»؛ مدلی نوین برای پیوند کسب‌وکارهای خرد با زنجیره ارزش تولید در بانک توسعه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • دریافت ۹۴۰ اثر از ۴۳ کشور در جشنواره کاریکاتور «پول و سرمایه»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است