تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • مهندس مجتبی یوسفی، نماینده محترم مردم اهواز: با همت تیم مدیریتی جدید و تلاش همکاران موسسه اعتباری ملل مسیر تحول هموار خواهد شد

  • سومین سفر استانی دکتر جمالی به اهواز: تقویت هم‌افزایی و ارتقای بهره‌وری در موسسه اعتباری ملل

  • برای نخستین بار رکوردی که صنعت پتاس را تکان داد؛مدیرعامل پتاس خوروبیابانک: خوروبیابانک رکورد تولید ماهانه پتاس را شکست

  • دکتر کامبیز مهدیزاده طراح ابر پروژه آبراه ایران

  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه جنبی

  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین پلتفرمی است

  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

  • برگزاری کارگروه مدیریت عملکرد و جلسات ممیزی در همایش روسای شعب بیمه آسیا

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›در دومین روز هفته تأمین‌اجتماعی انجام شد؛ حضور و پاسخگویی مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی در مرکز ارتباطات مردمی

در دومین روز هفته تأمین‌اجتماعی انجام شد؛ حضور و پاسخگویی مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی در مرکز ارتباطات مردمی

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۴-۲۱

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین روز از هفته تامین اجتماعی به ‌همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان، ضمن بازدید از مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان و پاسخگویی به برخی تماس‌های تلفنی مخاطبان و ذی‌نفعان، پاسخگویی و شفافیت عملکرد را از راهبردهای اصلی موردتوجه در این سازمان توصیف کرد.

تریتا نیوز -به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان که فعالیت آن از سال ۱۳۹۵ آغاز شد، در حال حاضر یک مرکز جامع پاسخگویی و راهنمایی مخاطبان و ذی‌نفعان سازمان تأمین‌اجتماعی است که ۲۴ ساعته و در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیلات رسمی، پاسخگوی تماس‌های مخاطبان بوده و راهنمایی‌های لازم را برای بهره‌مندی از خدمات متنوع تأمین‌اجتماعی به گروه‌های مختلف مخاطبان این سازمان ارائه می‌کند.

 

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این بازدید، مجموعه فعالیت‌های این مرکز را ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: این مرکز، به‌نوعی نبض سازمان تأمین‌اجتماعی است و ما باید همچون یک پزشک، با رصد دقیق مسائلی که از سمت مردم اعلام می‌شود، علل تندی و کندی این نبض را که در برهه‌های مختلف اتفاق می‌افتد تحلیل کرده و به ارتقا عملکرد سازمان در بخش‌های مختلف و بر اساس این بازخوردها کمک کند. البته نکته مهم در پاسخگویی این است که حوزه‌های تخصصی سازمان هم باید خود را ملزم بدانند مشکلاتی را که از طریق این مرکز اعلام می‌شود، تا کسب نتیجه و اصلاح رویه‌ها دنبال کنند.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی در حاشیه این بازدید با تقدیر از خدماتی که این مرکز به مخاطبان سازمان تأمین‌اجتماعی ارائه می‌کند، اظهار داشت: پاسخگویی و مشاوره کار بسیار دشواری است که ارائه آن نیاز به ویژگی‌های خاص دارد. الحمدلله این مرکز در ارائه خدمات خوب مشاوره‌ای بسیار موفق عمل کرده و نتایج به‌دست آمده نشان از مسئولیت‌پذیری همکاران ما در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی دارد.

وی با اشاره به این‌که نگاه سیستمی در کنار پیگیری مسائل مردم باعث شده است مرکز ۱۴۲۰ به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند، گفت: همه حوزه‌های تخصصی سازمان باید خود را ملزم بدانند مشکلاتی را که از طریق این مرکز اعلام می‌شود، تا کسب نتیجه دنبال کنند و اگر اصلاح فرایند یا اصلاح رویه‌ای نیاز است، انجام شود.

