تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • آغاز ثبت‌نام سومین رویداد ملی «کی‌برد» با هدف استعدادیابی نوجوانان

  • نحوه فعالیت شعبه‌های بانک پاسارگاد در روز پنج‌شنبه ۰۲اَمرداد ۱۴۰۴

  • خدمت‌رسانی به زائران حضرت معصومه (س) با ظرفیت‌های قرض‌الحسنه

  • مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر بیان کرد: جذب بیش از ۹۲۰۰ میلیارد ریال منابع بانکداری شرکتی در استان بوشهر / تلاش در راستای تحقق اهداف بانکداری شرکتی

  • فرشید فرخ نژاد در مجمع عمومی سالیانه: بانك ملت در سال ۱۴۰۳ ركوردهای جدیدی را در شاخص های مختلف ثبت كرد

  • شعب کشیک بانک تجارت برای روز پنج‌شنبه ۲ مردادماه

  • مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در مجمع عمومی مطرح کرد؛ هدف‌گذاری ۸ میلیارد دلار ارزآوری تا پایان برنامه هفتم توسعه

  • سود نقدی سهام «وبصادر» از ۵ مرداد واریز می‌شود

  • افتخارآفرینی جهانی بانک سامان با کسب ۵ مدال از جوایز جهانی Stevie 2025

  • مجمع عمومی عادی سالیانه نفت سپاهان برگزار شد/مجمع عمومی عادی سالیانه نفت سپاهان؛ شسپا به ازای هر سهم ۸۰ تومان سود تقسیم کرد

دانش و فناوری
صفحه اصلی›دانش و فناوری›تمام آنچه از یک مرکز خدمات موبایل انتظار داریم

تمام آنچه از یک مرکز خدمات موبایل انتظار داریم

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۶-۰۸-۲۳

گوشی‌های موبایل امروزه در سرتاسر کره زمین و هر گوشه‌ای استفاده می‌شوند. براساس آخرین آمار‌ها تعداد کاربران گوشی‌های موبایل تا دو سال آینده به ۵ میلیارد نفر می‌رسد. ارقامی خیره‌کننده که تا همین چند سال پیش به رویا و خیال نزدیک بود.

مانند اتومبیل‌‌ها که با گسترش خود مراکز تعمیر بسیاری را به وجود آورده‌اند، با رشد جالب توجه گوشی‌های موبایل هزاران مرکز خدمات و تعمیر گوشی‌های موبایل نیز تاسیس شد. گوشی‌هایی که با پیدا کردن پسوند هوشمند از دستگاهی نسبتا ساده به محصولی پیچیده با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب و کاربردی تبدیل شد.

در این میان نکته مهم نوع کیفیت مراکز خدمات است که می‌بایست مطابق با آخرین استانداردهای فنی باشد. به طور اساسی کاربران در مواقعی که گوشی‌ خود را برای تعمیر به جایی می‌سپارند انتظار دارند تا دستگاه در کم‌ترین زمان با هزینه‌ای معقول و قطعات اصلی تعمیر شود.

علاوه بر این مواردی همچون حفظ اطلاعات شخصی و خصوصی هم در زمره انتظارات کاربران گوشی‌های موبایل از یک مرکز خدمات موبایل است که انجام دادن آن تنها از عهده مراکز رسمی و حرفه‌ای خدمات موبایل برمی‌آید.

شمار زیاد مراکز تعمیر موبایل موجب شده تا پیدا کردن مراکز حرفه‌ای و مطمئن تعمیر گوشی برای کاربران به چالشی آزاردهنده تبدیل شود. گاه دیده شده برخی از افراد بدون آموزش‌های تخصصی اقدام به تعمیر گوشی‌ها می‌کنند که نه تنها موثر نیست بلکه ضررهای زیادی را به مشتریان می‌زنند.

در همین زمینه شرکت سامسونگ با راه‌اندازی مرکز تماس موبایل امکانی را فراهم کرده تا کاربران گوشی‌های موبایل در سریع‌ترین شکل ممکن از نزدیک‌ترین مراکز رسمی خدمات موبایل سامسونگ آگاهی پیدا کنند.

در مراکز رسمی خدمات سامسونگ متخصصان فنی و مجرب پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف به کار گرفته‌ می‌شوند تا حرفه‌ای‌ترین سطح خدمات به کاربران ارائه شود. در این مراکز همه امکانات به خدمت گرفته شده تا هر آنچه از یک مرکز خدمات موبایل حرفه‌ای و رسمی انتظار می‌رود، به وقوع بپیوندد.