موسوی با تشبیه این مرکز به نبض سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: تندی و کندی نبض سازمان معانی مختلفی دارد و نمی‌توان یک معنای ثابت و مشخصی را از آن دریافت کرد. از این جهت تندی نبض؛ یعنی افزایش مراجعات مردم، همیشه نشانه مثبت و کندی نبض؛ یعنی کاهش مراجعات، همیشه نشانه منفی نیست و در نهایت تحلیل درست این موارد است که می‌تواند به ما کمک کند سازمان را در مسیر درستی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه مراجعات مردمی به معنای واقعی بهترین حسگر در سازمان برای شناسایی مشکلات و کژکارکردی‌های احتمالی است، اظهار داشت: هر چه بتوانیم نظارت را در سازمان سیستمی و مردمی‌تر کنیم، رویکردهای اصلاحی برای سازمان تأمین‌اجتماعی دست‌یافتنی‌تر خواهد شد. در واقع اگر اجازه بدهیم مردم به صورت نظام‌مند بر سازمان تامین اجتماعی نظارت کنند، ظرفیت بزرگی برای اصلاح فرآیندها و رویکردها در اختیار ما خواهد گذاشت.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با تأکید بر اهمیت طرح مسائل مردم از طریق سامانه ۱۴۲۰، گفت: مردم هر نیتی در تماس با ما داشته باشند، اعم از این‌که سوالی یا انتقادی داشته باشند، بهتر است ما همه این موارد را دال بر وجود مسائل در سازمان بگذاریم، ولو واقعاً مشکل یا مسئله‌ای در کار نباشد. با این رویکرد می‌توانیم حرکت رو به جلوی سازمان را تسریع ببخشیم و رویکردها و فرآیندها را به درستی اصلاح کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت تشکیل میز خدمت سازمان تأمین‌اجتماعی در دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، گفت: میزهای خدمت باید به صورت تخصصی دنبال شوند، چه بسیاری از مراجعات مردمی بدون ورود تخصصی حوزه‌های مربوطه به سرانجام نمی‌رسد و از این حیث باید در اجرای برنامه ایجاد میزهای خدمت در دستگاه‌های مختلف دقت کافی به خرج داد.

بر اساس این گزارش، رحمان فراهانی مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در حاشیه این برنامه، ضمن ارائه گزارشی مختصر از مجموعه فعالیت‌های این مرکز طی یک سال اخیر، گفت: طی یک سال اخیر، به‌واسطه توسعه خدمات الکترونیکی سازمان و معرفی بیشتر این مرکز در میان ذی‌نفعان سازمان، تماس‌های مردمی ۴۸ درصد افزایش یافته و سطح سرویس این مرکز به جهت سرعت پاسخگویی به ۹۹ درصد رسیده است تا مراجعان محترمی که با ما تماس می‌گیرند، با کمترین زمان انتظار پشت خط به کارشناسان این مرکز متصل شوند و این اتفاقی است که طی یک سال گذشته رقم خورده است.

 

وی افزود: یکی از اقدامات مهمی که طی یک سال گذشته در این مرکز رقم خورده، آغاز تعامل دوطرفه سازمان با مخاطبان است. طی مدت اخیر، برخی مراجعات پیچیده‌تر با پیگیری از سمت همکاران ما به ثمر نشسته و صرفاً به تماس اول مخاطبان بسنده نشده است. در واقع مشکلاتی که در ابتدا از سوی مخاطبان مطرح شده توسط همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی پیگیری و نتیجه آن به تماس‌گیرندگان اعلام می‌شود که تقریباً در میان سامانه‌های ارتباطات مردمی کم‌نظیر است.

مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار داشت: در حال حاضر به‌طور میانگین روزانه حدود ۱۳ هزار تماس تلفنی در این مرکز پاسخ داده می‌شود که تقریباً در میان دستگاه‌ها و سازمان‌ها مختلف در کشور بی‌نظیر است. این اتفاق ناشی از مسئولیت‌پذیری همکاران ما و ظرفیت مردمی خوبی است که در سازمان تأمین‌اجتماعی وجود دارد و ان‌شاءالله در ادامه مسیر بیش از پیش از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=189731

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    الگوی ارسال رمز پویا همراه بانک مسکن به روز شد

    ۱۳۹۹-۱۱-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    صدور احکام متناسب‌سازی در آبان انجام می‌شود

    ۱۴۰۳-۰۸-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل بانك صنعت و معدن: قدردان تجربه و دانش پیشكسوتان بانك هستیم

    ۱۴۰۲-۱۰-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افتتاح چهارمین شعبه تخصصی بانکداری شرکتی در اصفهان

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جزییات بخشودگی جریمه دیركرد وام های خُرد مشتریان بانك ملت

    ۱۴۰۴-۰۴-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل بانک پارسیان عضو هیات رییسه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی شد

    ۱۳۹۹-۰۴-۰۵
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • مهندس مجتبی یوسفی، نماینده محترم مردم اهواز: با همت تیم مدیریتی جدید و تلاش همکاران ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۵
  • سومین سفر استانی دکتر جمالی به اهواز: تقویت هم‌افزایی و ارتقای بهره‌وری در موسسه اعتباری ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۵
  • برای نخستین بار رکوردی که صنعت پتاس را تکان داد؛مدیرعامل پتاس خوروبیابانک: خوروبیابانک رکورد تولید ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۵
  • دکتر کامبیز مهدیزاده طراح ابر پروژه آبراه ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۵
  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است