در زمان شکسته شدن صفحه‌ نمایش گوشی یا مواردی این چنینی مهم‌ترین نگرانی کاربران را استفاده تعمیرکار از قطعات اصلی تشکیل می‌دهد. انتظار همه کاربران این است که در زمان تعویض قطعه، بهترین و عالی‌ترین‌ها برای جایگزینی قطعات گوشی استفاده شوند. نگرانی که با مراجعه به مراکز رسمی برندها مانند مراکز خدمات موبایل سامسونگ بصورتی مطمئن رفع می‌شود.

علاوه بر این سامسونگ با راه‌اندازی فروشگاه‌های ویژه خدمات موبایل مانند آنچه در مجتمع چارسو و بازار موبایل قرار گرفته سعی دارد تا نوع ویژه‌ای از خدمات مستقیم و ارتباط زنده را بین مشتریان و کارشناسان ایجاد کند. این خدمات در سایر شهرها هم در حال توسعه است. در این فروشگاه‌ها مراجعه‌کنندگان از طریق ارتباط رودرو با کارشناسان ویژه سامسونگ از نزدیک با مشکلات دستگاه خود آشنا می‌شوند و در صورتی که مشکل دستگاه سخت‌افزاری نباشد، کارشناس ویژه در کمتر از یک ساعت دستگاه را تعمیر می‌کند و در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

خدمات از راه دور

یکی از مهم‌ترین موارد در موقع تعمیر گوشی‌ها، مقدار زمانی است که کاربران برای درست شدن دستگاه خود صرف می‌کنند. زمان با ارزشی که می‌تواند به کارهای دیگر تعلق بگیرد، به همین دلیل مرکز تماس موبایل سامسونگ سرویس جدیدی را با عنوان  «کنترل از راه دور» به وجود آورده است. کاربران گوشی‌های سامسونگ با استفاده از اپلیکیشن Smart Tutor و از طریق اینترنت در هر مکانی که هستند به کارشناسان مرکز تماس موبایل متصل می‌شوند و مشکلات فنی خود را از راه دور و بدون مراجعه به محل خاصی برطرف می‌کنند.

از جمله مزایای استفاده از سرویس Smart Tutor اطمینان از حفظ اطلاعات شخصی کاربران است. در این سرویس کاربران ضمن مشاهده عملکرد متخصصان فنی، می‌توانند اجازه دسترسی کارشناس را به برنامه‌های خصوصی گوشی خود مانند گالری یا نرم افزارهای ارتباطی و سایر اطلاعات شخصی ندهند.

مراکز خدمات سامسونگ با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از کارشناسان و متخصصان مجرب و بهترین و مناسب‌ترین ابزارهای فنی تمامی آنچه یک کاربر  از مراکز خدمات موبایل انتظار دارد را برآورده کرده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=35087

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • دانش و فناوری

    تحول مخابرات در دنیا تا سال ۲۰۲۰

    ۱۳۹۶-۰۵-۰۵
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    ۶ نکته مثبت علمی بازی های کامپیوتری

    ۱۳۹۶-۰۲-۱۲
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    اپل واچ سری ۴ از اتصال LTE سریع‌تری استفاده خواهد کرد

    ۱۳۹۶-۰۹-۱۶
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    اسمارت‌فون تاشو سامسونگ W2018 گواهی TENAA را دریافت کرد

    ۱۳۹۶-۰۳-۱۰
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    دادستان کل کشور: فیلترینگ با سلیقه‌ی شخصی نبوده است

    ۱۳۹۶-۰۴-۲۷
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    آیفون‌های آینده با نمایشگر OLED

    ۱۳۹۶-۰۴-۱۹
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • آغاز ثبت‌نام سومین رویداد ملی «کی‌برد» با هدف استعدادیابی نوجوانان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۱
  • نحوه فعالیت شعبه‌های بانک پاسارگاد در روز پنج‌شنبه ۰۲اَمرداد ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۱
  • خدمت‌رسانی به زائران حضرت معصومه (س) با ظرفیت‌های قرض‌الحسنه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۱
  • مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر بیان کرد: جذب بیش از ۹۲۰۰ میلیارد ریال ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۱
  • فرشید فرخ نژاد در مجمع عمومی سالیانه: بانك ملت در سال ۱۴۰۳ ركوردهای جدیدی را ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است